DawidX Napisano 26 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2015 A co ci tam oprócz tej opony robili? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SallyMae Napisano 26 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2015 Koło z tyłu było krzywe i do wycentrowania, coś z mostkiem nie tak, korba była luźna o ile pamiętam no i jakieś inne regulacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinusz Napisano 26 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2015 A ja o owijkach chciałem... Wczoraj wymieniałem kierownicę. Założyłem starą owijkę. Jest do wymiany, ale chcialem sprawdzić, jak mi wyjdzie i czy nową moge zamówić z netu i załozyć samodzielnie. Dwie kwestie się zrodziły. 1. Robicie "ósemkę" przy manetkach? Czy dajecie osobny pasek? Tę drugą metodę sugerował film instruktażowy Bikeradar. Taki osobny kawalek dają czasem do nowych owijek czy zawsze wycina się go, skracając delikatnie owijkę? 2. Zna ktoś fajną, grubą owijkę? Chcialbym zwiększyc średnicę chwytu. Chodzi mi o owijkę sprawdzoną w praktyce, nie widzianą wyłącznie w necie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RafalxM Napisano 26 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2015 1. używam dodatkowego paska 2. czarna z gęstej gąbki z żelem z Decathlonu, koszt 40-50zł , u mnie się sprawdza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DawidX Napisano 26 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2015 (edytowane) Nowy vs stary triban 300. Warto czekać do 15 kwietnia czy można brać teraz tego białego bo jedno i to samo? http://www.decathlon.pl/triban-500-id_8331913.html http://www.decathlon.pl/rower-szosowy-triban-300-id_8239800.html#anchor_ComponentProductFeatures Nazwa jest myląca bo nowy triban 300 (2015r) nosi nazwę triban 500. Dodatkowo podrzucam cytat z innego forum (nie wiem czy mogę podać źródło więc sie wstrzymam) Witam serdecznie. Chcialbym się dowiedzieć na kiedy przewidywana jest premiera nowego tribana 300? Czy osprzęt ulegnie zmianie? Czy malowanie będzie inne? Ogólnie co jak nowego na 2015. Pozdrawiam Piotr. Odpowiedź marki Dzień Dobry, Premiera nowe Tribana300, który w roku 2015 nazywać się będzie Triban500 planowana jest na początek kwietnia, dla większości rozmiarów. W okolicach 15 kwietnia rower powinien dostępny być już w sklepach. Rower otrzymał ramę wykorzystywaną do tej pory w rowerze Triban 500 2014r. Dodatkowo w porównaniu do Tribana 300, rower posiada lepiej dopasowaną kierownicę oraz nowe lżejsze siodełko. kolor roweru widoczny na zdjęciach: http://www.decathlon...id_8331913.html Pozdrawiam, Wojciech Wiktor B'Twin specialist DECATHLON Edytowane 26 Lutego 2015 przez DawidX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arni220 Napisano 27 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2015 2. Zna ktoś fajną, grubą owijkę? Chcialbym zwiększyc średnicę chwytu. Chodzi mi o owijkę sprawdzoną w praktyce, nie widzianą wyłącznie w necie. Niektórzy nawijają dwie owijki, nawet prosi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinusz Napisano 27 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2015 No OK, tylko czy pytanie czy to się sprawdza z pierwsza lepsza owijką czy trzeba jakaś konkretna i skill w owijaniu odpowiedni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vitesse Napisano 28 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2015 ja tma kupije najtansze i tez tak zrob na pierwszy raz nie bedzie Ci szkoda jak Ci nie wyjdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinusz Napisano 1 Marca 2015 Udostępnij Napisano 1 Marca 2015 Pierwsze nawinięcie mam za sobą i mogę zakładać, że drugie wyjdzie jeszcze lepiej. Polecajcie raczej co kupić, żeby było dobre i grube a nie to, na czym w razie czego wtopię mało kasy. Teraz mam podstawową, seryjną owijkę meridy. Jest ok, ale jestem pewien, że da się lepiej. Tylko jak mam wydać 70-80zł zamiast 25-30zł, to chciałbym coś sprawdzonego, a nie zakup w ciemno. W tym mi pomóżcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Venec Napisano 1 Marca 2015 Udostępnij Napisano 1 Marca 2015 Jeśli chcesz poćwiczyć owijanie to użyj taśmy izolacyjnej lub bandaża. