micha09 Napisano 19 Stycznia 2010 Napisano 19 Stycznia 2010 Ktore czesci lepsze? Rower 1 czy Rower 2. ROWER 1 Rama Aluminium 6061 Widelec Suntour XCR Przerzutka przód Shimano Alivio Przerzutka tył Shimano Deore XT Hamulec przód Tektro Auriga Comp, 160 mm Hamulec tył Tektro Auriga Comp, 160 mm Manetki Shimano Alivio Korba Shimano altus/acera Suport Kaseta Alfred Thun Łańcuch Shimano CN-HG40 Kaseta Sram PG-830 8-speed Piasty Joy Industrial Obręcze Mach 1 EXE Kierownica zoom Wspornik kierownicy zoom Wspornik siodła zoom Stery Super Express H-142 Siodło Selle San Marco BLAZE Pedały NATTY CS-90KA ROWER 2 Rama Aluminium 6061 Widelec Suntour XCR Przerzutka przód Shimano Alivio (stara wersja 149gram) Przerzutka tył Shimano Alivio (ta stara bez wiesniackich kolek) Hamulec przód avid single digit 5 Hamulec tył avid single digit 5 Manetki Shimano Alivio Korba truvativ isoflow Suport truvativ Łańcuch sram pg 870 Kaseta Sram PG-830 8-speed Piasty novatec Obręcze alexrims G2000 Kierownica truvativ xr risebar Wspornik kierownicy truvativ xr Wspornik siodła zoom Stery vp ac 41 maszyny Siodło ACTIVE Pedały VP
Mod Team Odi Napisano 19 Stycznia 2010 Mod Team Napisano 19 Stycznia 2010 Przenoszę do odpowiedniego działu.
Domin14 Napisano 19 Stycznia 2010 Napisano 19 Stycznia 2010 raczej rower 1 a jaka to marka bo sprzęcik całkiem całkiem .
arroyo Napisano 19 Stycznia 2010 Napisano 19 Stycznia 2010 Jak dla mnie to druga opcja, nieco lepsze koła, kierownica, mostek, hamulce to sprawdzone i bezawaryjne v-ki avida. Rowerki to zapewne kross a2
grindz0ne Napisano 19 Stycznia 2010 Napisano 19 Stycznia 2010 w obu przypadkach podałeś dwa te same amortyzatory które do dobrych nie należą , raczej do niskobudżetowych ... Chyba że masz zamiar jeździć spokojnie to raczej młotka nie będziesz musiał używać do naprawy amora Zastanowiłbym się bardziej nad Suntour Duro DJD taki na początek będzie spoko.
Grondag Napisano 19 Stycznia 2010 Napisano 19 Stycznia 2010 A ja nad powietrznym Raidonem, bo ten Duro to do czegoś innego służy:)
micha09 Napisano 19 Stycznia 2010 Autor Napisano 19 Stycznia 2010 ale mi nie chodzi o amortyzatory ;p tylko zastanawiam się czemu teraz nowy kross tyle kosztuje, przecież znowu rama nie kosztuje 500zl w przeciwieństwie do starej co na allegro jest za ok 300zl I dlatego porównuje swój rower który kupiłem za 1400, a ten nowy level który na mudserwis kosztuje 1400 P.s. ja swojego xcr-a wczoraj rozkręciłem, wysmarowałem towotem i znowu tak opornie nie chodzi:).
Rulez Napisano 19 Stycznia 2010 Napisano 19 Stycznia 2010 tylko zastanawiam się czemu teraz nowy kross tyle kosztuje, A znasz takie pojęcia jak inflacja, oraz zmiana kursu walut ?
Mod Team Puklus Napisano 20 Stycznia 2010 Mod Team Napisano 20 Stycznia 2010 Raz to co pisze Rulez a dwa ze kross zanizał swoje ceny aby pozyskac klientów i zdobyć troche renomy. Teraz systematycznie bedzie odbijał sobie no nowych modelach
afly Napisano 20 Stycznia 2010 Napisano 20 Stycznia 2010 Raz to co pisze Rulez a dwa ze kross zanizał swoje ceny aby pozyskac klientów i zdobyć troche renomy. Teraz systematycznie bedzie odbijał sobie no nowych modelach Dlatego też dużo Krossów jest z rocznika 2007 i 2008 bo tedy Kross miał najlepszy współczynnik cena/jakośc, obecnie idzie w górę zmieniając nawet w niektórych modelach osprzęt na gorszy w porównaniu z oferta na sezon 2009.
Grondag Napisano 20 Stycznia 2010 Napisano 20 Stycznia 2010 grindz0ne to zwracam honor:) Dlatego też dużo Krossów jest z rocznika 2007 i 2008 bo tedy Kross miał najlepszy współczynnik cena/jakośc, obecnie idzie w górę zmieniając nawet w niektórych modelach osprzęt na gorszy w porównaniu z oferta na sezon 2009. I dlatego Kross kojarzy mi się z bardzo popularnymi i nie wiem dlaczego gorszymi rowerami:(
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.