rafalek940 Napisano 6 Lutego 2010 Napisano 6 Lutego 2010 Witam Poszukuje oponek do scigania sie na suche warunki poniewaz na mokre mam Kendy Komodo oraz do treningow chce przeznaczyc max 150 zł za komplet waga opon najlepiej cos kolo 500 gram musza wytrzymac okolo 4/5tys zarowno jak po asfalcie jak i na suchym terenie myslelem o Schwalbe Rocet Ronach ale podono sa cienkie ;/ mam dętki 118 gram wiec ciezko bedzie ale czekam na wasze opinie Dzieki za Posty Pozdro
Andrew Napisano 6 Lutego 2010 Napisano 6 Lutego 2010 Również polecam Crossmarki, na których przejechałem już 2500km. Sprawują się nadzwyczaj dobrze. I tylko jedna guma mimo dętek 95g.
premier2 Napisano 6 Lutego 2010 Napisano 6 Lutego 2010 chce przeznaczyc max 150 zł za komplet Będzie ciężko dorwać eXception w tej cenie... Rzekłbym raczej, że to niewykonalne
Cox Napisano 7 Lutego 2010 Napisano 7 Lutego 2010 Schwable Racing Ralph, dobra przyczepność na zakrętach na suchym, małe opory toczenia, 450 gram wagi, ładnie się prezentują, troche tył mi się już starł, ale to winą blokowania kół na mokrym asfalcie, ogólnie plecam, ewentualnie Furios Fred ale to TYLKO na suche, za to najszybsze
pawel1315 Napisano 7 Lutego 2010 Napisano 7 Lutego 2010 Michelin XC Dry2. Waga około 550. Bardzo dobra przyczepność i małe opory. Ja już kupiłem następny komplet, chociaż obecne są po jednym sezonie (2000 km) i trzymają się dobrze.
porcupine Napisano 7 Lutego 2010 Napisano 7 Lutego 2010 Też poleciłbym Crossmarki, świetnie niosą na asfalcie, przyzwoita odporność na ścieranie, w codziennej jeździe zrobiłem ok3000km i chyba tylko 2 kapcie w tym jeden to gwóźdź na który żadna opona nie dała by rady. Cox zaproponował FF ale to raczej odpada skoro rafalek chce na jednym komplecie przejechac 4,5tys km.
miskov17 Napisano 7 Lutego 2010 Napisano 7 Lutego 2010 chce przeznaczyc max 150 zł za kompletwaga opon najlepiej cos kolo 500 gram musza wytrzymac okolo 4/5tys Jaki jest sens podawania opon, które nie spełniają warunków? Mogę zaproponować Race Kinga za 140zł/szt, który jest och i ach ale cóż z tego, skoro kosztuje 2x więcej niż zakładany budżet... Crossmark - fajna guma ale waży 550g w wersji, która mieści się w budżecie Kenda SBE też jest ok ale 4tyś km to będzie chyba max przebieg, 75zł a w 1.95" waży ~470g ew, wyżej podany Misiek XC Dry tyle, że znów wagowo odstaje albo Ignitor, który w przeciwieństwie do w/w opon poradzi sobie jako tako w błotku http://www.allegro.pl/item913833132_lekkie_opony_maxxis_ignitor_26x1_95_60tpi_zwijan.html Możesz też spróbować setu Rocket Ron przód + np. Kenda SBE tył itd.
fotobiker Napisano 7 Lutego 2010 Napisano 7 Lutego 2010 Ja tez polecę Micheliny Dry2- bardzo małe opory, dobrze trzymają w zakrętach i po piachu idą jak burza Dodam jeszcze,że przez cały sezon nie złapałem na nich żadnej gumy
rafalek940 Napisano 7 Lutego 2010 Autor Napisano 7 Lutego 2010 Również polecam Crossmarki, na których przejechałem już 2500km. Sprawują się nadzwyczaj dobrze. I tylko jedna guma mimo dętek 95g. nooo to byla by bardzo ciekawa propozycja Jaki jest sens podawania opon, które nie spełniają warunków? Mogę zaproponować Race Kinga za 140zł/szt, który jest och i ach ale cóż z tego, skoro kosztuje 2x więcej niż zakładany budżet... Crossmark - fajna guma ale waży 550g w wersji, która mieści się w budżecie Kenda SBE też jest ok ale 4tyś km to będzie chyba max przebieg, 75zł a w 1.95" waży ~470g ew, wyżej podany Misiek XC Dry tyle, że znów wagowo odstaje albo Ignitor, który w przeciwieństwie do w/w opon poradzi sobie jako tako w błotku http://www.allegro.pl/item913833132_lekkie_opony_maxxis_ignitor_26x1_95_60tpi_zwijan.html Możesz też spróbować setu Rocket Ron przód + np. Kenda SBE tył it Dałby Rocet Ron rade z przodu ? aa co powiecie na se jakas do Przodu np Rocet Ron a tyl Kedna Komodo ? albo Crosmark ? Pozdro I dziki wszystkim za pomoc
miskov17 Napisano 7 Lutego 2010 Napisano 7 Lutego 2010 Nie masz się co martwić o RoRo z przodu, mój miał 2500km i jeszcze spoooro bieżnika. Z tyłu to już inna bajka.
