Markovsky Napisano 23 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2015 Witam. Moglby ktos doradzic czy na szosowe warunki czyli generalnie suche, sporadycznie deszcz lepszy bedzie olej Vexol, czy warto doplacic do FL CC / Rohlfoff ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s2power Napisano 24 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2015 Nie będę ukrywał że trochę się podirytowałem bo nie każdy ma od razu hajs by kupić sobie pompkę za 100-150 zł tylko z kuli jednego roweru ale mniejsza z tym. s2power- ruch szło wykonać ale ze znacznym oporem a do tłok nagrzewał się dość ostro i nie chce go "przegwałcić ". I tak jak pisałem, o ile przód by uszedł o tyle tył czuć że nie jest to to co by się chciało. Jak będziesz jeździł na takim małym ciśnieniu to ryzyko "dobicia" i uszkodzenia felgi lub przebicia dętki znacznie rośnie. Szosy niestety nie napompujesz lipną pompką jak należy. To nie MTB, gdzie często 2 bar wystarcza. Wydatek na pompkę może okazać się śladowym w porównaniu do naprawy szosowych kół. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek14 Napisano 24 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2015 Witam. Moglby ktos doradzic czy na szosowe warunki czyli generalnie suche, sporadycznie deszcz lepszy bedzie olej Vexol, czy warto doplacic do FL CC / Rohlfoff ? Na takie warunki najlepszy będzie Squirtlube. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keke Napisano 24 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2015 Witam. Moglby ktos doradzic czy na szosowe warunki czyli generalnie suche, sporadycznie deszcz lepszy bedzie olej Vexol, czy warto doplacic do FL CC / Rohlfoff ? Bierz rohloff'a, mała buteleczka za 15 zł wystarczy na parędziesiąt użyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stryjek Napisano 24 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2015 Ja ostatnio kupiłem Castrola do motocykli i też polecam, łatwo się nakłada nie brudzi i wytrzymuje około 500km w ciszy i spokoju :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darkwojtek Napisano 25 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2015 WitamSzukam bardzo dobrej opony do mojego Speca Venge. Co polecacie żebym kupił ??Cena za sztukę to ok 200zł mogę dać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 25 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2015 W tym budżecie kupisz każdą oponę. Bardzo dobra, pod jakim względem? Toczenie, miękkość, komfort, tu klejone z wysokim tpi, tym realnym, nie tak jak 330tpi ściema Conti. Corsy Vittorii, SR jest fajna z 24mm szerokosci, mocniejsza na gorsze warunki Pave, Veloflex Corsa, wszystkie z oplotem 320tpi. Takie opony dość szybko zużywają się. Tył w granicach 3k km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darkwojtek Napisano 25 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2015 A co powiecie o: OPONA SPECIALIZED TURBO PRO Oplot: 127 TPIStopka: ZwijanaMieszanka środkowa: 70a / Mieszanka ściany bocznej: 60a teraz ją mam i czy ona jest lepsza niż VITTORIA OPEN CORSA EVO CX-III Oplot: 320 TPI i pytanie bo na oponach się nie znam w ogóle czy czym niższy Oplot: TPI tym lepiej dla opony, chodzi mi o opór toczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 25 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2015 Co najwyżej przeciętna. Vittoria Corsa to zupełnie inna klasa opony. Spec posłuży dłużej ale nie zapewni właściwości jezdnych jak Corsa. TPI thread per inch, ilość nitek oplotu na inch. Czym ich więcej, tym są cieńsze i opona jest bardziej miękka, stawia mniejsze opory toczenia. Dlatego niektórzy producenci silą się na mylące zawyżanie rzeczywistych wartości tpi oplotu. Wspomniany Conti zwija trzyktotnie materiał, ktory ma 110tpi i chwali sie, że opona ma cudowne 330tpi. Ogolnie, czym wyzsze tpi, tym wyższej klasy opona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamar59 Napisano 27 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2015 (edytowane) Zauważyłem że jak jadę szosą to nie raz przy skręcie przytrę butem o przednie koło, jak skręcam kierownicą i kręcę pedałami. To co rama za mała, albo but SPD jest za bardzo wysunięty do przodu? W sumie but jest na środku zamocowany. Ale dobrze mi się jeździ na rowerze. Zależy jaki jest promień skrętu a wiadomo że szosa jest czuła na mały ruch kierownicy. To zależy kiedy but spotka się z kołem, rzadko się to zdarza ale