KartofeL Napisano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2014 (edytowane) To jest łożysko pressfit a nie hollowtech II. HTII się wykręca a pressfit wybija specjalnym wybijakiem.Samych łożysk nie wymienisz, musisz cały wkład suportu kupić, są takie z metalowymi miskami i w takich później można wymienić same łożyska. Możesz spróbować jak w artykule rozebrać i wyczyścić żeby wyeliminować trzeszczenie, ale jak masz jakieś luzy na korbie, to trzeba wymienić łożyska. Jak chcesz zaoszczędzić krótkoterminowo to w rowerowym Ci wymienią, a jak długoterminowo to zakupić taki wybijak/ściskacz. Edytowane 31 Sierpnia 2014 przez KartofeL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qrczakzul Napisano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2014 Łożyska w HT2 da się wymienić. Trzeba umieć wybić. Pisałem wyżej. Glupie pytanie czy linki hamulcowe w szosie sa takie same jak w mtb chodzi mi o zakonczenie mocujace w klamce? Szosowe mają inne zakończenie, taki "grzybek" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamar59 Napisano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2014 (edytowane) To jest łożysko pressfit a nie hollowtech II. HTII się wykręca a pressfit wybija specjalnym wybijakiem. Samych łożysk nie wymienisz, musisz cały wkład suportu kupić, są takie z metalowymi miskami i w takich później można wymienić same łożyska. Możesz spróbować jak w artykule rozebrać i wyczyścić żeby wyeliminować trzeszczenie, ale jak masz jakieś luzy na korbie, to trzeba wymienić łożyska. Jak chcesz zaoszczędzić krótkoterminowo to w rowerowym Ci wymienią, a jak długoterminowo to zakupić taki wybijak/ściskacz. No pisałem press fit wciskane. Luzów nie ma, rozkręciłem wszystko wyczyściłem nasmarowałem i złożyłem. A wody nie było w środku. I nawet włożyłem palca w łożysko i pokręciłem to ładnie płynnie chodzi. I przejechałem po ulicy i cisza. Ale przejadę się gdzieś dalej i upewnię się na 100% W sumie nic tam nie było podejrzanego w środku ale pomogło. A model suportu mam taki A ja mam suport SM-BB91-41 A czy B ? Bo takie też występują. Edytowane 31 Sierpnia 2014 przez kamar59 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2014 B (86mm) do rowerow szosowych, A (91mm) do mtb. Co do dzwiekow, czasami samo rozkrecenie i zlozenie niweluje niepożądane odgłosy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vitesse Napisano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2014 Łożyska w HT2 da się wymienić. Trzeba umieć wybić. Pisałem wyżej. Szosowe mają inne zakończenie, taki "grzybek" http://www.bikeman.com/bicycle-repair-tech-info/bikeman-tech-info/1641-cables-a-housing dzieki bo rozkrecajac szose zobaczylem inne linki i juz wiem ze takie pod klamkomanetki shimano maja byc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KartofeL Napisano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2014 (edytowane) Łożyska w HT2 da się wymienić. Trzeba umieć wybić. Pisałem wyżej. Szosowe mają inne zakończenie, taki "grzybek" No tak, tylko kolega ma pressfit a nie HTII. @kamar59 Jak nie ma luzów to jeszcze pojeździsz. Dobrze, że wyeliminowałeś trzeszczenie bo to czasem potrafi do szaleństwa doprowadzić. Fajne zdjęcia robisz, nawet gwinty idealnie widać. Edytowane 31 Sierpnia 2014 przez KartofeL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamar59 Napisano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2014 @KartofeL Luzów nigdy nie było tylko te dźwięki. Ale dźwięków nie ma po dzisiejszej 40 km jeździe. A ja lubię ciszę jak jadę, a szczególnie w szosie tam nic nie słychać nawet opon i łańcucha jak dobrze jest nasmarowany. Także te trzeszczenie drażniło mnie ;-) Na tym suporcie spokojnie powinno się jeździć do ponad 10.000 tys km A te zdjęcia podstawa zrobić dobre zdjęcie nawet sprzętu, jak się che przedstawić problem. Ja fotografując nawet zwykłe rzeczy robię to z nutką artystyczną. Bo nie raz jak patrze na foto ludzi z problemem, a zdjęcie ciemne zamazane nie ostre to nawet nie idzie takiej osobie pomóc. @kamar59 Fajne zdjęcia robisz, nawet gwinty idealnie widać. Makro na TZ-30 LumiX niezły aparacik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 1 Września 2014 Udostępnij Napisano 1 Września 2014 pressfit wybija specjalnym wybijakiem. Pressfit można wybić czymkolwiek jeśli nie zależy nam na ponownym montażu wybijanego wkładu w stanie nienaruszonym plastików. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paul13 Napisano 3 Września 2014 Udostępnij Napisano 3 Września 2014 Witam Mam takie pytanko. Jakie liczniki/gpsy używają zawodowe grupy kolarskie np. Tinkoff-Saxo czy Omega Pharma -Quick-Step? