Skocz do zawartości
  • 0

[hamulce] formula oro k24


Gość Maciek

Pytanie

Gość Maciek
Napisano

Witam.

 

Nabyłem takowe hamulce i ponieważ długość tylnego była znacznie długa, postanowiłem ją skrócić.

Po przeczytaniu instrukcji wykonałem operację skracania, krok po kroku jak w instrukcji.

Skręcając wszystko z dokładnymi siłami zalecanymi przez producenta.

Jednym z ostatnich kroków było odessanie powietrza które mogło się znaleźć w klamce/tłoku i tutaj pojawia się problem ponieważ jestem w stanie cały czas odsysać bąbelki powietrza, powiem że trwa to bardzo długo, co mogłem zrobić nie tak, gdzie może być ewentualna nieszczelność.

Dodam iż używałem zestawu do odpowietrzania Formuli.

 

Dziękuje za jakąkolwiek pomoc.

 

Pozdrawiam

Maciej

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

na pewno masz wystarczającą ilość oleju wlaną ?

Jesli masz zestaw do odpowietrzania, to moze jedna z wkręconych strzykawek nie jest zakręcona do oporu, przez co przez gwint wchodzi powietrze?

Wyjmij klocki i sprawdz tłoczki, moze są nieszczelne, jesli jest pod klockami i na tloczkach jest olej to, moze byc to. (powietrze dostaje się pod tłoczkiem)

Mialem cos takiego, po zakupie oddałem hample i przyslali mi nowe.

Napisano

Miałem problem z dodaniem postu jako użytkownik niezarejestrowany, więc teraz witam wszystkich jako już użytkownik forum w pełnym słowa tego znaczeniu :(

 

Przechodząc do problemu:

Ustawiam klamkę w taki sposób aby śruba/odpowietrznik był skierowany ku górze (w przypadku tych hamulców kładę rower na boku) wlewam do strzykawki płyn i odpowietrzam ją po czym dokręcam, raczej nie sądzę żeby była za lekko dokręcona, i wtedy odsysam powietrze. Jest to dosyć frustrujące, ponieważ powietrze uchodzi cały czas ,nie mniej jednak sprawdzę czy oby ze szczelnością tłoczków jest wszystko w porządku.

 

Dzięki za odpowiedzi.

 

Pozdrawiam

Maciej

Napisano

Miałem problem z dodaniem postu jako użytkownik niezarejestrowany, więc teraz witam wszystkich jako już użytkownik forum w pełnym słowa tego znaczeniu :icon_mrgreen:

 

Przechodząc do problemu:

Ustawiam klamkę w taki sposób aby śruba/odpowietrznik był skierowany ku górze (w przypadku tych hamulców kładę rower na boku) wlewam do strzykawki płyn i odpowietrzam ją po czym dokręcam, raczej nie sądzę żeby była za lekko dokręcona, i wtedy odsysam powietrze. Jest to dosyć frustrujące, ponieważ powietrze uchodzi cały czas ,nie mniej jednak sprawdzę czy oby ze szczelnością tłoczków jest wszystko w porządku.

 

Dzięki za odpowiedzi.

 

Pozdrawiam

Maciej

Używasz 2 strzykawek? Jedna powinna wyciagac olej druga go tłoczyć, później jak jestes pewien ze oleju jest full odcinasz klamka komore i wyciagasz powietrze ktore jeszcze moze zostac. Jesli nie masz, moge załączyć instrukcję w j. ANG Tam wszystko jest ladnie opisane ze zdjęciami :P

Napisano

Hmm, tłoczki na zacisku są może lekko jakby tłuste ale nie jest to na pewno płyn hamulcowy, tylko jakiś smar.

Tak odpowietrzałem używając 2ch strzykawek (ale w tym ferworze i nerwach mam tylko teraz już jedną :) )

Nic, chyba trzeba będzie poprosić kogoś o pomoc kto ma doświadczenie w tym temacie.

Tymczasem trzeba spać, dziecko i praca się rano nie zlitują :D

 

SilverXC dziękuję za pomoc i jakbyś mógł użyczyć tej instrukcji chętnie rzucę okiem.

 

Pozdrawiam

Maciej

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...