Skocz do zawartości

[hamulec] Problem --> Juicy 5


KeicamRider

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, mam następujący problem :

 

1. Miękka klamka (odpowietrzałem 2 razy i nadal to samo ).

 

2. Ma luzy na płaszczyźnie pionu [ lata w dół i górę, tak ok. 2-3 mm ]. Strasznie nie przeszkadza ale wolałbym aby tak nie było.

 

 

 

3. [zielona strzałka] Do czego służy ta śrubka ? Czy tylko to zwiększania, zmniejszania skoku, czy do ustawiania twardości też ?

 

4. [czerwona strzałka] Do czego służy ta śrubka ? Wydaje mi się, że do przykręcenia klamki, lecz próbowałem zniwelować luz i się nie dało.

 

 

PS. Jeśli chodzi o odpowietrzanie to robiłem je sam z zestawem "własnej roboty" [ z tego forum ]. Wszystko ładnie z zestawem się udawało, nie ciekł, więc zastanawiam się gdzie jest problem. Domyślam się, że 90% odpowie mi że to odpowietrzenie. Ale zrobiłem to dwa razy więc powinno być okej. Szczególnie że drugim razem naprawdę się dołożyłem żeby było dokładnie zrobione.

 

 

PS2. [zielona strzałka] wkręciłem tą srubkę, aby klamka była bliżej kierownicy

 

 

 

Proszę o pomoc, pozdrawiam

post-122892-1264931610,41_thumb.jpg

Napisano

Zielona do ustawiania odleglosci klamki od kierownicy.

Czerwona do skrecania korpusu z klamka,choc do niwelowania luzu ludzie z forum dawali podkladki.Mnie mozg nie obrabia bo przez 2 lata mam zero luzu w siodemkach a diametralniej roznicy pomiedzy nimi nie ma.

Jesli podczas zaciskania klami ruszaja Ci sie choc minimalnie tloczki i masz zero wyciekow to uklad dziala,tylko jest zapowietrzony.Ja wkrecalem w zacisk strzykawke i w korpus klamki.Jedna reka pociagalem na dole,w sensie pobierania plynu w tym samym czasie dociskalem strzykawke -wstrzykiwalem plyn- z gory.2-3 powtorzenia czasami na zasadzie roznicy cisnien i jak polecial babelek powietrza z dolu ,lub nie lecial to zakrecal dol i gore i po problemie.

Napisano

Luzy na klamce to norma. Da się je zlikwidować przez dołożenie podkładek.

Miękka klamka to wynik 2 rzeczy : złego odpowietrzenia i zużytej uszczelki w klamce.

 

Jeżeli jesteś pewien, że dobrze odpowietrzyłeś, to wymień sobie tłoczek, a problem zniknie.

Napisano

Dziękuję za pomoc. Poszedłem do piwnicy przelałem cały układ i jeszcze troche ( cały słyszałem, że ma 10 ml około, ja wlałem ok. 21 ml). Wydaje mi się, że powinno wyjść powietrze całe ( gdy przelewałem wychodziło). Gdy już kończyłem ( ostatnie 5 ml ) nie szły bąbelki, więc chyba dobrze. Z klamką troszkę lepiej, ale to nie to ;)

Napisano

Witam, mam następujący problem :

 

1. Miękka klamka (odpowietrzałem 2 razy i nadal to samo ).

 

2. Ma luzy na płaszczyźnie pionu [ lata w dół i górę, tak ok. 2-3 mm ]. Strasznie nie przeszkadza ale wolałbym aby tak nie było.

 

 

 

3. [zielona strzałka] Do czego służy ta śrubka ? Czy tylko to zwiększania, zmniejszania skoku, czy do ustawiania twardości też ?

 

4. [czerwona strzałka] Do czego służy ta śrubka ? Wydaje mi się, że do przykręcenia klamki, lecz próbowałem zniwelować luz i się nie dało.

 

 

PS. Jeśli chodzi o odpowietrzanie to robiłem je sam z zestawem "własnej roboty" [ z tego forum ]. Wszystko ładnie z zestawem się udawało, nie ciekł, więc zastanawiam się gdzie jest problem. Domyślam się, że 90% odpowie mi że to odpowietrzenie. Ale zrobiłem to dwa razy więc powinno być okej. Szczególnie że drugim razem naprawdę się dołożyłem żeby było dokładnie zrobione.

 

 

PS2. [zielona strzałka] wkręciłem tą srubkę, aby klamka była bliżej kierownicy

 

 

 

Proszę o pomoc, pozdrawiam

 

wejdz na Dh-zone.com na forum i poszukaj bo niedawno było tam glośno o wadliwej serii avidów i był nawet podobny przypadek

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...