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 3 Września 2014 Udostępnij Napisano 3 Września 2014 Gpsy prosom sa zupelnie zbedne. Liczniki sa determinowane przez stosowany system pomiaru mocy. Tinkoff jezdzi na SRM (miernik mocy i komputer), Omega na Sramowskim Quarku, ktory dziala w systemie ant+ sprzezonym z garminowska 500-tka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barcio Napisano 5 Września 2014 Udostępnij Napisano 5 Września 2014 siemanko przymierzam się powoli do zakupu pedałów i butów jeżdżę po szosie i często w mieście. Pomóżcie co mam wybrać żebym też od czasu do czasu mógł się wybrać w góry na mtb i głównie szosa szosa szosa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jako023 Napisano 6 Września 2014 Udostępnij Napisano 6 Września 2014 Witam! Otóż chcę zamontować błotniki do mojej ala kolarzówki zrobionej z starego rometa passata. Nie wiem dokładnie jaki model najlepiej ochroniłby przed ubrudzeniem na rowerze. Mucky Nutz Rear Fender raczej by "przeciekało", jak myślicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vitesse Napisano 7 Września 2014 Udostępnij Napisano 7 Września 2014 siemanko przymierzam się powoli do zakupu pedałów i butów jeżdżę po szosie i często w mieście. Pomóżcie co mam wybrać żebym też od czasu do czasu mógł się wybrać w góry na mtb i głównie szosa szosa szosa ja polecam buty trekingowe mozna w nich pochodzic a pedaly moga byc 520tki lub xpedo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KartofeL Napisano 8 Września 2014 Udostępnij Napisano 8 Września 2014 Trekingowe do szosy... Jak chcesz jeszcze je wykorzystać do MTB to szukaj sportowych butów MTB pod SPD. Im sztywniejsze tym będą lepsze do twoich zastosowań. A pedały może M-540, które nie mają plastikowych części jak M-520. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vitesse Napisano 9 Września 2014 Udostępnij Napisano 9 Września 2014 po miescie sie nie jezdzi dla przyjemnosci wiec zakladam ze troche chodzi a w butach szosowych czy mtb to wyglada nie udacznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KartofeL Napisano 9 Września 2014 Udostępnij Napisano 9 Września 2014 No racja, nie wspominał o tym że chce/potrzebuje w nich chodzić, a ja o tym nie pomyślałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamar59 Napisano 12 Września 2014 Udostępnij Napisano 12 Września 2014 http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=15577622 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darkwojtek Napisano 14 Września 2014 Udostępnij Napisano 14 Września 2014 WitamSkładam sobie rower szosowy. kiedyś kupiłem uzywany rower szosowy a teraz stopniowo wymieniam części.Większość już wymieniłem kierownica, mostek, klamkomanetki, linki, siodełko, korbę, kasetę, łańcóch teraz się zatranawiam co wymienić. Co bardziej poprawi jazdę, osiągi moje. Rama czy koła ? Ramę się zastanawiam nad S-Works Koła ZIPP 88 albo DT Swiss Co byście wymienili pierw na moim miejscu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 14 Września 2014 Udostępnij Napisano 14 Września 2014 Napisz co masz teraz, żeby była jasność do czego się odnosić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darkwojtek Napisano 14 Września 2014 Udostępnij Napisano 14 Września 2014 1,ŁańcuchShimano CN 7901 Dura Ace 10 rzędowy2,Kaseta szosowaShimano CS 7900 Dura Ace 11-28 10 rzędowa3,Korba szosowaShimano FC 6703 Ultegra 52x39x30 4.KierownicaFSA K-Wing Compact5. KlamkomanetkaLewa 3 rzedowa, Prawa 10 rządowaShimano ST-6700 6.Siodło ROMIN EVO COMP GEL 7. Mostek S-WORKS CLP MULTI STEM Tobie pewnie chodziło co mam teraz koła i ramę Koła mam Mavic CXP 33 Rama Machler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vitesse Napisano 15 Września 2014 Udostępnij Napisano 15 Września 2014 A widel masz w pelni karbonowy i sztyce ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darkwojtek Napisano 15 Września 2014 Udostępnij Napisano 15 Września 2014 Widelec jest z carbomu, a sztyca nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 16 Września 2014 Udostępnij Napisano 16 Września 2014 Operujesz nazwami ale tak naprawdę chyba sam do końca nie wiesz co one oznaczają. S works to jest najwyższy wariant w linii danego modelu. Zipp 88? Jak zaczynasz przygodę z szosą, to nie napalaj się na gdzieś zasłyszane nazwy, bo jak przyjdzie do realiów finansowych to się rozczarujesz A jak masz budżet na takie gratki, to poświęć trochę więcej czasu na sprzętowe samodokształcenie się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darkwojtek Napisano 16 Września 2014 Udostępnij Napisano 16 Września 2014 Zacznę możę jeszcze raz Tak jak wcześniej pisałem zastanawiam się co pierwsze kupić koła czy ramę Koła mnie interesują Zipp 808 Firecrest Front Clincher Carbon Zipp 505 Firecrest Carbon Clincher Wheelset DT Swiss RC 55 SPLINE T DT Swiss RC 55 SPLINE C DT Swiss RRC 66 DICUT T DT Swiss RRC 66 DICUT C A ramy to Specialized Crux S-Works OSBB Crb Red '14 Rama Specialized Roubaix Pro SL4 Carbon Blk '13 Rama Specialized Tarmac Red Blk '14 Rama Specialized Tarmac Blk '14 Znam ceny ramy i kół więc nie będę zdziwiony Ja się tylko zastanawiam co lepiej zmienić pierwsze Koła czy ramę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qrczakzul Napisano 16 Września 2014 Udostępnij Napisano 16 Września 2014 Na kołach jest większy zysk, nie dość, że sama masa to jeszcze mocno czuć przy przyspieszaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.