erzurum Napisano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2016 uwielbiam Sagana nie dość, że jeden z najlepszych kolarzy na świecie to jeszcze taki jajcarz! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krism4a1 Napisano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2016 Zdecydowany plus dla Sagana. Trening,treningiem, ale trzeba sobie znaleźć sposób na życie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mlodszy92 Napisano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2016 Używa ktoś nowej tiagry 4700 i może coś o niej powiedzieć jak się spisuje itp.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zuczek222 Napisano 27 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2016 Używam od wakacji w przełaju, zero problemy, wszystko ładnie pracuje. Polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mlodszy92 Napisano 27 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2016 (edytowane) A jaka masz korbe i kasetę? I dużo przejechałes na niej? Wiesz może jeszcze ile waży cała grupa? Edytowane 27 Stycznia 2016 przez Mlodszy92 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GTZaskar1991 Napisano 28 Marca 2016 Udostępnij Napisano 28 Marca 2016 Czyli za mniej niż 9k mógłbym być najlżejszy na tym forum: http://allegro.pl/stevens-comet-sl-nowy-55-cm-top-i6079573495.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erzurum Napisano 28 Marca 2016 Udostępnij Napisano 28 Marca 2016 co to za geo tego Stevensa? Z tyłu miejsca na oponę jak w fatbikeu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GTZaskar1991 Napisano 28 Marca 2016 Udostępnij Napisano 28 Marca 2016 (edytowane) No ja nie wiem, widzę tylko kozacką wage. Tu jest więcej: http://www.stevensbikes.de/2013/index.php?bik_id=233&cou=US&lang=en_US Na dole w linku jest recenzja: RoadBiKE URTEIL ÜBERRAGEND 02/12 The new model gets good points in every category. The light and comfortable frame is a perfect marathon-winner, the noble equipment is worth every penny! Outstanding. Tłumaczymy: Nowy model posiada mocne strony w każdej kategorii. Lekka i komfortowa rama jest doskonała do zwyciestw w maratonach, wyposażenie jest warte każdych pieniędzy. Rower poza zasięgiem konkurencji. Zwykły Comet 6.6kg na DA/Record ma recenzje: RoadBiKE URTEIL ÜBERRAGEND 02/12 The new model gets good points in every category. The light and comfortable frame is a perfect marathon-winner, the noble equipment is worth every penny! Outstanding. 11/2011 RoadBiKE No STEVENS has yet been faster than the light Stratos, neither is there a more sporty one. Overwhelming urge to accelerate, the impressive electronic gearshift marks the climax, especially if you look at the price, which is more than fair for a bike this well equipped. 11/2011 Tour Lightweight and comfortable. A carbon frame, which is among the best of the world. Affordable even with surcharge for the THM front fork. Czyli fajny rowerek Edytowane 28 Marca 2016 przez GTZaskar1991 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 29 Marca 2016 Udostępnij Napisano 29 Marca 2016 Czyli za mniej niż 9k mógłbym być najlżejszy na tym forumJezdzac bez opon (szytek), mialbys szanse .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GTZaskar1991 Napisano 29 Marca 2016 Udostępnij Napisano 29 Marca 2016 (edytowane) No tak, opony, pedały i robi się prawie 5800 gram, a jeszcze licznik. Tu jest model 2015: https://www.stevensbikes.de/2015/index.php?bik_id=233&cou=DE&lang=nl_NL 01/2015 Roadbike überragend The Comet SL's frame set is one of the best in the world. 