c1ach Napisano 7 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2010 Witam, czy ktoś z posiadaczy kasków Met korzystał z programu Crash Replacement i udało mu się kupić nowy kask po obiecywanej zniżce ? Z kim się kontaktować (na stronie Velo nie ma jasnej informacji) ? Ciekaw jestem jak rygorystyczna jest ta cała procedura. Rozumiem, że muszę odsyłać im stary kask ? Napisałem maila na office@velo.com.pl , zobaczymy co odpiszą. Mój problem jest taki, że kask uszkodziłem już jakiś czas temu. Nie było to jakieś wielkie uszkodzenie - małe wgniecenie, ale plastik zaczął odłazić w kilku miejscach (został przeze mnie lekko podklejony i to był chyba błąd). Przez parę miesięcy tak jeździłem, a z braku czasu zupełnie zapomniałem że mogę kupić nowy po dużej zniżce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Moloch89 Napisano 7 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2010 jak masz papiery z tego kasku, instrukcje, gwarancje, to tam było to opisane z tego co pamiętam, 50% zniżki chyba jest zresztą na ich stronie jest info http://www.met-helmets.com/home.jsp?idrub=2122 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bodziekk Napisano 7 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2010 Witam, czy ktoś z posiadaczy kasków Met korzystał z programu Crash Replacement i udało mu się kupić nowy kask po obiecywanej zniżce ? Z kim się kontaktować (na stronie Velo nie ma jasnej informacji) ? Ciekaw jestem jak rygorystyczna jest ta cała procedura. Rozumiem, że muszę odsyłać im stary kask ? Napisałem maila na office@velo.com.pl , zobaczymy co odpiszą. Mój problem jest taki, że kask uszkodziłem już jakiś czas temu. Nie było to jakieś wielkie uszkodzenie - małe wgniecenie, ale plastik zaczął odłazić w kilku miejscach (został przeze mnie lekko podklejony i to był chyba błąd). Przez parę miesięcy tak jeździłem, a z braku czasu zupełnie zapomniałem że mogę kupić nowy po dużej zniżce. Ja korzystałem kilka lat temu. Wszystko bez problemu. Musisz skontaktować się z Velo, co zreszta już zrobiłeś. W moim przypadku procedura wyglądała tak, że odpisali, żebym odesłał do nich uszkodzony kask z rachunkiem i krótkim opisem wypadku. Zapytali też jaki kask chciałbym kupić ze zniżką (może to być kask porównywalnej klasy do rozwalonego, ewentualnie gorszy). Po kilku dniach przysłali kurierem za pobraniem wybrany przeze mnie kask. Dodam, że program działa tylko do 3 lat od daty zakupu kasku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
.PaVLo. Napisano 7 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2010 W zeszłym roku korzystałem z tej opcji. Oto odpowiedź jaką otrzymałem na mój email Witam, Dziękujemy za nadesłaną wiadomość. CRASH REPLACEMENT to program umożliwiający wymianę uszkodzonego w wypadku rowerowym kasku MET w okresie 3 lat od daty jego zakupu w obniżonej cenie (60% sugerowanej ceny detalicznej). Aby otrzymać nowy kask w zamian za zniszczony należy wysłać uszkodzony kask (na własny koszt) do siedziby naszej firmy (Velo sp. z o.o., ul. Pszczyńska 305, 44-100 Gliwice) wraz z dowodem zakupu i dokładnym opisem wypadku. Uszkodzony kask zostanie niezwłocznie wymieniony na nowy model dostępny w aktualnej ofercie o zbliżonej cenie, rozmiarze i kolorze. Nowy kask zostanie wysłany pocztą kurierską za zaliczeniem pocztowym. W razie pytań proszę o kontakt. Ładnie opisałem wypadek, wydrukowałem i wrzuciłem do pudełka z połamanym kaskiem. Po 10 dniach otrzymałem email z propozycją co do nowego kasku, po ustaleniu szczegółów nie minęło 3 dni jak miałem nowy kask u siebie po obniżonej cenie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
c1ach Napisano 8 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2010 No to chyba gra jest nie warta świeczki w moim przypadku, bo chodzi o model Volo. Velo zapewne policzy sobie 60 % ceny katalogowej (150-160 zł, nie pamiętam już dokładnie), przy czym ten sam kask na wyprzedaży kosztuje obecnie 99 zł. Wliczając koszty przesyłki wychodzi na jedno i to samo. Trudno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.