zdarza a pewnie nie powinno w ogóle. Nie miałem upadku przez to. Rama 56 cm wzrost 180 cm Edytowane 27 Lipca 2015 przez kamar59 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Herman88 Napisano 28 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2015 Zdarza się przy małych ramach, albo dużych butach Ale jak dla mnie to masz bloki przesunięte za bardzo do tyłu i to sporo. Przeważnie ustawia się tak, żeby oś pedału była pod stawem dużego palucha. U Ciebie to wygląda jakbyś miał bloki przesunięte na maksa do tyłu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RafalxM Napisano 28 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2015 ja mam małą ramę (53) , przy blokach wysuniętych na max do przodu też jestem w stanie tak zaczepić butem , ale zdarzyło mi się to może 2x , przy podjazdach i zawracaniu , w codziennej jeździe to się nie zdarza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamar59 Napisano 28 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2015 Zdarza się przy małych ramach, albo dużych butach Ale jak dla mnie to masz bloki przesunięte za bardzo do tyłu i to sporo. Przeważnie ustawia się tak, żeby oś pedału była pod stawem dużego palucha. U Ciebie to wygląda jakbyś miał bloki przesunięte na maksa do tyłu. Jest na środku a coś mi zmieni jak przesunę bardziej do tyłu przodu? Będzie więcej mocy w nogach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thomasz Napisano 28 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2015 (edytowane) Kolejne popisy na szosie Edytowane 28 Lipca 2015 przez thomasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stawek Napisano 29 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2015 Pirlo na rowerze Dobry jest gościu. Swoją drogą, fajne ścieżki ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Markovsky Napisano 2 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2015 Witam Mógłby ktoś polecić torbę 20L + , do szkoły, najlepiej kurierska z paskiem stabilizującym? Fajnie było by wydać 150 max. ale jeśli znajdzie się coś dużo lepszego to mogę dopłacić. Torba ma pomieścić książki , zeszyty, buty na wf i powiedzmy jakąś bluzę. Dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drhenio Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 Witam, jaki ekwipunek powinien mieć ze sobą rowerzysta co zabieracie ze sobą? Szosa, ubiór i kask i co poza tym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team adamos Napisano 3 Sierpnia 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 (edytowane) Takich tematów na forum jest od groma.Użyj ten biały prostokącik w prawym górnym rogu ekranu i sobie poczytaj. Edytowane 3 Sierpnia 2015 przez adamos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drhenio Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 Chodzi mi o kilkudziesięcio km trasę nie wyprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamJedzie Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 (edytowane) Ja zabieram telefon ze stravą, pompkę, dętkę, multitool i kasę na coś do picia. No i dwa bidony ps. E to jak kilkudziesięcio to jeden bidon i bez kasy Edytowane 3 Sierpnia 2015 przez AdamJedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erzurum Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 do 50km to nawet ryzykować fajnie jazdę bez pompki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drhenio Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 Zastanawiałem się nad pompka ale chyba bez dętki nie ma co samej pompki wozić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Markovsky Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 Pompka, Łatki, Kasa, Telefon, Multitool. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drhenio Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 Łatki i dętki mnie przerażają. Często się Wam to zdarza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomeeek07 Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 (edytowane) Do tego dodał bym jeszcze łyżki do opon, spinkę do łańcucha, skuwacz i ewentualnie jakieś stare robocze rękawiczki, dzięki którym możemy zbytnio się nie brudząc dokonać ewentualnych napraw w trasie. @drhenio Łatanie dętki to nic strasznego, pooglądaj parę filmów na youtube i po chwili będziesz mógł je łatać z zamkniętymi oczami. ;-) Edytowane 3 Sierpnia 2015 przez tomeeek07 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.