11/2012 Tour Testsieger Extreme factory-set up: STEVENS has never been as light and as expensive. A breath-taking weight of 5.1kg (11.24lbs). Sensational fork. Never before has there been a fork that scores an A+ for comfort AND stiffness. Lateral stiffness 51 N/mm, comfort 59 N/mm. Second best ever tested frame set. Great fork. Kosztuje tyle co podstawowa Skoda Octavia. Edytowane 29 Marca 2016 przez GTZaskar1991 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AlfaOmega Napisano 31 Marca 2016 Udostępnij Napisano 31 Marca 2016 (edytowane) Macie jakieś zaufane stronki z ogólnie pojętym sprzętem ? Aktualnie mam na myśli licznik, bidon, koszyk, ciuchy, jakaś sakwa może; fajnie by było jak beda polskie. Jak nie można tu to proszę o PW. Pozdro ; ) Edytowane 31 Marca 2016 przez AlfaOmega Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drhenio Napisano 17 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2016 Dokładał ktoś klamki hamulcowe do gornego chwytu? Wysłane z mojego Lenovo A916 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arni220 Napisano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2016 Dokładał ktoś klamki hamulcowe do gornego chwytu? Tak, ostatnio panowie na Paryż-Roubaix takaowe se założyli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AlfaOmega Napisano 1 Maja 2016 Udostępnij Napisano 1 Maja 2016 Jest szansa że dorwę gdzieś stacjonarnie bidony Isostar ? Co to może być że po przejechaniu paru km odcina mi totalnie prąd po czym po paru minutach siła wraca i mogę pendałować choćby na księżyc ? Dodam że zawsze się rozciągam/rozgrzewam, nawodnienie etc jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fisiek Napisano 1 Maja 2016 Udostępnij Napisano 1 Maja 2016 Bidony isostar u mnie praktycznie w każdym rowerowym i sportowym są.Koszt około 10 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AlfaOmega Napisano 2 Maja 2016 Udostępnij Napisano 2 Maja 2016 (edytowane) U mnie sklepy rowerowe mają ubogi asortyment, mała mieścina, ale nic, ważne że są stacjonarnie. Na 2-2,5 godzinne wyjazdy lub 50-60 km trasy to raczej litrowy ? Zdarzyło mi się kupować napoje typu Oshee 0,75 i znikały po 2 butle ale to przy temperaturach 30* a do/od asfaltu każdy wie jak daje. Edytowane 2 Maja 2016 przez AlfaOmega Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fisiek Napisano 3 Maja 2016 Udostępnij Napisano 3 Maja 2016 Zależy ile i jak często pijesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AlfaOmega Napisano 3 Maja 2016 Udostępnij Napisano 3 Maja 2016 Gdzieś kiedyś czytałem, być może tu na forum że warto co 15 min łyknąć ale u mnie to różnie wygląda, przy takich temperaturach jak teraz to mogę co pół h albo i raz na 1h ale jak jest ciepło to wiadomo że częściej. Myślę sobie jednak że lepiej kupić większy a przecież niekoniecznie trza zalewać do pełna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mismic Napisano 5 Maja 2016 Udostępnij Napisano 5 Maja 2016 Ja jeżdżę z Shimano Unzen U2 i przyjąłem zasadę, że piję kiedy tylko zrobi mi się sucho w pysku, albo kiedy poczuję choćby małe pragnienie. W praktyce przekłada się to mniej więcej na odstępy co 15 min., a co któryś raz pociągam trochę więcej. Generalnie trzymam się tego, że lepiej wypić za dużo niż za mało, bo nadmiar zawsze łatwo załatwić szybkim sikiem, a w drugą stronę, z odwodnieniem, to już nie jest takie proste. W uświadomieniu ilości potrzebnego płynu pomogło mi trochę endomondo, które w podsumowaniu każdej jazdy podaje poziom nawodnienia (w stravie, z której przede wszystkim korzystam, niestety tego nie ma). Jest to wartość przybliżona, ale w oparciu o takie dane jak prędkość, przewyższenia, waga, ilość spalonych kalorii, no i oczywiście pogoda. U mnie na ogół wychodzi 1,5 - 2 L na ok. 2 h jazdy i pokrywa się to z tym ile piję na oko, zgodnie z tym co tak naprawdę dyktuje mi organizm. W zależności