zekker Napisano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2010 Z roku na rok jest coraz gorszy wybor jesli chodzi o widelce amortyzowane z pivotami - w tym tempie juz w przyszlym sezonie raczej nie uda sie kupic widelca pod V-ki ze sredniej/wyzszej polki. Troche tego nie rozumiem bo praktycznie to skazuje posiadaczy 29" i 28" na wymiany wielu czesci - szczegolnie w crossach gdzie naprawdę tarcza to zbyteczna rzecz trzeba kupic piaste, przeplesc kolo, tarcze, hamulec tarczowy i klamke a gdzie jeszcze pieniadze na widelec... ehh - poszukuje RST M-29 rocznik 2009 (pivoty) albo RS Reba SL Dual Air/ Reba Race Dual Air 2009 - pivoty. Moze ktos pomoc? Przecież wszystkie modele RST do crossówek mają piwoty A 29er to taki luksus, że nie wypada nie mieć tarczówek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cpu Napisano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2010 Przecież wszystkie modele RST do crossówek mają piwoty A 29er to taki luksus, że nie wypada nie mieć tarczówek Tylko jaki to wybor jak najwyzsze RST to Vogue Air 60 mm skoku, wlasciwie zadnej rewelacji, wybor jest strasznie maly a 29" 80 mm skoku to takie swiatelko tylko ze juz gasnie bo zapanowala ekstremalna moda na tarcze :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2010 ej sory, albo rower gorski, albo treking, nie ma wersji posrednich, bo wtedy jest cos do wszystkiego, czyli do niczego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cpu Napisano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2010 No tak ale dlaczego producenci tak uparli sie ostatnio na promowanie tarcz i rownoczesnie obok nadal oferuja hamulce V? Oba rozwiazania (hamulcow) maja swoje plusy i minusy i w momencie gdzie my jako konsumenci powinnismy miec wybor daje sie nam jedyna sluszna opcje... bo amortyzacje z najnizszej polki cenowej pomijam - chociaz to i tak sprzeczne - do czego sobie wlozyc hamulce XTR? Do Santoura za 150 zl? Dziwny ten trend - takie moje zdanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2010 zawsze musi byc plynne przejscie trwajace z dekade, tak jak teraz nie widac za bardzo fulli pod vki, tak samo nie bedzie widac wszystkich mtb za jakis czas, 29er to mlody twor, wiec czemu mialby opierac sie na starych standardach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zekker Napisano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2010 Tylko jaki to wybor jak najwyzsze RST to Vogue Air 60 mm skoku, wlasciwie zadnej rewelacji, wybor jest strasznie maly a 29" 80 mm skoku to takie swiatelko tylko ze juz gasnie bo zapanowala ekstremalna moda na tarcze :/ A po co więcej w crossie/trekkingu? Nawet te 60mm może być już za dużo. U mnie po zmianie z 50 (CT COM) na 60 (NeonPro) gorzej się podjeżdżało. Poza tym cross mimo swojej uniwersalności nie jest sprzętem na ekstremalne wertepy, gdzie potrzeba skoku 100mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
escamillo Napisano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2010 cześć wszystkim "big footowcom" Superiory już dostępne http://www.kamkosport.pl/index.php/cPath/47_55?osCsid=a0d4a01c77af62b4aaf5fe8b5ec6f137 *można ponegocjować nie tylko przy rowerach ;] Ramy TEAM 29 (waga około 1600g - 19') na zamówienie w cenie 1459,00 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2010 (edytowane) nie sadzisz, ze troche drogo jak na rame z alu 6061? i czy jestes pewien tych 1600g? Edytowane 28 Kwietnia 2010 przez nabial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
escamillo Napisano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2010 co do stopu alu w tej cenie, ciężko mi się opowiadać, ja muszę taką przyjąć i już katalogowa waga niższa: 1,58kg (19'), ale nie miałem okazji jej oglądać czy testować, ostatnio sprawdzałem model roweru 929, fajna maszyna, jak tylko fundusze pozwolą to na pewno po Mazowszu będę się poruszał na wielkich kołach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sliski1 Napisano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2010 nie sadzisz, ze troche drogo jak na rame z alu 6061? i czy jestes pewien tych 1600g? Nabiał, o ile mi wiadomo to nie jest Alu 6061 tylko stop U6 coś w stylu AN6 czy inne Scandium, więc cena raczej nie dziwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 1 Maja 2010 Udostępnij Napisano 1 Maja 2010 (edytowane) poziom obrobki lepszych firm jest podobny, a stop 6xxx jest gorszy od 7xxx glownie pod wzgledem jakze istotnej sztywnosci, poza tym w jego przypadku ulepszanie termiczne itp jest wrecz konieczne, bo inaczej bylaby