Skocz do zawartości

[ szosa ] Kącik szosowy


riker

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

No ja nie wiem, widzę tylko kozacką wage. Tu jest więcej:

http://www.stevensbikes.de/2013/index.php?bik_id=233&cou=US&lang=en_US

 

Na dole w linku jest recenzja:

RoadBiKE URTEIL ÜBERRAGEND 02/12

The new model gets good points in every category. The light and comfortable frame is a perfect marathon-winner, the noble equipment is worth every penny! Outstanding.

Tłumaczymy:

Nowy model posiada mocne strony w każdej kategorii. Lekka i komfortowa rama jest doskonała do zwyciestw w maratonach, wyposażenie jest warte każdych pieniędzy. Rower poza zasięgiem konkurencji.

 

 

Zwykły Comet 6.6kg na DA/Record ma recenzje:

RoadBiKE URTEIL ÜBERRAGEND 02/12

The new model gets good points in every category. The light and comfortable frame is a perfect marathon-winner, the noble equipment is worth every penny! Outstanding.

roadbike.gif

11/2011

RoadBiKE

No STEVENS has yet been faster than the light Stratos, neither is there a more sporty one. Overwhelming urge to accelerate, the impressive electronic gearshift marks the climax, especially if you look at the price, which is more than fair for a bike this well equipped.

tour.gif

11/2011

Tour

Lightweight and comfortable. A carbon frame, which is among the best of the world. Affordable even with surcharge for the THM front fork.

 

 

Czyli fajny rowerek :)

 

Edytowane przez GTZaskar1991
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, opony, pedały i robi się prawie 5800 gram, a jeszcze licznik.

 

Tu jest model 2015:

https://www.stevensbikes.de/2015/index.php?bik_id=233&cou=DE&lang=nl_NL

 

roadbike_urteil_ueberragend.gif

01/2015

Roadbike überragend

The Comet SL's frame set is one of the best in the world.

tour.gif

11/2012

Tour Testsieger

 

  • Extreme factory-set up: STEVENS has never been as light and as expensive. A breath-taking weight of 5.1kg (11.24lbs).
  • Sensational fork. Never before has there been a fork that scores an A+ for comfort AND stiffness. Lateral stiffness 51 N/mm, comfort 59 N/mm.
  • Second best ever tested frame set. Great fork.

 

 

Kosztuje tyle co podstawowa Skoda Octavia.

Edytowane przez GTZaskar1991
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie jakieś zaufane stronki z ogólnie pojętym sprzętem ? Aktualnie mam na myśli licznik, bidon, koszyk, ciuchy, jakaś sakwa może; fajnie by było jak beda polskie. Jak nie można tu to proszę o PW.

Pozdro ; )

Edytowane przez AlfaOmega
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Jest szansa że dorwę gdzieś stacjonarnie bidony Isostar ?

Co to może być że po przejechaniu paru km odcina mi totalnie prąd po czym po paru minutach siła wraca i mogę pendałować choćby na księżyc ? Dodam że zawsze się rozciągam/rozgrzewam, nawodnienie etc jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie sklepy rowerowe mają ubogi asortyment, mała mieścina, ale nic, ważne że są stacjonarnie.

Na 2-2,5 godzinne wyjazdy lub 50-60 km trasy to raczej litrowy ? Zdarzyło mi się kupować napoje typu Oshee 0,75 i znikały po 2 butle ale to przy temperaturach 30* a do/od asfaltu każdy wie jak daje.

Edytowane przez AlfaOmega
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś kiedyś czytałem, być może tu na forum że warto co 15 min łyknąć ale u mnie to różnie wygląda, przy takich temperaturach jak teraz to mogę co pół h albo i raz na 1h ale jak jest ciepło to wiadomo że częściej. Myślę sobie jednak że lepiej kupić większy a przecież niekoniecznie trza zalewać do pełna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeżdżę z Shimano Unzen U2 i przyjąłem zasadę, że piję kiedy tylko zrobi mi się sucho w pysku, albo kiedy poczuję choćby małe pragnienie. W praktyce przekłada się to mniej więcej na odstępy co 15 min., a co któryś raz pociągam trochę więcej. Generalnie trzymam się tego, że lepiej wypić za dużo niż za mało, bo nadmiar zawsze łatwo załatwić szybkim sikiem, a w drugą stronę, z odwodnieniem, to już nie jest takie proste.

