Mike23 Napisano 14 Lutego 2010 Napisano 14 Lutego 2010 Po pierwsze witam Was serdecznie wszystkich. Otóż zastanawiam się nad rowerem trekkingowym na którym mógłbym pokonywać trasy szutrowe i asfalt. Jestem amatorem i jak na razie nie będą to setki kilometrów dziennie (Lecz może kiedyś, tak ; > ). Teraz przedstawię wymagania: *Najlepiej, aby rower nie posiadał amortyzatorów przednich. Nie są one mi zbytnio potrzebne, lata jeździłem na zwykłym rowerze bez nich i nawet było ok (zawsze mógłbym dokupić jakieś lepsze od oryginalnych, ale po co). *Miło byłoby jeżeli rower posiadałby hamulce tarczowe, chociaż to nie jest regułą... *Bardzo ważna sprawa jaką jest wytrzymała rama, bo nie chciałbym, aby pękła po paru latach zwykłej, normalnej jazdy. *Rozmiary. Hmm, wiem tylko, że mam 183 cm wzrostu i ważę 70 kg. *Chciałbym, aby w ramie była możliwość zamontowania bagażnika + sakw. *Ładny wygląd mile widziany Myślę, że rezygnując z amortyzatorów objawi się to lepszą jakością wykonania pozostałych elementów roweru, a co Wy o tym sądzicie? Po prostu modeli rowerów jest tak dużo, że już nie wiem, który byłby dobry. Prosiłbym o wskazanie modeli doradzeniu mi co by było dobre, jak już pisałem jestem amatorem : D Pozdrawiam!
Moloch89 Napisano 14 Lutego 2010 Napisano 14 Lutego 2010 raczej takiego roweru nie znajdziesz rowery z tarczówkami zaczynają sie od około 2000 trekkingów bez przedniego amortyzatora jest mało, szukaj jakiejś hybrydy, http://www.rowerymerida.com.pl/rowery.php?kol=9&gr=112&id=987 ewentualnie kup rower z amortyzatorem i sprzedaj go na allegro albo zgadaj sie ze sprzedawcą żeby zamiast niego wsadził sztywny.
Mike23 Napisano 14 Lutego 2010 Autor Napisano 14 Lutego 2010 Rower ładny, ciekawe jak by się spisywał na szutrze A tak w ogóle to co sądzicie o rowerach w tek klasie cenowej z amortyzatorami? Lepiej mieć tani amortyzator, czy nie mieć go w ogóle? naprawdę, teraz znaleźć taki rower bez niego w tych czasach..