kaszana na supku z poprzedniego roku jest piekna nalepa 'alu 6061', a realna masa 19" to ponad 1700g Edytowane 1 Maja 2010 przez nabial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 1 Maja 2010 Udostępnij Napisano 1 Maja 2010 (edytowane) Ulepszenie termiczne jest konieczne dla stopów 6xxx jak i 7xxx a różnice w sztywności nie są tak wielkie , więcej zależny od dokładności obróbki cieplnej niż samego stopu, w związku z czym rama z alu 6061 markowej firmy może być sztywniejsza od budżetowej ramy ze stopu 7005. Edytowane 1 Maja 2010 przez Rulez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 2 Maja 2010 Udostępnij Napisano 2 Maja 2010 (edytowane) a nie jest czasem tak ze 7005 w warunkach pokojowych po kilku tygodniach lezakowania sam porzadkuje swoja strukture? Edytowane 2 Maja 2010 przez nabial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 2 Maja 2010 Udostępnij Napisano 2 Maja 2010 czy przypadkiem cannondale nie robi ram ze stopów serii 6? nie należą one do wiotkich o ile wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 2 Maja 2010 Udostępnij Napisano 2 Maja 2010 spec tez robi na 6, co nie zmienia faktu, ze chyba lepiej byloby robic je z 7, choc faktycznie decydujace znaczenie ma obrobka, a nie robia z 7 najprawdopodobniej z prostej przyczyny - jest bardziej krucha, a dozywotnia gwarancja zobowiazuje tak, czy siak, chyba troche na sile czepilem sie tego stopu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robciu Napisano 2 Maja 2010 Udostępnij Napisano 2 Maja 2010 Ja wybrałem Gary Fishera i jestem zadowolony Nie wierzę żebym kiedykolwiek zmieniał amortyzator w rowerze, prędzej zmienię cały rower Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stigzak Napisano 3 Maja 2010 Udostępnij Napisano 3 Maja 2010 Gdzie kupiłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robciu Napisano 7 Maja 2010 Udostępnij Napisano 7 Maja 2010 Na allegro, egzemplarz z wyprzedaży. Dostępność rowerów z rocznika 2010 była baardzo kiepska u dystrybutora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bajdos1 Napisano 9 Maja 2010 Udostępnij Napisano 9 Maja 2010 W końcu rower gotowy, to się pochwalę. Rama kupiona z Airbike na allegro. Reszta zakupiona i zlozona w serwisie w Olsztynie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 9 Maja 2010 Udostępnij Napisano 9 Maja 2010 bardzo ladna rama wazyles ja moze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bajdos1 Napisano 10 Maja 2010 Udostępnij Napisano 10 Maja 2010 1750g bez haka, sterow i zacisku sztycy, rozmiar 18. podobnie jak gf. obie firmy robia troche ciezsze ramy niz konkurencja, ale za to gwarancja dozywotnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
itr Napisano 10 Maja 2010 Udostępnij Napisano 10 Maja 2010 Tak mój też ważył 1750 z hakiem, w 19". Ale wiara w wytrzymałość ram Garego jest bezzasadna. Jak już to w gwarancję. Dodatkowo ramy GF mają ciutwięcej rur przez swoją wydłużoną geometrię. (np w porównaiu do B1) Mam nadzieję, że roczniki 0d 2008 pękają rzadziej? Pękła komuś z forum? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 10 Maja 2010 Udostępnij Napisano 10 Maja 2010 tak, pekla Wapidowi B1 nie jest typowa rama 29er, temu gary wydaje sie byc przy nim dlugi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
itr Napisano 10 Maja 2010 Udostępnij Napisano 10 Maja 2010 Czyli tradycja reklamacji wciąż żywa, przy sztycy? Mi B1 nawet podeszła, trochę pozycję mam podniesioną, bo mostek powinien mieć chyba z 150mm żeby skompensować jej krótkość, a jednak jeżdżę na 120( w garym miałem 105). Łatwiej chować się za siodłem w górach. Cały czas nie poznałem się z widelcem G2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sliski1 Napisano 11 Maja 2010 Udostępnij Napisano 11 Maja 2010 Czyli tradycja reklamacji wciąż żywa, przy sztycy? Mi B1 nawet podeszła, trochę pozycję mam podniesioną, bo mostek powinien mieć chyba z 150mm żeby skompensować jej krótkość, a jednak jeżdżę na 120( w garym miałem 105). Łatwiej chować się za siodłem w górach. Cały czas nie poznałem się z widelcem G2. Kurka rurka, jak to widać że każdemu inaczej podchodzi :). Ja zmieniłem ze 120 właśnie na 105 i odkryłem że mój B1 może skręcać jeszcze lepiej niż czynił to do tej pory. Jej "krótkość" mi nie przeszkadza a wręcz podchodzi bo jest to w sumie to samo co 19" w małej kiszce. Miałem okazję przejechać się GF Cobia i przyznam że zupełnie mi nie podszedł..zaa dłuuuugiii, i miękki jak psia kupa (no ale ja też lekki nie jestem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi