Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Mod Team
Napisano

Bradzo się mylisz Panie Policjancie Mostokwo-Podkładkowy :P

 

Chwast to konstrukcja z połowy-końcówki lat 80-tych ubiegłego wieku. Wtedy w zastosowaniu były nakręcane stery oraz mostki z konusem rozporowym. Aby zbliżyć się do ustawienia i nie giąć się jak ostatnia lebiega do dolnego chwytu trzeba to skompensować jakoś po przejściu na aheda...

 

Poza tym jak już napisałem, mnie nowoczesne geo ze sztycą w chmurach i mostkiem rysyjącym po glebie nie odpowiada.

 

Szacunek...

I.

 

Napisano (edytowane)

Nasze ramy są chyba z podobnego okresu bo na mojej są personalia Hans Lutz, Boblingen-Hulb i odnoszę wrażenie że są może nawet identyczne ?  :teehee:

 

Jeszcze jedna sprawa, owijka, zaczynamy owijac od góry kierownicy w dół, ale w która stronę ? Zaczynamy od dołu dla estetyki by nie było widać łączenia do siebie czy do przodu ? Chyba to pierwsze żeby owijka się zaciskała w czasie pracy z ręką nie ?

Edytowane przez AlfaOmega
  • Mod Team
Napisano

Kłaniam,

 

Ja zawsze nawijam tak aby ręce można było od mostka po koniec dropa zesunąć "z łuską" a nie "pod włos".

 

Czyli, jak dla mnie tak jak na zdjęciu.

 

9562531603_a31c6bf68a_b.jpg

 

Jednakowoż część ludzi zaleca odwrotnie z kazdej strony, gdyż to pono lepiej trzyma się kiery i jest bardziej z kierunkiem pracy owijka-uchwyt...

 

Szacunek...

I.

 

Napisano (edytowane)

Dobra, teraz coś innego... Poszła mi opona z tyłu, niby była rok temu założona, marka bodajże Kronos i na w miarę nową wyglądała i co ? Jedna z pierwszych przejażdżek i kapec, a przednia Continental, sznurki wychodzą z boku a trzyma jak szalona... 

 

Mam takie pytanie, dlatego że przód nie jest tak obciążony jak tył pomyślałem że może by założyć na tył jakaś oponę z bieżnikiem, takie jak mają rowery przełajowe, jest sens robić taki miks - przód gładka opona a z tyłu taka ?

 

Polecicie mi coś niedrogiego z obydwu typów ?

Edytowane przez AlfaOmega
  • Mod Team
Napisano

Kłaniam,

 

Z tyłu baaardzo łatwo zarżnąć oponę szosową. Jeden-dwa nierozważne ślizgi podczas awaryjnego hamowania i kord wyłazi na wierzch.

 

Dlatego, o ile pozwoili Ci na to pojemność widelców sugeruje coś nieco odporniejszego. Mój faworyt to Vittoria Randonneur 28c. Na swojej zaliczyłem już kilka ratunkowych ślizgów a dalej trzyma się dobrze. Widać, że było ślizgane ale ciągle jest dużo gumy i bieżnika...

 

No i ten dodatkowy komfort jazdy wynikający z 80-90PSI ciśnienia  :icon_cool:

 

Szacunek...

I.

 

Napisano (edytowane)

Aha, no ja nie robiłem ślizgów żadnych, musiało coś byc na drodze, a u nas jest wszystko - od kolców akacji które przebiją nawet grubą oponę mtb po druty, gwoździe, śruby, pozbijane butelki, ostre kamienie i Bóg jeden wie co jeszcze  :verymad:

A co ciekawe, przejrzałem tą oponę już kilkakrotnie i nie znalazłem żadnego uszkodzenia mechanicznego, może na uskoku jakimś zawór puścił ?

 

PS. Gdzie kupowałeś tego lacia ? :D

Edytowane przez AlfaOmega
  • Mod Team
Napisano

To tak jak u mnie. Mit o przezajedwabiście czystych i gładkich ulicach w Jukejowie wział się chyba z ciagle pokutującego przekanania, że naszość jest ZAWSZE gorsza niż zagraniczność. Polecam kilkuletnią emigrację i życie z dnia-na dzień a nie tylko wycieczki turystyczne po "żelaznych punktach".

