Skocz do zawartości

[rower] Kross Sign DS 2

Ahmeden

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

Chciałbym spróbować swoich sił w Dircie. I muszę sobie wybrać rower. Czy taki się nadaje?

http://allegro.pl/item907017154_rower_kross_sign_ds_2_hydraulika_tektro_17_raty.html

A jeśli nie, to prosiłbym o jakąś rozsądną propozycję, w tym przedziale cenowym. Dodam że mierzę 174 cm. Czy rozmiar ramy , jak w w/w linku będzie dla mnie odpowiedni? Jestem zielony w tym temacie , więc proszę o wyjaśnianie mi wszystkiego w miarę możliwości.

Dziękuję i pozdrawiam.

Napisano

Tylko nie z ta rama! 17" to stanowczo za duzo do dirtu. Bierz 15" bo sa te krossy w takim rozmiarze. Na 17" z powodzeniem bys mogl XC uprawiac :icon_wink:

Napisano

Tylko nie z ta rama! 17" to stanowczo za duzo do dirtu. Bierz 15" bo sa te krossy w takim rozmiarze. Na 17" z powodzeniem bys mogl XC uprawiac :P

Świetne spostrzeżenie na koniec...

Napisano

W tym rowerku jaki rozmiar ramy? Poza tym nie spieszy mi się. Rower kupie jak jakoś wiosną... Teraz nie ma sensu.

Dziękuje za wypowiedzi. Pieniążki stale odkładam, przy zakupie roweru będę miał kapitał w wysokości około 1600 zł widzę, że w tej cenie dobry rowerek można kupić :blink: pozdrawiam.

EDIT: post up do usunięcia, przeglądarka mi zwiesiła.

• 1 miesiąc temu...
Napisano

Witam

Odświeżę trochę temat.

Mam pytanie:

Mam zamiar kupic krossa sign ds 2 żeby sobie poskakac, pojeździc po lesie, ale mam pytanie, chcę też trochę pojeździ po mieście, i na dłuższe wyprawy, da radę? Nie będę się szybko męczył? i czy dam radę na nim podjeżdzac pod strome górki?

I jeszcze jedna prośba, proszę o użytkowników signa 2, o wstawienie jakiś fotek z trasy, z przed garażu itp.

Pozdrawiam.

Napisano

Nie chce zakladac nowego tematu, wiec podepinam sie z moim pytaniem. Interesuje mnie sign ds2, taki jak w linku w pierwszym poscie, czy ten rower mozna kupic jeszcze w jakims sklepie w 3miescie czy tylko juz przez internet?