od tempa, terenu i pogody - mój wynik min. wynosił 0,75 L, a max. podchodził pod 4 L. Dodam jeszcze, że zanim zrobiłem pomiary w endomondo i potem kupiłem Unzena, to nieświadomie, przez większość czasu, jeździłem przy niedostatecznym nawodnieniu. Przed wyjściem np. nie chciało mi się pić, albo brałem mały łyk wody, potem np. 3 h jazdy z małym bidonem, a po powrocie spragniony wypijałem pół butelki duszkiem. Różnica jest taka - że teraz, popijając regularnie i o wiele więcej, nie miewam już takiego uczucia skrajnego wyczerpania po jeździe (co de facto było zmęczeniem połączonym z objawami odwodnienia). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AlfaOmega Napisano 5 Maja 2016 Udostępnij Napisano 5 Maja 2016 Można dodać że takie picie po ostrym wysiłku na raz większej ilości płynu może zaszkodzić, ból brzucha etc. Dzięki za wyczerpująca odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AlfaOmega Napisano 8 Maja 2016 Udostępnij Napisano 8 Maja 2016 (edytowane) Sorry za post pod postem ale nie mogę już edytować. Mam jeszcze jedną sprawę, może ktoś też miał z tym problemy, przede wszystkim z powodów zdrowotnych ale też dlatego że mam ciągle zakwasy na tyłku co mi się średnio podoba chce zmienić w mojej staruszce siodełko deskę na kanapę robił już ktoś taki mix, dziala to to to ? Czy może gacie z wkładką wystarczą ? Ogólnie rzecz biorąc powinienem zmienić rower na taki gdzie nie uciska tak klejnotów i całej reszty ale zanim podejmę taką decyzję wolę wypróbować te mniejsze opcje. Edytowane 8 Maja 2016 przez AlfaOmega Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacenty02 Napisano 9 Maja 2016 Udostępnij Napisano 9 Maja 2016 Nie cytujemy postow, pod ktorymi bezposrednio odpowiadamy. Pytanie tutaj do Ciebie ile na tym rowerze jezdzisz? Jesli jezdzisz regularnie tzn. 100 km+ tygodniowo to niepowinienes miec problemow z zadkiem. Jesli jezdzisz nie regularnie to takie problemy moga wystepowac. Klejnoty to inna sprawa, tutaj klania sie ustawienie siodelka, dlugosc stemu, pozycja na rowerze. Mozna niwelowac bole w klejnotach kupujac siodelka z wycieciami, ale jesli masz zle ustawiony rower to nic to nie da. Popatrz na bike fitting i sprobuj ustawic sobie rower albo jak masz troche kaski na boku mozna wziac rower do specjalisty ktory ustawi Ci go profesjonalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 9 Maja 2016 Udostępnij Napisano 9 Maja 2016 Mam pytanie. Mam teraz normalnego MTBka, jeżdżę kilka razy w tygodniu po 70-110km, ale się zastanawiam, czy go sprzedać za 400-500zł (tyle teraz warty będzie) i kupić sobie używaną kolarkę na waszym ulubionym Shimano 105 (albo 100 albo 110, nie pamiętam już dokładnie tego osprzętu). Coś takiego ma sens? I tak jeżdżę drogami asfaltowymi/ubitymi (okazyjnie zapuszczałem się w jakiś las, ale to mogę sobie podarować), a chcę poczuć różnicę kolarki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arni220 Napisano 9 Maja 2016 Udostępnij Napisano 9 Maja 2016 Jak masz rupcia to pchaj, a fajna szosa wcale nie musi być na 105, bo równie fajny rower będzie na tiagrze. Różnica będzie kolosalna pomiędzy jakimś drogowym MTB, a typowym rowerem szosowym, to inne światy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacenty02 Napisano 10 Maja 2016 Udostępnij Napisano 10 Maja 2016 wcale nie musi być na 105 Zgadzam sie, ja w dorobku posiadam campe veloce i record. Veloce to calkiem tania grupa, zdaje sie ze odpowiednik ultegry czyli starszej siostry 105. Cena veloce w stosunku do ultegry na pewno nizsza. na pewno 105 jest bardziej popularne ale jakbys znalazl campe to wcale bym jej nie odzucal, a wrecz przeciwnie. Zawsze moze byc tez sram rival. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.