Skocz do zawartości

[rower] Zakup roweru do 2000zł dla duzego faceta

karolg3

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wiem, że temat są podobne, ale każdy ma inne wymagania od roweru. Chciałbym kupić rower MTB do wycieczek po lesie, górkach czasem drogi polne i asfalt. Mam 190cm i waże 96kg.

Nie znam się na rowerach, ale zależy mi na niezawodnym rowerku w rozsądnej cenie. Patrzyłem na rowery ze stronki www.coolbike.pl i podobał mi się Kellys Salamander, Oxygen. widziałem też na allegro inne firmy rowerów np Hase Team 6.0 ale nic nie mogę znalezc o tym rowerze.

Dobrą stronką do rowerów jest też sklep www.t-bike.pl Pomożcie rower w cenie ok 1400-2000. Czytam na wszystkich forach i wiekszosc z was poleca Krossy A4 lub A6 2009 czy naprawdę są takie dobre mają lepszy sprzęt. Czekam na pomoc.

Witam wiem, że temat są podobne, ale każdy ma inne wymagania od roweru. Chciałbym kupić rower MTB do wycieczek po lesie, górkach czasem drogi polne i asfalt. Mam 190cm i waże 96kg.

Nie znam się na rowerach, ale zależy mi na niezawodnym rowerku w rozsądnej cenie. Patrzyłem na rowery ze stronki www.coolbike.pl i podobał mi się Kellys Salamander, Oxygen. widziałem też na allegro inne firmy rowerów np Hase Team 6.0 ale nic nie mogę znalezc o tym rowerze.

Dobrą stronką do rowerów jest też sklep www.t-bike.pl Pomożcie rower w cenie ok 1400-2000. Czytam na wszystkich forach i wiekszosc z was poleca Krossy A4 lub A6 2009 czy naprawdę są takie dobre mają lepszy sprzęt. Czekam na pomoc.

Myślałem o rowerach Kross Level A6 v-brake 2009

i 2 modelach http://www.mudserwis.com/mongoose-amasa-elite-2009-p-335.html

oraz http://www.t-bike.pl/p/pl/100/mongoose+amasa+elite.html

Napisano

Mam dosyć podobne warunki fizyczne i lubię jazdę w terenie. Wydaje mi się najlepszym rozwiązaniem dla ciebie jest 29er. Niestety ceny są trochę wyższe.

Napisano