Quink Napisano 19 Stycznia 2010 Napisano 19 Stycznia 2010 Witam , poszukuje opon 26x2.1. Zalezy mi by mialy w miare plaski grzbiet (cos na ten styl) poniewaz w wiekszosci jedze (65%) na asfalcie i betonie oraz 35% offroad - las itp. Zalezy mi by byly w miare lekkie , komplet ok. 1000 - 1200g. No i cena ok. 200zl aczkolwiek im tansze tym lepiej :].
spons92 Napisano 19 Stycznia 2010 Napisano 19 Stycznia 2010 I znowu.. skorzystaj z wyszukiwarki, w ostatnim miesiącu co najmniej 2 razy wypowiadałem się ja i nie tylko ja na podobne tematy.
premier2 Napisano 19 Stycznia 2010 Napisano 19 Stycznia 2010 A mnie zastanawia, czemu nie przejrzałeś tego, co już napisano o oponach, bo ostatnio, jakby sporo tego było na forum . TU I TU TU TEŻ Poczytaj, a później zapytaj o konkretne opony, ewentualnie o porównanie 2-3 opon ze sobą. Napisz też może, na jakich już jeździłeś i o swoich wrażeniach z jazdy.
Gość Napisano 19 Stycznia 2010 Napisano 19 Stycznia 2010 Witam , poszukuje opon 26x2.1. Zalezy mi by mialy w miare plaski grzbiet (cos na ten styl) poniewaz w wiekszosci jedze (65%) na asfalcie i betonie oraz 35% offroad - las itp. Zalezy mi by byly w miare lekkie , komplet ok. 1000 - 1200g. No i cena ok. 200zl aczkolwiek im tansze tym lepiej :]. schwalbe smart sam zwijane j sztuka 570 gram
mati199 Napisano 19 Stycznia 2010 Napisano 19 Stycznia 2010 Witam , poszukuje opon 26x2.1. Zalezy mi by mialy w miare plaski grzbiet (cos na ten styl) poniewaz w wiekszosci jedze (65%) na asfalcie i betonie oraz 35% offroad - las itp. Zalezy mi by byly w miare lekkie , komplet ok. 1000 - 1200g. No i cena ok. 200zl aczkolwiek im tansze tym lepiej :]. Na te delikatne warunki co mówisz odpowiednia będzie Kenda SBE 1.95, której sam używam. Moje, nowe ważyły w okolicach 450-460 gram. Na suchym idą jak przecinaki, znikome opory. No ale jak jest mokro to jest taniec
Szoppers Napisano 19 Stycznia 2010 Napisano 19 Stycznia 2010 Ja z kolei polece ultra tanie, lekkie (moje ok 460g) i z malutkimi oporami, a na suchej i lekko zroszonej nawierzchni dobrze trzymajace opony pod tytulem Kenda Karma wersja 2.0 jest "grubsza" niz schwalbe 2,1 i po 1kkm bieznik nie wyglada na specjalnie zuzyty (co np nie mozna powiedziec o Mountain Kingach tak wie polecam a tutaj przykaldowy link --> http://allegro.pl/item890845953_nowa_opona_kenda_karma_26x2_0_zwijana_kevlar_lekka.html
arroyo Napisano 19 Stycznia 2010 Napisano 19 Stycznia 2010 Schwalbe smart sam, w wersji drutowanej wyjdzie tobie 100pln komplet i masz spokój na kilka tysięcy kilometrów.
