Kikas Napisano 6 Lutego 2010 Napisano 6 Lutego 2010 Mam takie chwyty gumowe jak na tej aukcji: http://allegro.pl/item911006935_idzie_wiosna_kross_level_a6_super_promocja.html jak je przesunąc o 1 cm na zewnątrz kierownicy? (ściągnąłem rogi) próbowałem na siłę, ale udało mi się o około 2 mm. są na to jakieś techniki żeby nie uszkodzić gripów?
soliner Napisano 6 Lutego 2010 Napisano 6 Lutego 2010 Podlej wodą, albo inaczej zamocz chwyty. Na wodzie schodzą, ale uwaga- całkiem
rockrider Napisano 6 Lutego 2010 Napisano 6 Lutego 2010 Będzie potrzebny Ci jeden przyrząd - strzykawka z igłą. Napełnij ją wodą, igłę wbij miedzy grip a kierownicę(w kilku miejscach np.góra i dół)i powoli wstrzykuj wodę do momentu aż chwyt zacznie się bez oporów obracac. Jak je ustawisz to poczekaj do czasu kiedy woda wyschnie i wtedy będą dalej nieruchome
Cox Napisano 6 Lutego 2010 Napisano 6 Lutego 2010 ktos kiedyś pisał w temacie z gripami z gabki cos o Ludwiku, spróbuj może zadziała
nabial Napisano 6 Lutego 2010 Napisano 6 Lutego 2010 na pewno igla i strzykawka, w srodku lepiej zeby byl spirytus niz woda...szybciej odparuje, chyba ze nie zalezy ci na czasie
Flash3M Napisano 6 Lutego 2010 Napisano 6 Lutego 2010 Można też poluźnić klamki i ciągnąc za nie przesunąć razem z chwytami.
Paweel Napisano 6 Lutego 2010 Napisano 6 Lutego 2010 Strzykawa z igłą i płyn do mycia szyb albo spryskiwaczy i tak ze wszystkich stron pod gripy i pójdzie. Można zaeksperymentować z denaturatem najszybciej odparuje ale nie próbowałem. Ja zawsze biorę do spryskiwaczy. Ludwik nie odparuje i się ciągle będą ślizgać
Krzychoo Napisano 7 Lutego 2010 Napisano 7 Lutego 2010 Wysokie naczynie z gorącą wodą,rower na bok ,wkładasz do wody gripy i po kilkunastu sec można je dowolnie obracać,ściągać itp.
Felton93 Napisano 15 Lutego 2010 Napisano 15 Lutego 2010 Ja zawsze ściągam chwyty za pomocą poluzowanych klamek (można je również lekko przesunąć takim sposobem). Ciągnięcie chwytu na siłę nic nie da, gdyż rozciągając go, guma kurczy się i zacieśnia na kierownicy. Kiedy pchamy go bokiem klamki chwyt kurczy się a zarazem luzuje się jego ścisk na kierownicę.
WheelR Napisano 16 Lutego 2010 Napisano 16 Lutego 2010 Cox na Ludwiku może się ślizgac osobiscie zmienialem takie gabkowe authora (lata temu ale jeszcze pamietam). zakladalem, ze tak powiem "na ludwika" - prosze sie nie smiac i zle nie kojazyc . po wyshcnieciu nic sie nie slizgalo i wszystko bylo jak trzeba. oczywscie nie lalem tam tego plynu a paluszkiem delikatnie przesmarowalem. te gabkowe mialy jeszcze te zalete ze byly stosunkowo miekkie. zdjalem metoda zrolowywania (jak skarpete na nodze) zaczynajac od strony mostka do zewnatrz kierownicy. udalo sie bez problemu i wszystko gralo. moze i u ciebie zadziala powodzenia
Makabra Napisano 21 Lutego 2010 Napisano 21 Lutego 2010 Ja w moich WSC nakłułem chwyt w paru miejscach w połowie chwytu i wstrzykiwałem wodę. Wtedy nie uciekała bokami tylko była wtłaczana między chwyt a kiere
Felton93 Napisano 21 Lutego 2010 Napisano 21 Lutego 2010 Mam pytanie odnośnie pianek WCS. Chciałbym się na nie przesiąść z oryginalnych gumowych Felt-a. Zauważyłem, że szerokość WCS-ów to 130mm. Jednak ja mam gumy przycięte na 120mm (mało miejsca na kierze ). Czy mogę bez problemu przyciąć chwyty piankowe i czy robił już to ktoś kiedyś? Czy nie będą się rozwarstwiały lub rozrywały?
Makabra Napisano 21 Lutego 2010 Napisano 21 Lutego 2010 Ja nie przycinałem na długość ale ścinałem kawałek chwyta który mi nie pasował. Wszystko jest ok
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.