@lek Napisano 7 Lutego 2010 Napisano 7 Lutego 2010 Na ten sezon będę śmigał: przód RoRo 2.1 Evo(433g)/tył Crossmark /eXception 2.1 (490g) Tył będe chciał zmienić na coś lżejszego, ale na razie tak pozostaje rafalek940 Crossmark jest naprawdę dobry na suche warunki, wersja zwykła zwijana kosztuje około 70pln i mieści się w Twoim budżecie Przejechałem na takiej oponce cały poprzedni sezon w maratonach i 0 kapci Polecam
rafalek940 Napisano 7 Lutego 2010 Autor Napisano 7 Lutego 2010 Na ten sezon będę śmigał: przód RoRo 2.1 Evo(433g)/tył Crossmark /eXception 2.1 (490g) Tył będe chciał zmienić na coś lżejszego, ale na razie tak pozostaje rafalek940 Crossmark jest naprawdę dobry na suche warunki, wersja zwykła zwijana kosztuje około 70pln i mieści się w Twoim budżecie Przejechałem na takiej oponce cały poprzedni sezon w maratonach i 0 kapci Polecam ooo widze alek ze też Kombinujesz jak ja czyli crossmark do tylu a na przod RoRo ? nie bo Ro Ro moge miec za 70 zł nówke wiec mowicie ze da rade ? caly sezon przod przejechac
Tops Napisano 7 Lutego 2010 Napisano 7 Lutego 2010 W zeszłym sezonie na suchym/twardym jeździłem na Crossmarkach i generalnie była bajka. Pokonane zostały tylko na 2 suchych maratonach: raz przez kałuże, które szybko go zatkały, a z samoczyszczeniem u niego kiepsko, i raz przez kopny piach. W tym sezonie na powyższe 2 konfigurację będę używał Ignitorów i resztek Explorerów po TC'09. Powinno pomóc. Niemniej do treningu i na hardpack polecam Crossmarka (mimo kilku gram więcej niż szukasz)
@lek Napisano 7 Lutego 2010 Napisano 7 Lutego 2010 ooo widze alek ze też Kombinujesz jak ja czyli crossmark do tylu a na przod RoRo ? nie bo Ro Ro moge miec za 70 zł nówke wiec mowicie ze da rade ? caly sezon przod przejechac Na razie tak pozostanie. RoRo z przodu będzie się mniej zużywał, a Crossmark został mi z poprzedniego sezonu i wygląda jak nówka (śmigał w przednim kole). Myślę o czymś w rozmiarze 2.25 na tył i mam na oku Racing Ralph Evo
piotrulek84 Napisano 18 Lutego 2010 Napisano 18 Lutego 2010 Panaracer Mach SS/SK - w wersji tańszej zmieścisz się w budżecie. Rewelacja na sucho.
xoar Napisano 19 Lutego 2010 Napisano 19 Lutego 2010 Podsumowując: Schwalbe - Rocket Ron 2.1 Evo zwij - ok. 135 pln 2.1 Perf zwij - ok. 80 pln Maxxis - CrossMark 2.1 drut - ok. 50 pln 2.1 zwij. 60 tpi - ok. 80 pln 2.1 zwij. 120 tpi - ok. 110 pln Panaracer - (wg. mnie) - Razer XC 2.1 drut - ok. 100 pln Continental - Race King (to tak ode mnie ) 2.0 zwij - ok. 85 pln Continental - Speed King 2.1 zwij - ok. 85 pln 2.1 zwij Prot lub SS - ok. 130 pln Mam nadzieję, że to pomoże
rafalek940 Napisano 19 Lutego 2010 Autor Napisano 19 Lutego 2010 dzis jednak ide po Conti Race king drut albo zwijana 2.2 czytalem ze ma male opory i super jedzie ino nie wiem jak z wytrzymalosca ?
Rulez Napisano 19 Lutego 2010 Napisano 19 Lutego 2010 Continental - Race King (to tak ode mnie )2.0 zwij - ok. 85 pln Continental - Speed King 2.1 zwij - ok. 85 pln 2.1 zwij Prot lub SS - ok. 130 pln To zupełnie różne opony, zdecydowanie na korzyść Race King , osobiście polecam rozmiar 2,2" (jeśli Ci się zmieszczą).
rafalek940 Napisano 19 Lutego 2010 Autor Napisano 19 Lutego 2010 Rulez aa nie wiesz moze czy sie zmiesza do ramy Boplight Marathon ta bialo czerwona i do Rebci ?
rafalek940 Napisano 19 Lutego 2010 Autor Napisano 19 Lutego 2010 bo ja teraz zbadalem ze w najwęższym miejscu ramy gdzie leci opona rama ma szekosc 75 mm a jaka jest szerokosc opony ?
Rulez Napisano 19 Lutego 2010 Napisano 19 Lutego 2010 Na obręczy Mavic XC717 Ceramic szerokość wynosi 55 mm. a wysokość 54,2 mm.
xoar Napisano 19 Lutego 2010 Napisano 19 Lutego 2010 Czyli jednak moja sugestia odnośnie Continentali się przydała Ja mam dwa rowery pod opieką (mój i zołzy) i jednen samochód i w sumie 24 opony Continentala (po dwa zestawy na każdy "pojazd") Miłego weekendu!
rainier Napisano 19 Lutego 2010 Napisano 19 Lutego 2010 tak na marginesie czy rozmiar 2,2" to nie ciut przydużo jak na opony do ścigania na suchą nawierzchnię?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.