netta1987 Napisano 2 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2010 To mój nowy (używany) rower i tak po kolei: rama+tłumik+miski sterów -2558g amortyzator przedni- RS reba SL 1618 adaptery+ śrubki do hamulców-Avid 115g chwyty-Scott 85g hamulec przód Avid j3,5 252g hamulec tył Avidj3,5 261g kiera Scott 173g koło przód+ tarcza+śruby tarczy+ opony+dętki -1814g- już nie długo wymiana koło tył+ tarcza+śruby tarczy + kaseta + opony+dętki 2192g -już nie długo wymiana korba Tuvativ Firex 789g łańcuch Sh xtr 256g łożyska steru 51g manetka przód+ linka+ pancerz sztyca sram x9+ 167g manetka tył +linka+pancerz sram x9 178g mostek- Scott 165g obejma pod siodłowa no name 25g pedały CB candy c 309g podkładka+śruba+ kapsel pod stery 21g przerzutka przód Sh deore 170g przerzutka tył Sram x9 228g rogi Boplight team 61g siodło Scott 304g suport Truvativ gx 124g sztyca Raceface ride 317g Razem 12233g i obiecuje szybkie zmiany koła już zamówione:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RAFI1784 Napisano 2 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2010 pokaz nam to swoje dziecko:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
netta1987 Napisano 2 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2010 dodałem fotkę jak na dziecko za ciężki ale obiecuje dbać żeby schudło i to o 1kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 2 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2010 Wygląda ok Ramka Kubusia jeżeli się nie mylę ? Wymień natentychmiast rurki i siodło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
netta1987 Napisano 2 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2010 natychmiast to ja koła zmieniam a ramka Kubusia była ale już jest moja rurki pójdą do wymiany w marcu a siodełko jak te się zniszczy lub po wakacjach choć wiem że na nim mogę stracić prawie 200g a jak wam pasuje 100mm reba?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomciox Napisano 2 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2010 Reba 100mm jest jak najbardziej ok. Na tej ramie jeździlem sporo z amorem 80mm i ewidentnie brakowało skoku - 100mm jest optymalne. Fajny rower:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
netta1987 Napisano 2 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2010 fajny to będzie we wrześniu po gruntownej przebudowie a co myślicie o kołach Mavic Crossland UST bo już nie długo będą w nim siedziały dzięki czemu straci na wadze około 200g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kamil515 Napisano 2 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2010 Super rower Jak ci się na nim jeździ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
netta1987 Napisano 3 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2010 zarazie zdecydowanie inaczej nisz scottem scalem 35 którego miałem ten jest przyjemniejszy ale nie wolniejszy w jeździe po śniegu i lodzie jeszcze muszę zadbać o trochę wygody w postaci 4cm szerszej kierownicy, bo ta okazała się za wąska przy tej geometrii i dłuższy łańcuch bo ta rama ma minimalnie dłuższy tylny trójkąt i czasem braknie łańcucha, a dziś jadę na typowe terenowe testy z dojazdem po asfalcie czyli będzie test na bujanie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasiux Napisano 3 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2010 Mermyl, coś kręcisz, korba waży więcej. Chyba że masz wersję lajt haha http://img171.imageshack.us/img171/3073/img2035yt.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
netta1987 Napisano 4 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2010 mam wszystko w nadze udokumentowane:P a śruby były z adapterami i śrubami ważone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasiux Napisano 4 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2010 Sprawdź sobie wagę lepiej. http://www.rowerowawaga.pl/index.php?d=szukaj&fraza=firex&x=0&y=0 Bo chyba masz popsutą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
netta1987 Napisano 4 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2010 Truvativ Firex 3.3, 44-32-22 z.- to dokładnie mój model sprawdziłem na innej wadze i mam wynik o 1g różnicy wiadomo zależy jak się ją położy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
netta1987 Napisano 4 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2010 no i mam już nowe koła wraz z oponami okazały się niestety cięższe ale to wina opon gdyż sztuka waży 823i 845g jakie polecacie na raczej twardy teren z małą ilością luźnej nawierzchni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 4 Marca 2010 Udostępnij Napisano 4 Marca 2010 ale to wina opon gdyż sztuka waży 823i 845g To jakie Ty opony kupiłeś ? ; OO Do wagi Reby chyba nie doliczyłeś manetki ?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 4 Marca 2010 Udostępnij Napisano 4 Marca 2010 Bo ta Reba nie ma manetki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
netta1987 Napisano 5 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2010 Dokładnie reba jest bez manetki bo wole bez a co do opon dostałem w prezencie do kół Michelin Mountain A.T. ale ja chce coś do xc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldbloom Napisano 5 Marca 2010 Udostępnij Napisano 5 Marca 2010 Przyjrzyj się Hutchinson Python. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 5 Marca 2010 Udostępnij Napisano 5 Marca 2010 Dokładnie reba jest bez manetki bo wole bez A, to chyba, że tak Jak nie używasz blokady to faktycznie, na chooooinkę Ci . Mocarne te opony, nie powiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
netta1987 Napisano 5 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2010 mam blokadę ale w pokrętne a nie manetce, a co do oponek jak się Hutchinson Python sprawuje na lekkim błotku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldbloom Napisano 5 Marca 2010 Udostępnij Napisano 5 Marca 2010 Właśnie w błotku zaczynają się problemy z Pythonami, podobno łatwo się zapychają (logiczne, patrząc na gęsty bieżnik) , choć przeczytałem kilka relacji, że na niskim ciśnieniu da się przeżyć nawet średnie... Zresztą, zależy co masz na myśli mówiąc "lekkie błotko". Jeśli mokre/wilgotne ścieżki to jest ok. Ja Pythony znam z przejażdżek rowerem kolegi, zawsze tylko po suchych leśnych ścieżkach. Jeździ się lepiej niż na moich (byłych) Piranhach - opona napędowa dobrze trzyma się podłoża, poza tym podobne jak w Piranhach opory toczenia po twardym (minus taki, że są cięższe 50g). Fakt, długo na nich nie jeździłem, z 10 km max, ale na tyle mi się spodobały, że sam sobie kupiłem właśnie Pythona na tył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.