speq Napisano 12 Lutego 2010 Napisano 12 Lutego 2010 Podpytywałem się w serwisie w Poznaniu gościa o dostępność szprych DT Competition, na których zamierzam zapleść koła. Stwierdził, że mają ograniczone rozmiarówki, bo nie jest to ich podstawowy produkt. Wspomniał natomiast o szprychach Sapim Race - tak samo cieniowane i tak samo czarne. Różnica w cenie pomijalna (10 gr na sztuce). Czy mieć jakieś obiekcje do szprych Sapim'a? Czy jednak decydować się na nie w ciemno? I jeszcze pytanie odnośnie nypli: Koła jakie składam będą używane do szeroko pojętej turystyki, docelowo w fulu - zamierzam zapleść koło na czarnych, aluminiowych nyplach DT - spodziewać się problemów, czy raczej gwarantują bezawaryjną eksploatacje jak nyple mosiężne? Nie ukrywam, że zależy mi na urwaniu kilku gram na szprychach i kołach stąd takie dylematy. Dzięki wielkie za pomoc.
Fludi Napisano 12 Lutego 2010 Napisano 12 Lutego 2010 Jakie są szprychy Sapim'a nie wiem, ale Competition'y mogę polecić Co do nypli jak masz tarcze to lepiej weź mosiężne przy V-kach spokojnie możesz brać aluminiowe. Różnica wagowa kompletu nypli DT mosiądz, a alu przy 32szt, to jest +21gram.
speq Napisano 12 Lutego 2010 Autor Napisano 12 Lutego 2010 Koła składane są pod tarcze. Ja się obawiam przy nyplach aluminiowych, że w przypadku ewentualnego centrowania mogą się zjechać i trzeba będzie je wymieniać.
pawelsystem Napisano 12 Lutego 2010 Napisano 12 Lutego 2010 Koła składane są pod tarcze. Ja się obawiam przy nyplach aluminiowych, że w przypadku ewentualnego centrowania mogą się zjechać i trzeba będzie je wymieniać. no to nie oddaje sie kol w pierwszym lepszym sklepie zeby spier
speq Napisano 12 Lutego 2010 Autor Napisano 12 Lutego 2010 Cyklotur chyba nie spieprzy roboty A wywrotka może się zawsze zdarzyć.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.