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinusz Napisano 2 Marca 2015 Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 Nie chcę poćwiczyć. Chcę kupić bardzo dobrą owijkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
parmenides Napisano 2 Marca 2015 Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 A ja o owijkach chciałem... Wczoraj wymieniałem kierownicę. Założyłem starą owijkę. Jest do wymiany, ale chcialem sprawdzić, jak mi wyjdzie i czy nową moge zamówić z netu i załozyć samodzielnie. Dwie kwestie się zrodziły. 1. Robicie "ósemkę" przy manetkach? Czy dajecie osobny pasek? Tę drugą metodę sugerował film instruktażowy Bikeradar. Taki osobny kawalek dają czasem do nowych owijek czy zawsze wycina się go, skracając delikatnie owijkę? 2. Zna ktoś fajną, grubą owijkę? Chcialbym zwiększyc średnicę chwytu. Chodzi mi o owijkę sprawdzoną w praktyce, nie widzianą wyłącznie w necie. Ad1. Zawsze są dodatkowe kawałki do podłożenia Ad2. Lizard Skins Dsp 3.2mm - bardzo wygodna. Z minusów - jak się zacznie odwijać, to potem trudna w ponownym nałożeniu. Uzywałem też wersji 2.5 mm - ta sama wygoda, ten sam świetny chwyt, te same minusy. Też lubię grube owijki - obecnie mam jakieś tanie prologo - nie pamietam teraz nazwy, ale jest bardzo wygodna, łatwa w zakładaniu i dość estetyczna, choć nic nie wygląda tak dobrze jak Lizardy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 2 Marca 2015 Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 Jak chcesz cos grubego, rozgladaj sie za zelowymi owijkami, tylko uwazaj bo sa naprawde grube. Lizard Skins, mam 2.5, to jak dotad najlepsza owijka jakiej uzywalem. Nawijalem ja pare razy i za kazdym razem perfekcja. Jest dosc mocna i mozna i przy nawijaniu urzyc nieco wiekszej sily. Nie jest tania ale i wyglada swierzo duzo dluzej niz inne. Korkowe sa bardzo fajne, mile w dotyku, dostepne w wersji zelowej. Po jakims czasie zaczynaja sie swiecic i trzeba uwazac przy nawijaniu, bardzo latwo zerwac. Klasyczne Cinelli cork. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
parmenides Napisano 2 Marca 2015 Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 Chris - mi zawsze po ponownym nawijaniu Lizardy zaczynały się odwijać. Widocznie zbyt mocno naciągałem (na opakowaniach, niezależnie od grubości, zawsze jest ostrzeżenie przed naciąganiem tych owijek). Słowem - też je uwielbiam, ale nie radziłem sobie z nimi przy ponownym nawijaniu i ze względu na cenę wybieram teraz inne. To propologo, o którym pisałem w poprzednim poście nazywa się "Plaintouch" http://www.chainreactioncycles.com/pl/en/prologo-plaintouch-handlebar-tape/rp-prod85615 Tania, miękka, wygodna, można jeździć bez rękawiczek, w miarę odporna na brud i co dla mnie ważne, łatwa do zakładania i ponownego przewijania. Cena niska i nie żal wymienić na nową. Ja lubię mieć czysty, świeży kokpit. Z Lizardami trochę żal - bo jednak są drogie, a w zeszłym sezonie wymieniałem owijkę dwa razy (i to były akurat dwa Lizardy… ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lesieque Napisano 2 Marca 2015 Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 ja u siebie używam cannondale z korkiem syntetycznym. Gruba i fajnie tłumi, a do