Skocz do zawartości

[rower] Merida Crossway 20-V vs Kellys Saphix

edzio39

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Jest to mój pierwszy post. Stoję nad wyborem roweru, którym głównie będę jeździł po drogach asfaltowych a i czasem (dość rzadko) w lesie. Szukam roweru na trasy do 50-70km, na którym będzie się wygodnie jeździło. Wybrałem dwa rowery. Merida Crossway 20-V i Kelly's Saphix. Chciałbym zasięgnąć waszych rad. Nie stać mnie na rower za 2000, dlatego muszę wybierać z niższych półek. Chciałbym zaznaczyć, że nie znam się dobrze na rowerach.

Podam linki:

Merida- http://www.allegro.pl/item910092382_merida_crossway_20_v_rabat_20_dobry_sprzedawca.html

Kelly's- http://www.allegro.pl/item912481589_rower_cross_kellys_saphix_19_model_2009.html

Z góry dziękuję za wypowiedzi.

Pozdrawiam

Napisano

Chyba, na jazdę turystyczną dla przyjemności nie jest mi potrzebny kask. Tak, wiem pewnie zostanę zaraz kulturalnie mówiąc "zjechany", że przecież kask to podstawa.

Napisano

Nikt rozsądny nie będzie po nikim tu raczej "jeździł" nie zmienia to jednak faktu, że kierowca i jego auto uderzając w Ciebie i rower może nie wiedzieć lub zupełnym przypadkiem nie wziąć pod uwagę, że jedziesz turystycznie...

Jak nie kask to faktycznie lapmki są rozsądne. Jak nie one to weź pod uwagę jakas zapasową dętkę, podstawowe klucze czy chociażby bidon.

Musiz się po prostu zastanowić czego potrzebujesz.

No a jak niczego nie potrzebujesz idź na piwo. :)

Napisano

Cześć,

Niedawno stałem przed dylematem Kelly's Neos czy Merida Crossway 400V.

U mnie zdecydował rozmiar korby - wybrałem Kellysa, stoi w piwnicy i się kurzy "już" drugi tydzień ze względu na ilość białej masy na dworze.

W opisywanych przez Ciebie modelach ten czynnik nie gra roli bo obydwa bajki mają ten sam rozmiar.

W twoim przypadku sugerowałbym się masą sprzętu jak napisał już wcześniej afly. Kelly's według katalogu waży 13,45 kg, natomiast Merida 14,1 kg (ramy 19").

Bierz Kellysa :icon_wink:

Napisano