93Nowy93 Napisano 17 Lutego 2010 Napisano 17 Lutego 2010 Witam, Chciałbym się dowiedziec coś bliżej na temat roweru Giant XTC 2 z 2008 roku, gdyż jestem zainteresowany jego kupnem. Może ktoś mógłby wypisac plusy i minusy tego modelu. Z góry dzięki za odpowiedz
Root Admin Mieciu Napisano 18 Lutego 2010 Root Admin Napisano 18 Lutego 2010 plusy i minusy to kwestia względna i zależy od tego, ile zamierzasz na niego wydać i do czego ma Ci służyć...
93Nowy93 Napisano 19 Lutego 2010 Autor Napisano 19 Lutego 2010 Tutaj głównie chodzi mi o opinie innych użytkowników...jak rower sprawuje się w jeździe po asfalcie (czy odpowiednio wybiera nierówności) czy też jak sprawuje się w terenie. Rower ten ma mi służyc głównie do jazdy po lekkim terenie...Mam okazję kupic ten rower w dośc dobrej cenie, dlatego też zbieram opinie. Pozdrawiam
cichy66 Napisano 22 Lutego 2010 Napisano 22 Lutego 2010 Ja osobiście dosiadam Gianta XTC-4 z 2007 roku a w czerwcu będzie 3 lata jak go mam i jestem zadowolony,a jeżdżę nim minimum 15km dziennie do pracy,nawet teraz gdy śniegu pełno (a obecnie mieszkam w Norwegii)i nie mogę doczekać się wiosny,by pozwolić sobie na dłuższe trasy. Wszystko kwestia ile chcesz kasy za niego dać i w jakim jest stanie,a na pewno jest to lepszy wybór niż nowy z supermarketu niemarkowy.
93Nowy93 Napisano 23 Lutego 2010 Autor Napisano 23 Lutego 2010 Z tym supermarketem to bym nie przesadzał..na samym początku zastanawiałem się nad specialized hardrock sport, ale później dostałem propozycje kupna używanego gianta xtc2 z 2008. Nie znam się za bardzo na ocenie zużycia rowerów, ale tyle co zauważyłem to zębatki nie były pokrzywione, tarcze wporządku. Można powiedziec, że nie było widac sśladów zużycia. Dzieki i czekam na kolejne opinie.
.PaVLo. Napisano 23 Lutego 2010 Napisano 23 Lutego 2010 W używanym sprawdź: - miejsca spawów na ramie, zwłaszcza przy sztycy i korbie - w jakim stanie są koła, czy nie scentrowane - jak pracuje amortyzator i czy nie ma luzów - stan kasety, czy ząbki nie mają kształtu igiełek - stan blatów korby, j/w - stan klocków, czy ich powierzchnia nie jest wypukła, jeśli tak to tarcze mają spory przebieg i nowe klocki będą potrzebować więcej czasu na dopasowanie a w skrajnych przypadkach tarcze i klocki do wymiany - jak pracują przerzutki, czy nie ma większych oporów
93Nowy93 Napisano 24 Lutego 2010 Autor Napisano 24 Lutego 2010 Rower do jazdy zarówno po asfalcie jak i drogach nieutwardzonych. Może w przyszłym roku do startu w Mazovii MTB. A co byście powiedzieli na temat podzespołów w xtc2 i xtc3. Może xtc3 byłby lepszą opcją, czy warto zapłacic więcej za xtc2?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.