Skocz do zawartości

[kask] Nowy Met' ze zniżką po wypadku


c1ach

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

czy ktoś z posiadaczy kasków Met korzystał z programu Crash Replacement i udało mu się kupić nowy kask po obiecywanej zniżce ?

Z kim się kontaktować (na stronie Velo nie ma jasnej informacji) ? Ciekaw jestem jak rygorystyczna jest ta cała procedura. Rozumiem, że muszę odsyłać im stary kask ? Napisałem maila na office@velo.com.pl , zobaczymy co odpiszą.

 

Mój problem jest taki, że kask uszkodziłem już jakiś czas temu. Nie było to jakieś wielkie uszkodzenie - małe wgniecenie, ale plastik zaczął odłazić w kilku miejscach (został przeze mnie lekko podklejony i to był chyba błąd). Przez parę miesięcy tak jeździłem, a z braku czasu zupełnie zapomniałem że mogę kupić nowy po dużej zniżce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

czy ktoś z posiadaczy kasków Met korzystał z programu Crash Replacement i udało mu się kupić nowy kask po obiecywanej zniżce ?

Z kim się kontaktować (na stronie Velo nie ma jasnej informacji) ? Ciekaw jestem jak rygorystyczna jest ta cała procedura. Rozumiem, że muszę odsyłać im stary kask ? Napisałem maila na office@velo.com.pl , zobaczymy co odpiszą.

 

Mój problem jest taki, że kask uszkodziłem już jakiś czas temu. Nie było to jakieś wielkie uszkodzenie - małe wgniecenie, ale plastik zaczął odłazić w kilku miejscach (został przeze mnie lekko podklejony i to był chyba błąd). Przez parę miesięcy tak jeździłem, a z braku czasu zupełnie zapomniałem że mogę kupić nowy po dużej zniżce.

Ja korzystałem kilka lat temu. Wszystko bez problemu. Musisz skontaktować się z Velo, co zreszta już zrobiłeś.

W moim przypadku procedura wyglądała tak, że odpisali, żebym odesłał do nich uszkodzony kask z rachunkiem i krótkim opisem wypadku. Zapytali też jaki kask chciałbym kupić ze zniżką (może to być kask porównywalnej klasy do rozwalonego, ewentualnie gorszy). Po kilku dniach przysłali kurierem za pobraniem wybrany przeze mnie kask.

Dodam, że program działa tylko do 3 lat od daty zakupu kasku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zeszłym roku korzystałem z tej opcji. Oto odpowiedź jaką otrzymałem na mój email

 

Witam,

 

 

 

Dziękujemy za nadesłaną wiadomość.

 

 

CRASH REPLACEMENT to program umożliwiający wymianę uszkodzonego w wypadku rowerowym kasku MET w okresie 3 lat od daty jego zakupu w obniżonej cenie (60% sugerowanej ceny detalicznej).

Aby otrzymać nowy kask w zamian za zniszczony należy wysłać uszkodzony kask (na własny koszt) do siedziby naszej firmy (Velo sp. z o.o., ul. Pszczyńska 305, 44-100 Gliwice) wraz z dowodem zakupu i dokładnym opisem wypadku.

Uszkodzony kask zostanie niezwłocznie wymieniony na nowy model dostępny w aktualnej ofercie o zbliżonej cenie, rozmiarze i kolorze. Nowy kask zostanie wysłany pocztą kurierską za zaliczeniem pocztowym.

 

W razie pytań proszę o kontakt.

 

Ładnie opisałem wypadek, wydrukowałem i wrzuciłem do pudełka z połamanym kaskiem. Po 10 dniach otrzymałem email z propozycją co do nowego kasku, po ustaleniu szczegółów nie minęło 3 dni jak miałem nowy kask u siebie po obniżonej cenie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to chyba gra jest nie warta świeczki w moim przypadku, bo chodzi o model Volo. Velo zapewne policzy sobie 60 % ceny katalogowej (150-160 zł, nie pamiętam już dokładnie), przy czym ten sam kask na wyprzedaży kosztuje obecnie 99 zł. Wliczając koszty przesyłki wychodzi na jedno i to samo. Trudno :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...