tego zielona (chyba jasne) a mi na tym bardzo zależało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinusz Napisano 2 Marca 2015 Udostępnij Napisano 2 Marca 2015 No panowie dzięki za konkrety Lizard Skins wygląda luksusowo. Nie sądziłem, że bądź co bądź tasiemkę na kierę można wycenić na 159 zł (pierwsza oferta na którą trafiłem). Jak oni te ceny wymyślają? Psychologicznie nie akceptuję takiego wydatku na owijkę. Skoro mówicie, że żelowe są grube, to może niezłym pomysłem jest żelowa owijka korkowa z lokalnego sklepu? http://www.bikeatelier.pl/wsporniki-siodla-kierownice/chwyty-i-owijki/owijka-kierownicy-bontrager-gel-cork Przy okazji ciekwostka. Filmik instruktażowy nawijania Lizard Skins: http://amppolska.pl/jak-zamontowac-owijke-lizard-skins-na-kierownice,aid375 Bikeradar w dwóch kwestiach proponuję inaczej: nawijać do środka i w dół oraz bez ósemki przy łapach: http://www.bikeradar.com/road/news/article/how-to-wrap-bar-tape-video-40425/ Ja mam z ósemką, bo tak było wcześniej i przy braku dodatkowych pasków na łapach ta ósemka jest konieczna. Myślę, że przy zastosowaniu dodatkowego paska ósemka jest już zbędna - może się zgrubienie zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stryjek Napisano 3 Marca 2015 Udostępnij Napisano 3 Marca 2015 (edytowane) A co powiecie na taką owijkę? http://allegro.pl/fizik-performance-softtouch-owijka-na-kierownice-i5075106674.html Też lubię grubsze i bardziej komfortowe owijki a ta ma 3mm grubości Edytowane 3 Marca 2015 przez stryjek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
parmenides Napisano 3 Marca 2015 Udostępnij Napisano 3 Marca 2015 A ja dzisiaj przy okazji odbioru roweru z serwisu (wymiana linek przed sezonem, ogólny przegląd) kupiłem na zapas tę owijkę, o której pisałem: prologo plain touch. Tak to wygląda (na kierownicy stara, więc troszkę sfatygowana, nowa pewnie w połowie roku będzie grana). Cena 39 zł w stacjonarnym modnym warszawskim sklepie - serwisie, więc pewnie można dorwać taniej. Jeszcze raz polecam, jak ktoś lubi grube owijki. I jeszcze zatyczki do kierownicy, które używam - pomaga w grubych owijkach, które lubią wypychać korki z kierownicy: Może komuś się to przyda. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamar59 Napisano 4 Marca 2015 Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 (edytowane) Jaką oponę na przód polecacie ? Aktualnie jest ta przecięta Grand Prix 4000S II 700x23C Lepszej od tej nie ma i tańszej? Dobrze drogi się trzyma. Kupić to samo czy coś innego spróbować? I czy kupić zwijaną czy drutowaną? Takie mi w oko wpadły http://allegro.pl/continental-ultra-sport-700x23-czarno-niebi-zwijan-i5087905412.html http://allegro.pl/opona-700x23c-schwalbe-lugano-hs384-szosowa-i5096428321.html http://allegro.pl/opona-700x23c-lugano-zwijana-niebieska-schwalbe-i5146259379.html http://allegro.pl/opona-vittoria-zaffiro-pro-700x23c-zwijana-i5055681672.html http://allegro.pl/opona-szosowa-schwalbe-lugano-700x23c-kevlar-czarn-i5054368728.html Edytowane 4 Marca 2015 przez kamar59 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
parmenides Napisano 4 Marca 2015 Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 Na Conti GP 4000s przejeżdżałem dużo i moim zdaniem trudno znaleźć lepsze. W tym sezonie z ciekawości zamieniłem na Vittorie Open Corsa. W Twoim przypadku, te które wymieniłeś, to byłby krok w tył. Na Lugano jeździłem, zreszta mam nawet jeszcze jeden komplet tych opon.na Zaffiro nie jeździłem. Kup takie same Conti jak miałeś lub szukaj opon z wyższej półki o inne charakterystyce. Ale wśród lekkich, uniwersalnych i szybkich i długowiecznych te Conti nie mają konkurencji w swojej cenie. Szukaj zwijanych oczywiście w miarę możliwości finansowych. