lysy35 Napisano 13 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2010 Bar Ends: - Brake (Front): (Hamulec przedni) – tektro auriga 359gr Brake (Rear): (Hamulec tylny) – Shimano xtr 246gr Rotors: (tarcze hamulcowe) – shimano deore 300gr Cables: (Pancerze i linki) – Shimano SIS 100g Cassette: (Kaseta) – Shimano XTR 12-34 250gr Chain: (Lancuch -) Shimano XTR 2007 (CN-7701) 280g Crank Set: (Korba - Shimano SLX 907 g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - Shimano SLX 149g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) - Shimano XT 2008 shadow 270g Fork: (Widelec) – RS Reba sl 1679g Frame: (Rama) – kellys sabotage 17,5 1139 g Grips: (Gripy) - no name kupione w realu 18 g Handlebar: (Kierownica) – KCNC bone 126g Headset: (Stery) – accent 107g Pedals: (Pedaly) – Shimano PD-M520 382g Seat: (Siodlo) - san marco blaze 280g Seatpost: (Sztyca) – RDX 31,6mm/350mm 227g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) – accent 32g Shifters: (Manetki) – lewa alivio 153g, prawa xtr 125g Skewers: (Zaciski kol) – XT 104gr Spacers: (Podkladki pod mostek) – accent carbon 8gr Stem: (Mostek) – Smica 100mm 102gr Tire (Front): (Opona przednia) – kenda SB8 483gr Tire (Rear): (Opona tylna) – Kenda SB8 486gr Tubes: (Detki) – maxxis 257gr Wheels: (Koła) – shimano XT+mavic 317 2080 g Razem około 10649. Wszystko ważone dzisiaj. Najblizsze zmiany to lewa manetka xtr. Potem w kolejnosci hamulec przód, siodełko i koła. Chyba ze wczesniej sie skusze na piasty novatec 711/712. Mam pytanie jak zamocować piankowe gripy. Propozycje zmian mile widziane Pozdrower Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bikefun Napisano 13 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2010 Strasznie ciężka przerzutka tył ci się trafiła, mostek ma zmienione śrubki że taki lekki ? Rzeczywiście do wymiany koniecznie hamulec przód siodło koła może jeszcze tarcze ? Też jest sporo do urwania. Czekam na foty ogólnie to spoko rower. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fludi Napisano 13 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2010 Poprzedni model XT, więc mogła tyle ważyć... Siodełko możesz póki co zostawić w spokoju, ale jak chcesz zejść z wagą zmień obręcze na Mavic'a XC 717 disc (szprychy i piasty chyba też nie najlżejsze masz... z 36 na 32 szprychy zejdź i piasta jakaś DT), zaciski kół też możesz zmienić na Dartmoor'a czy Boplight'a na imbus, będą ważyć wtedy po 30gram. Jak zużyjesz oponki to np. Rocket Rony, które ważą ~400gram. Przy tych zmianach + ta manetka i hampel i powinieneś zejść z wagą do blisko równych 10kg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
emorider Napisano 14 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2010 Najpierw zdecydowanie szedł bym w koła. 500 gram do urwania, wcale nie masakrycznym kosztem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 14 Lutego 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 14 Lutego 2010 Dodaj fotki Btw jak całość ważyłeś to może dać wątek do projektów ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 14 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2010 Co do gripow piankowych ja uzywam lakieru w sprayu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madek Napisano 14 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2010 Najpierw zdecydowanie szedł bym w koła. 500 gram do urwania, wcale nie masakrycznym kosztem. Ale jak by nie patrzec to dalej wydatek ponad 1000 zł... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
toivlas Napisano 14 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2010 Nigdy w życiu. Bierzesz piasty DT Onyx, szprychy DT 1.8, nyple alu, obręcze x317 (starsze xm717, realna waga 396g, nówki można tanio dostać, ale rzadko się pojawiają) i masz leciutkie koła niskim kosztem. Przetestowany set. Nie mówiąc o tym, że stare sprzedajesz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 14 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2010 Można jeszcze inaczej . . . Lekkie Novatec'i/stare X517/szprychy i nyple według uznania. Tym o to sposobem masz kółka <1600 g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lysy35 Napisano 14 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego 2010 Postaram sie po kolei. Przerzutka była bardzo brudna może dlatego taka waga. Fotki w nastepny weekend. Koła mają przejechane 100 km prawie nówki. Rower dam do projektów jak będzie ważył <10 . Może w przyszłym miesiącu spróbuje kółko przednie novatec d711+equalizer 21. na razie na allegro są equalizer pod v. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
emorider Napisano 14 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2010 EQ21 bierz prosto od dystrybutora, mi nie dość że sprzedali 10 zł taniej na sztuce niż jest na allegro to i kuriera miałem gratis :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lysy35 Napisano 27 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Lutego 2010 Dzisiejsza fotka http://wgrajfoto.pl/pokaz/img0210/img_0002f772.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 27 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2010 PS. Ile ważysz ? Bardzo ładna z wyglądu. Gdzie ją wyrwałeś i za ile ? http://img2.vpx.pl/up/20090818/dscn1183.jpg Ja bym się jednak zastanowił . . . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sorcerer Napisano 27 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2010 Siodlo tak ustawione z premedytacja do jazdy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lysy35 Napisano 27 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Lutego 2010 No co zrobic wypadki sie zdarzają waga w porywach 75 kg, cena 1900 zł, ustawienia siodełka testowe dzisiaj dopiero zacząłem jezdzic. Zrobiłem 20km głownie po asfalcie i jakies ścieżki, za######iście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lysy35 Napisano 16 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 16 Maja 2010 Małe zmiany Koła Novatec 711/712 - dt revolution - ztr olympic Waga przód 631 tył 772 bez zacisków Tarcze ashima 160 przód 140 tył Waga po zmianach około 9,8 kg . Kupie wage hakową to zważe całość. Pierwsze wrażenia koła bardzo lekko sie toczą w porównaniu z xt , pewnie dlatego że nowe , po zmianie tarczy bardzo słabe hamowanie. Mam nadzieje że sie dotrą jak zrobie więcej kilometrów, nastepne zmiany to siodełko oraz hamulec przód tylko jeszcze nie wiem na co. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lysy35 Napisano 6 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 6 Lipca 2010 Mały problem coś trzeszczy przy mocniejszym depnięciu. Myślałem ż ramka kellys po paru upadkach pękła. Ale dzis na deszczu przestało. Jakieś propozycje pedały nowe 540 suport ma 3 miesiące 1800 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rmn1 Napisano 11 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2010 może jakimś cudem wszedł piasek. Jak mi w tamtym tygodniu trzeszczało po depnięciu w prawe ramie rozkręciłem korbe, wyczyściłem i nasmarowałem tawotem wszystkie "styki", rozjeździłem i chyba przestało:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lysy35 Napisano 18 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 18 Września 2010 Zmiany: opony kenda klimax lite 336 i 358 gram siodełko slr xp 185 gr zaciski bolt on 68 gr hamulec przód klamka slx zacisk xtr 307 gr korba lx 48z 1000 gr dętka przednia zwykła author 190 gr Po tych zmianach waga hakowa pokazała 9488 gr co pokrywa sie z rozpiską. Zejście do 8500 w tym roku mi nie grozi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.