riker Napisano 3 Listopada 2005 Autor Napisano 3 Listopada 2005 tytan.......nic tylko brac. a i spawac mozna stosunkowo latwo........ Cytuj
deschek Napisano 3 Listopada 2005 Napisano 3 Listopada 2005 Z tym, ze rozmiar to zdaje sie 50cm, kiedy staje nad rama to mam doslownie kilka cm do niej, a wzrost 176 cm, no chyba, ze jej rozmiar jest zle podany? (nie mierzylem) Osprzet to campagnol z tym, ze nie ma klamkomanetek, a manetki i klamki osobno, piasty campagol, obrecze alexrims chyba niedawno zaplatane. Cytuj
riker Napisano 4 Listopada 2005 Autor Napisano 4 Listopada 2005 jak masz 176 to mniej wiecej pasujesz na 55-56 cm, zaleznie od proporcki ciala. 50 jest dla krasnala. a, i nie ma "campagnol" tylko Campagnolo - http://www.campagnolo.com/ wymawiane "kampanjolo" Cytuj
deschek Napisano 4 Listopada 2005 Napisano 4 Listopada 2005 No ok, chyba dam sobie luz z uzywkami, ale skoro na mnie byloby dobre 55-56 to wyglada na to, ze musialbym wziac najwiekszy rozmiar http://www.giant-bicycles.com/pl/030.000.0...asp?model=10196 , czy to oznacz, ze to rower dla przedszkolakow? Cytuj
karolaq Napisano 4 Listopada 2005 Napisano 4 Listopada 2005 W Giancie masz trochę inna numerację i przekrój ramy. 56 = L (tam głównie stosuje się numeracje literowe) i wcale nie jest to rama dla krasnoludków. Przykładowo najniższy OCR7 z rozmiarem ramy 56 moga ujeżdżać nawet kolarze powyżej 182cm i wcale nie będzie on za mały. Cytuj
Pioe Napisano 5 Listopada 2005 Napisano 5 Listopada 2005 Mam ciekawe pytanko do szosowiczów, może niektórym się wydawać dziwne. Ale w sprawach szosy jestem conajmniej LAIKIEM ::smile:: Jakie to uczucie jeździć na szosie? Wiem, że wielu szosowców posiada rowery MTB. Czy na szosie się jeździ ogramnie lżej niż na MTB, czy to tylko kwestia kondycji? PS. Proszę tylko nie bijcie! :grin: Cytuj
epafras Napisano 5 Listopada 2005 Napisano 5 Listopada 2005 moj MTB lezy w garażu a nie jeździłen na nim chyba od roku ale mi na szosie np jeździ sie łatwiej wieksze predkosci rozwijam i mniej sie mecze podczas jazdy srednie predkosci na trasach mam szybsze itd po prostu: KOCHAM SZOSE :!: :!: :!: Cytuj
Kol Napisano 6 Listopada 2005 Napisano 6 Listopada 2005 Witam mam pytanie czy jest możliwy tzw. Grupowy Mix. Chodzi mi czy mógłbym sobie pomieszać komponenty roweru z róznych grup(oczywiście wysztkie od jeden matki Campagnolo). Np czy "łapy" mogą być "Daytona" a kaseta i przerzutka klase niżej czyli "Veloce", Korba"Chorus", ośka suportu"Mirage" przednia przerzutka "Veloce" a hamulce "Daytona" no i n koniec łańcuszek C10 "RecorD". Mam duże wątpliwości czy np ośka będzie pracowała z korbą o 3 klasy wyższą. Czy ojciec "Centaur" "Daytona" będzie dobrze zmieniał przełożenia i hamował. Mam także wątpliwości co do grubości linek itp. Po prostu krotko czy to wszystko ma szanse z sobą pracować??? Pozdrawiam Cytuj
karolaq Napisano 6 Listopada 2005 Napisano 6 Listopada 2005 Jakie to uczucie jeździć na szosie? Wiem, że wielu szosowców posiada rowery MTB. Czy na szosie się jeździ ogramnie lżej niż na MTB, czy to tylko kwestia kondycji? Jak dla mnie ciężko to porównać.Szosa jest świetna pod względem prędkości i dystansów.MTB kusi trasami i techniką... Osobiścię wolę szybkość, ale w zimę wybieram technikę :roll: Cytuj
KAZUMI Napisano 6 Listopada 2005 Napisano 6 Listopada 2005 Mam pytanko do wonskokołowców. Co wecie i co powiecie mi o japońskim rowerku Kenko. Potrzebuję po prostu to czy te rowery byłe, są dobre?? Z góry dzieki 8) Cytuj
Mod Team IvanMTB Napisano 7 Listopada 2005 Mod Team Napisano 7 Listopada 2005 Klaniam, Jeszcze taki kleszczyn odnosnie zaplatania obreczy. Co bedzie lepsze: 2, 3 czy 4 krzyze? No i czy szosowe piasty i obrecze poradza taki wynalazek jak 4 krzyze? OSTRO! I. Cytuj