 

Dość powiedzieć, że na mojej ulicy jeszcze niedawno królowały dziurska jak na Hucisku w Gdańsku w najgorszym momencie, tuż przed remontem...

 

O ile nie liczysz gramów to, przynajmniej w moim przypadku, nieźle sprawdzają się dętki wypełnione latexem. Używam takich do przełajowania. A szkieł, kolców i drutów ci-umnie dostatek...

 

Szacunek...

I.

 

PS

Kupowałem u siebie, w cenie 9 cuś funta za sztukę...

 

Napisano

Aha, ciekawe co dostane u mnie na śląsku w hurtowni... Pewnie jakiś no name za 6 dych co się rozwali za chwile : /


Sorry za post pod postem ale nie mogę już edytować, a wie może ktoś co jestem w stanie dostac stacjonarnie, coś sensownego w sensownej cenie ?

Napisano

Co sądzicie o ubraniach firmy Rapha ???? ( grupa sky ) . Chce sobie kupić koszulkę Jersey i spodenki na lato ale wcześniej nie spotkałem sie z ta marka

Napisano

koli, jak nie masz tatuaży i brody, to Rapha nie jest dla Ciebie :)

Mam gacie i koszulke pro team i pare innych rzeczy.

Spodenki sa bardzo fajne, koszulka z rewelacyjnego materialu, jak dla mnie najlepsza jaka mam, dla porownania kilkanascie castelli. Super skarpetki, pro team.

 

16680684859_d9e772a152_c.jpg

Napisano

No nie mam brody ale mam tatuaże :-) :-):-) Właśnie zamówiłem spodenki koszulkę i skarpetki ( Team Sky Training ) mam nadzieje ze jutro bede sie cieszyć jak dziecko .

1415Chris koszulka rewelacyjna pomarancziwy z czarnym super to wyglada i juz na fotce widać ze materiał i jakość najwyższej klasy

  • Mod Team
Napisano

Oszwtorbe... 52 funia za koszulkę... To nawet nasze szyte pod rozmiar i drukowane na zamówienie klubówki były o ponad dziesiątaka tańsze...

 

Czy ta koszulka robi laskę lub gotuje obiad ;) ?

 

Szacunek...

I.

 

Napisano

Byłem dzisiaj na skupie złomu. Znalazłem fajną szose na A... ( nie pamiętam nazwy ). Nie miała przedniej przerzutki, z tyłu Sachs Huret. Napęd 1x5 z tego co pamietam, prosta kierownica, tylko tylni hamulec, manetka na mostku. Rama miała pare małych ognisk rudej, a tak była zadbana. Rama najprawdopodobniej Cro-Mo bo była leciutka. Koła zero rdzy, opony jeszcze by pojeździły, tylko dętki pewnie do wymiany ale wszystko 27 cali. Brak siodła, sztycy i przedniego hamulca z klamką. Najgorsze jest to że nie było piwotów - tylko hamulce na jedną śrube, ale gdybym za rok wymienił kółka na alu i jakieś hample np. Shimano 105, 600, Dura Ace + dobre klocki to może by jakoś hamowało. Zapewne zapłaciłbym za niego coś koło 20-25 zeta i tu pytanie - czy opłaca się?? Zawsze mnie ciągnęło do szosy a tą mogłbym sobie sam upgrejdować na współczesne części tylko czy jest to opłacalne?

Napisano (edytowane)

Hampli Shimano nie wsadzisz, mają za krótkie ramiona.Możesz zostać przy 27" ale praktycznie nie ma już wyboru obręczy i opon do tego standardu. Jeśli wsadzisz koła 28" to jest kilka modeli hampli z długimi ramionami (do 75mm) ale one nie hamują jakoś olśniewająco (miałem takie Alhongi, może inny model lub marka by lepiej się sprawdzały). Zobacz jaki tam typ suportu i korb jest, jeśli to klin i wciskane miski to lepiej zostawić to w spokoju - w przeciwnym wypadku bym ratował klasyka :)

Edytowane przez Venec

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...