 

W uświadomieniu ilości potrzebnego płynu pomogło mi trochę endomondo, które w podsumowaniu każdej jazdy podaje poziom nawodnienia (w stravie, z której przede wszystkim korzystam, niestety tego nie ma). Jest to wartość przybliżona, ale w oparciu o takie dane jak prędkość, przewyższenia, waga, ilość spalonych kalorii, no i oczywiście pogoda. U mnie na ogół wychodzi 1,5 - 2 L na ok. 2 h jazdy i pokrywa się to z tym ile piję na oko, zgodnie z tym co tak naprawdę dyktuje mi organizm. W zależności od tempa, terenu i pogody - mój wynik min. wynosił 0,75 L, a max. podchodził pod 4 L.

 

Dodam jeszcze, że zanim zrobiłem pomiary w endomondo i potem kupiłem Unzena, to nieświadomie, przez większość czasu, jeździłem przy niedostatecznym nawodnieniu. Przed wyjściem np. nie chciało mi się pić, albo brałem mały łyk wody, potem np. 3 h jazdy z małym bidonem, a po powrocie spragniony wypijałem pół butelki duszkiem. Różnica jest taka - że teraz, popijając regularnie i o wiele więcej, nie miewam już takiego uczucia skrajnego wyczerpania po jeździe (co de facto było zmęczeniem połączonym z objawami odwodnienia).

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry za post pod postem ale nie mogę już edytować.

Mam jeszcze jedną sprawę, może ktoś też miał z tym problemy, przede wszystkim z powodów zdrowotnych ale też dlatego że mam ciągle zakwasy na tyłku co mi się średnio podoba chce zmienić w mojej staruszce siodełko deskę na kanapę :D robił już ktoś taki mix, dziala to to to ? Czy może gacie z wkładką wystarczą ?

Ogólnie rzecz biorąc powinienem zmienić rower na taki gdzie nie uciska tak klejnotów i całej reszty ale zanim podejmę taką decyzję wolę wypróbować te mniejsze opcje.

Edytowane przez AlfaOmega
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie cytujemy postow, pod ktorymi bezposrednio odpowiadamy.

 

Pytanie tutaj do Ciebie ile na tym rowerze jezdzisz? Jesli jezdzisz regularnie tzn. 100 km+ tygodniowo to niepowinienes miec problemow z zadkiem. Jesli jezdzisz nie regularnie to takie problemy moga wystepowac. Klejnoty to inna sprawa, tutaj klania sie ustawienie siodelka, dlugosc stemu, pozycja na rowerze. Mozna niwelowac bole w klejnotach kupujac siodelka z wycieciami, ale jesli masz zle ustawiony rower to nic to nie da. Popatrz na bike fitting i sprobuj ustawic sobie rower albo jak masz troche kaski na boku mozna wziac rower do specjalisty ktory ustawi Ci go profesjonalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie. Mam teraz normalnego MTBka, jeżdżę kilka razy w tygodniu po 70-110km, ale się zastanawiam, czy go sprzedać za 400-500zł (tyle teraz warty będzie) i kupić sobie używaną kolarkę na waszym ulubionym Shimano 105 (albo 100 albo 110, nie pamiętam już dokładnie tego osprzętu).

 

Coś takiego ma sens? I tak jeżdżę drogami asfaltowymi/ubitymi (okazyjnie zapuszczałem się w jakiś las, ale to mogę sobie podarować), a chcę poczuć różnicę kolarki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

wcale nie musi być na 105

 

Zgadzam sie, ja w dorobku posiadam campe veloce i record. Veloce to calkiem tania grupa, zdaje sie ze odpowiednik ultegry czyli starszej siostry 105. Cena veloce w stosunku do ultegry na pewno nizsza. na pewno 105 jest bardziej popularne ale jakbys znalazl campe to wcale bym jej nie odzucal, a wrecz przeciwnie. Zawsze moze byc tez sram rival.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...