Skocz do zawartości

[rower] Kupie rower do 4 tys.

tomi1908

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. To mój pierwszy post wiec Witam Wszystkich.

Chce kupić sobie rower ale jestem kompletnie zielony w sprawach technicznych. Nie znam się również na firmach rowerowych. Troszkę poczytałem forum i wiem ze mi pomożecie z doborem odpowiedniego sprzętu. Szukam jakiegoś roweru do 4tys.Rower będzie głównie jeździł po asfalcie i lekkim terenie typu ścieżki leśne. Szukam roweru gotowego i już na parę sezonów. Nie wiem jaka ramę(rozmiar) dobrć do siebie wiec podaje rozmiary swoje:

Wysokość 185cm

Długość nogi (od krocza) 88 cm

Waga 80 kg

Jeżeli to nie stanowi dla was problemu to prosiłbym o jakieś linki z rowerami które byście mi polecili. Ostatnio oglądałem/zastanawiałem się nad http://www.bike-arena.pl/index.php?p974,viper-x-team-x9-2010-promocja

Jeszcze jedno pytanko jaki dla mnie będzie najlepszy rozmiar ramy??

Z góry dziękuję

Tomek.

Napisano

Jesli do scigania Xc to rama 19.5,a jesli do spokojniejszej jazdy to dla ciebie 21.5.Jak będziesz miał wybrany rower to najlepiej pojezdzij na jednej i drugiej ramie i co ci bardziej odpowiada.Ostatnio tak wybierałem.

Napisano

Tak tylko zeby pojedzić na roznych ramach to musze miec dzie je sprawdzic tzn sklep. Bo inaczej jak?? Mieszkam w Łodzi. Czy zna ktos jakies sklepy rowerowe w Łodzi??

Napisano

Ram 19.5 jest bardziej zwrotniejsza i sztywniejsza, wiec bardziej sluży do maratonów xc(rura górna jest nizsza),a w 21.5 bardziej rekreacyjnie bo masz luzniej przy skrętach ,ale rura górna jest wyżej i nie jest taka rama już zwrotna jak w przypadku 19.5.

Najpierw napisz do czego będzie służył ten rower i gdzie będziesz nim jezdził,bo to jest bardzo ważne.

Napisano

A wiec myślę ze nie będę się ścigał tym rowerkiem a raczej na pewno :icon_wink: . Raczej do „spokojnej” jazdy np. do pracy i na weekendy za miasto jakieś leśne bezdroża :thumbsup: .

Napisano