riker Napisano 7 Listopada 2005 Autor Napisano 7 Listopada 2005 KoL >>> wydaje mi sie, ze jesli bedziesz konsekwentny w rejonie manetek i kasety [ oba na 9 badz 10 biegow ], reszta powinna dzialac wysmienicie. Pewne standardy, jak min. grubosc linek czy wielkosc indeksu sa typowe dlla marki niezaleznie od grupy [ acz inne dla 9-cio i 10-cio biegowych zestawow ]. Wiekszosc roznic miedzygrupowych, to materialowka..... IvanMTB >>> wielokrzyzowe zaploty to raczej gorskie/trialowe specjalnosci. Ja czasem buduje kola szosowe na 36 szprych i 3 krzyze.......ale to dla ciezkich osobnikow katujacych po miescie. Sa zawsze obrecze i piasty do szosowych tandemow z 40-toma szprychami. Tendencja jest zmniejszenie lby szprych, zarowno w mtb, a moze i przede wszystkim w szosie. Ciekawostka sa Spinergy Stealth badz Xaero-Xliite z szprychami PBO [ szprychy kompozytowe = plastikowe, silniejsze od stali i znacznie bardziej elastyczne ] , badz Topolino Carbon core [ karbonowo - kevlarowe szprychy.....wow ! ]. Kola Alex sa swietne jakosciowo i i niedrogie [ 400 to moj faworyt ]. Cytuj
deschek Napisano 7 Listopada 2005 Napisano 7 Listopada 2005 http://img418.imageshack.us/my.php?image=i...=img22115gc.jpg Cos takiego, jest sens zebym wrzucal reszte zdjec? Cytuj
Mod Team IvanMTB Napisano 8 Listopada 2005 Mod Team Napisano 8 Listopada 2005 IvanMTB >>> wielokrzyzowe zaploty to raczej gorskie/trialowe specjalnosci. Ja czasem buduje kola szosowe na 36 szprych i 3 krzyze.......ale to dla ciezkich osobnikow katujacych po miescie. Sa zawsze obrecze i piasty do szosowych tandemow z 40-toma szprychami. Tendencja jest zmniejszenie lby szprych, zarowno w mtb, a moze i przede wszystkim w szosie. Kola Alex sa swietne jakosciowo i i niedrogie [ 400 to moj faworyt ]. Riker! Guru! Wielkie dzieki za odp! Czyli jak mniemam przy mojej wadze lekko-pol-smiesznej 60kg 32 szpryszki i szalenstwo 3 krzyzy wystarczy az nadto OSTRO! I. Cytuj
Gość Tomek Napisano 10 Listopada 2005 Napisano 10 Listopada 2005 Widze, że jest kilku chętnych na używaną szosówkę.........Ja miałbym do sprzedania fajny rowerek, no ale z niższej półki używany, ale mało latany (około 2000km). A minowicie: Author a3300 rama 580mm (rok prod. 2000) stan idealny. Były by też pedały Look A3.1 z 2003r. Ale nie mam pojęcia na ile go wycenić............. Jeśli nie można zamieszczać na forum takich informacji, proszę moderatora o jej usunięcie. Cytuj
KAZUMI Napisano 16 Listopada 2005 Napisano 16 Listopada 2005 Co jest lepsze szytki czy zwykła oponka?? I co z ogumienia do kolarki byście polecali za niewielką cenę?? Cytuj
karolaq Napisano 17 Listopada 2005 Napisano 17 Listopada 2005 Jak dla mnie bardzie sprawdza się opona.Jeżeli gdzies daleko pojedziesz i traf zechce,że pójdzie Ci koło to chyba zapasowego na plecach wozic nie będziesz :mrgreen: Cytuj
epafras Napisano 17 Listopada 2005 Napisano 17 Listopada 2005 ja tak samo jezdze na zwyklych oponach bo zawsze to wygodniej wziasc ze soba tylko dentke Cytuj
KAZUMI Napisano 17 Listopada 2005 Napisano 17 Listopada 2005 Powiem szczerze że tak samo uważam że opony są lepsze ale chciałem się upewnić u fachowców. To jakie oponki byście polecili?? Co powiecie o Micheline Dynamic albo Continental Sport 1000 (słyszałem że łatwo je przebić)???? 8) Cytuj
karolaq Napisano 17 Listopada 2005 Napisano 17 Listopada 2005 Ja osobiście polecam Micheliny.Według mnie robia lepsze opony.Mam je we wszystkich swoich rowerach i moge tylko chwalić. Cytuj
riker Napisano 17 Listopada 2005 Autor Napisano 17 Listopada 2005 polecam nowe Continental GP4OOO z warstwa Vectran'u. To dziala.......... Ja montuje do swojego Continental Attack/ Force. A "szytki" nadaja sie glownie do zawodow. Czeskie ( slowackie?) TUFO ofeuje opony rurowe na obrecze normalne [ tubular tires.........pompuja sie az do 220 PSI [ normalne 110-125 ]. Cytuj
Gość Anonymous Napisano 17 Listopada 2005 Napisano 17 Listopada 2005 ja na tyle mam Michelina i nigdy na niego nie narzekalem wiec takze polecam ta firme Cytuj
epafras Napisano 17 Listopada 2005 Napisano 17 Listopada 2005 ten post powyzej to bylem ja pozdrawiam Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.