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamar59 Napisano 4 Marca 2015 Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 (edytowane) Na pompowałem tą z nacięciem do 7 atmosfer nic nie wybuchło, bąbla nie ma. Nie jest naruszona struktura powłoki kevlar, a tam są 3 warstwy tylko guma przecięta. Do tyłu nie chcę się cofać. Mam w plecaku zapasową. Ona jest wzmacniana w kładką antyprzepięciową. Najtańsza od 140 zł się zaczyna. I ja mam zwijaną z rowerem kupiłem. Ale tu na zdjęciu jest drutowana? Byle to się nie stało przy prędkości 60 km/h Ale tu widać ma bezdętkową wersję kół i opony. Edytowane 4 Marca 2015 przez kamar59 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniek56 Napisano 5 Marca 2015 Udostępnij Napisano 5 Marca 2015 Pewnie to pytanie powinno się znależć gdzie inndziej ,ale ponieważ są tu opinie o oponach conti,które również używam(przód ultra race ,tył grand prix 4 season)mam pytanie .Czy wzorem opon samochodowych producenci opon rowerowych oznaczają ich rok produkcji? Pytam bo kupuję opony w zagranicznych sklepach internetowych i chciałem znać ich rok produkcji ,czy po prostu nie są stare .Czy po nadrukach i kolorystyce można rozpoznać ich wiek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stryjek Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 Jestem zmuszony kupić nowe koła, bo moje po wizycie w kraterze drogowym nie nadają się już do jazdy Ważę obecnie 92kg, ale do wakacji chciałbym 5kg mniej Trochę poszukałem i zastanawiam się nad tymi kołami. Wydają się dobrym kompromisem waga/cena/wytrzymałość http://allegro.pl/kola-fulcrum-racing-7-lg-2015-i4879291600.html Nie zastanawiać się czy macie lepsze propozycje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
0SM Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 @parmenides, co możesz powiedzieć o Lugano? Czy da się na nich w miarę znośnie i bezpiecznie jeździć? Słyszałem, że słabo trzymają się nawierzchni w zakrętach (szczególnie jak jest mokro). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team IvanMTB Napisano 8 Marca 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 Jestem zmuszony kupić nowe koła, bo moje po wizycie w kraterze drogowym nie nadają się już do jazdy Ważę obecnie 92kg, ale do wakacji chciałbym 5kg mniej Trochę poszukałem i zastanawiam się nad tymi kołami. Wydają się dobrym kompromisem waga/cena/wytrzymałość http://allegro.pl/kola-fulcrum-racing-7-lg-2015-i4879291600.html Nie zastanawiać się czy macie lepsze propozycje? Nie polecam... Miałem i juz na pewno NIGDY nie wróce do kół z iloscia szprych mniejsza niż 28 sztuk... Po pierwsze, ważę tylko jakieś 65kg w porywach. Po drugie. Te koła sa OK tak długo jak sie z nimi nic nie dzieje. Było git przez jakies 5 kilo kaemów a potem wkręcil mi się w szprychy patolek. Straciłem jedna szpryche i od tego momentu zaczęły sie jazdy... Pomimo przebudowy koła przez zaufanego kołodzieja, spod ktorego reki mam koła od jakiś 8 lat, w tym jedne 8-mio letnie na napedzie ostrokołowym i pukniete przez blachosmroda, szpruychy zaczełe sie rwać seriami. Nie dość że sa nietypowej długości to jeszcze w nietypowym zaplocie. Po trzecie. reszta kół też jest nietypowa. Po jakis 8kilo zaczeło mi chrobotac tylne łożysko. Oczywiscie nie ma zamiennika, tylko oryginał od Fulcrum'a Mniej wiecej w tym samym czasie walnęła sprężynka trzymająca pieski. Ponownie, brak zamienników, tylko oryginał. Dlatego od tego czasu tylko sprawdzone i lepione w/g moich pomysłów przez zaufanego mechaniora kółka. Najlepiej Hope Pro3 i Mavic Open Pro. Jak wino, im starsze, tym lepsze... Szacunek... I. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.