kamfan Napisano 21 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2010 Prosiłbym o wypowiedzenie się osób które stosowały jeden z tych kompletów do PRZERZUTEK - accent supreme lub avid/sram straight jacket Słyszałem bardzo dużo dobrych opinii o tym zestawie srama, a może warto dopłacić FLAK JACKET? Czym różnią się te zestawy? Który z tych pancerzy ma lepszy stosunek jakość/cena? A może wystarczy, że kupię same pancerze np. Clarksa a linki zostawię ze starego zestawu? A może polecacie jeszcze coś innego co zapewnia b. dobrą pracę przerzutek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 21 Lutego 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 21 Lutego 2010 Pancerze Clarcksa lub Accenta. Linki warto wymienić przy zmianie pancerzy, bo różnica jest odczuwalna. Jest to kwestia kilku złotych, a warto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fludi Napisano 21 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2010 http://www.bikekatalog.pl/2009/komponenty/1762/Clarks.Zestaw.przerzutkowy.CLIM8.pancerz.karbon.Mtb/ http://www.bikekatalog.pl/2009/komponenty/1763/Clarks.Zestaw.przerzutkowy.PRE.LUBE.pancerz.karbon.Mtb/ Jeden z takich setów sobie kup Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 21 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2010 Teraz mam Accenty Supreme do przerzutek i wszystko chodzi pięknie bo pancerz jest bardzo sztywny. Do tego miałem oryginalne linki Srama, takie czarne teflonowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
progrand Napisano 21 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2010 PRE LUBE: "Przestrzenie wewnątrz linki wypełnione specjalnym smarem. Smar stopniowo uwalnia się na zewnątrz powodując wyśmienicie gładką pracę. Efektywność działania linek PreLube wynosi około 90 %." Ciekawe jak to zrobili i ile w tym prawdy że w lince zmieścili jeszcze smar. Ja zakupiłem ostatnio białe pancerze BBB (12zł za m) do tego czarne linki Clarksa i pracuje to zacnie zobaczymy ile błota wytrzyma. Polecano mi czarne plastikowe końcówki (chyba też Clarksa) za 2,50zł/szt. z jakąś miedzianą wstawką i uszczelnieniem. Efekt był taki że owe uszczelnienie było na tyle silne że linka zatrzymywała się na tych końcówkach. Masakra. Końcówki oddałem i założyłem zwykłe stare. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Odi Napisano 21 Lutego 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 21 Lutego 2010 Przenoszę do odpowiedniego działu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamfan Napisano 22 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2010 Schwefel a końcówek do tych pancerzy accenta używałeś mosiężnych? czy tak jak zalecają czyli mosiężną przy przerzutce tylnej a reszta normalna (aluminowa)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Janisław Napisano 22 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2010 Też mam w 2 roweruch Accent Supreme, w jednym cały komplet Shift & Brake od ponad roku, do drugiego właśnie założyłem zestaw przerzutkowy. Tak jak było napisane - pancerze są cholernie sztywne, do tego nawet po jeździe w błocie czy podczas ulewy nie zauważyłem pogorszenia pracy. Napęd musiałem tylko raz wyregulować po założeniu i cały rok bezobsługowo. Do pancerzy założyłem te końcówki co były w zestawie, czyli wszystko alu i jedna mosiężna na koniec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qba66 Napisano 22 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2010 Również polecam Accenta Supreme Sztywny - jak już było pisane, ładnie wszystko chodzi i do tego fajnie wygląda. Użytkowałem w poprzednim rowerze przez cały rok - teraz z racji nowego wcielenia - rower dostał ponownie te same pancerze jednak puszczone na całej długości pełne Ja używam razem z mosiężnymi końcówkami, kupionymi oddzielnie. Problemów nie stwierdziłem P.S pancerze używane do tylko i wyłącznie do przerzutek w moim przypadku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 22 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2010 Schwefel a końcówek do tych pancerzy accenta używałeś mosiężnych? czy tak jak zalecają czyli mosiężną przy przerzutce tylnej a reszta normalna (aluminowa)? Jeżeli ta chromowana końcówka jest mosiężna to dałem ją na koniec przy przerzutce. W X-9 jest problem, bo nie chce wejść do środka i trzeba na siłę. Do przedniej przerzutki dałem czarną z wąsem i do manetek czarne bez wąsa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Janisław Napisano 22 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2010 W X-9 jest problem, bo nie chce wejść do środka i trzeba na siłę. W '07 mnie wcale nie weszła, wrzuciłem goły pancerz a to i tak na styk. Do '08 bez żadnych problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Niedzwiedz1 Napisano 23 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2010 Jeżeli ta chromowana końcówka jest mosiężna to dałem ją na koniec przy przerzutce. W X-9 jest problem, bo nie chce wejść do środka i trzeba na siłę. Do przedniej przerzutki dałem czarną z wąsem i do manetek czarne bez wąsa. Do Deore i XT Shadow też mi nie wchodziła, spiłowałem pilnikiem, żeby obwód był mniejszy i jakoś weszło na ścisk Czy mosiężna to nie wiem, czarna była, dobierana w sklepie żeby weszła na pancerz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.