MateuszWro Napisano 26 Stycznia 2010 Napisano 26 Stycznia 2010 Ja się podepnę pod temat co by nowego nie zakładać. Stoję przed wyborem opon na sezon i z sieci wyłowiłem kilka ciekawszych wg mnie: 1. http://www.allegro.pl/item885604721_opona_geax_gato_26x1_9_kevlar_promocja_od_airbike.html 2. http://www.allegro.pl/item892847693_komplet_schwalbe_smart_sam_26x2_1_detki_gratis.html 3. http://www.allegro.pl/item895263964_schwalbe_rocket_ron_performance_26x2_10_xtrabike.html 4. http://www.allegro.pl/item896231354_okazja_opona_geax_barro_race_26x2_0_kevlar.html Do tej pory miałem Schwalbe Racing Ralpg tyle że w wersji drutowanej no i strasznie szerokie - 26x2.25. Ale bardzo dobrze mi one służą, nigdy nie złapałem na nich kapcia i ogólnie jestem z nich bardzo zadowolony. Tyle że ta szerokość - przed schwalbami miałem jakieś cieńsze opony - chyba 26x2.0 i po założeniu RR odczułem wyraźne zamulenie, więc teraz chciałbym coś cieńszego, w czym mógłbym być szybszy. Jeżdżę tak koło 60% na asfalcie, 40% w terenie, jakieś góry, zamierzam też wystartować w maratonach w tym roku. Znalazłem też na allegro Rocket Ron-y 26x1,85 i te bym najchętniej kupił, ale kosztują 135zł/szt i to już dla mnie za wysoka cena. Waga nie może wynieść wiecej niż 500g cena - do 100zł/szt. Aha - te Smart samy co podałem - nie wiem ile ważą, ale patrząc na cenę to chyba sporo...
ktone Napisano 26 Stycznia 2010 Napisano 26 Stycznia 2010 Weź Racing Ralph 2.1, bardzo fajne oponki. Rocket Rony na tyle asfaltu nie bardzo - szybko się zużyją, choć w teren są świetne!
DominikM Napisano 26 Stycznia 2010 Napisano 26 Stycznia 2010 http://www.zweirad-stadler.de/Fahrrad_Motorrad_Zubehoer/information.php?VID=1264153439YmV05lVkBjGJTHBT&lss=fahrrad_zubehoer&aktion=&naviid=334&ArtikelID=15127&marke=&start=1&limit=20&sortby=&marken=&vonSuche=&suchOption=&suchWert= Set: 2 x MTB-Reifen Race King 2,2" za € 24.99 -> czyli 55 pln sztuka Jak ma się kogoś znajomego w DE to warto moim zdaniem.
Lextalionis Napisano 26 Stycznia 2010 Napisano 26 Stycznia 2010 To ja się również pozwolę podpiąć pod temat. Szukam opony z przedziału cenowego <100. Chodzi o oponę która dobrze radzi sobie w terenie ale i nie zużywa się szybko na asfalcie. W tej cenie można znaleźć kilka propozycji opon zwijanych więc tylko takie wchodzą w grę. Opona miała by współpracować ze Smart Sam'em 2.1 i jej przeznaczeniem było by raczej tylne koło. W grę oczywiście wchodzi zamiana opon przód/tył. Jeżeli opona ma iść na tył to szukam czegoś w rozmiarze 1.9/2.0 a jeżeli przód to tak jak SS - 2.1. Waga żeby było ok 500 ale im mniej tym lepiej (niewiele w górę też nie jest jakimś wielkim problemem) Moje typy to: Kenda Karma 2.0 - chyba nie jest produkowana mniejsza niż 2.0 (albo nie jest sprzedawana na allegro aktualnie) Kenda Komodo 1.95 - chociaż to opona chyba bardziej na luźniejsze i błotniste trasy Continental Speed King - wersja w rozmiarze 2.1 więc poszła by na przód Schwalbe Rocket Ron Perfomance - też 2.1 i też przód (mój faworyt chyba - jest najlżejsza ze wszystkich) Continental Race King 2.0 - też w wygląda ciekawie.
miskov17 Napisano 28 Stycznia 2010 Napisano 28 Stycznia 2010 Schwalbe Rocket Ron Perfomance - też 2.1 i też przód (mój faworyt chyba - jest najlżejsza ze wszystkich) Bardzo ok opona na przód, oczywiście jeżeli nie ma jakiegoś hiper błota. Niestety w tym roku nie ma co liczyć na egz. na poziomie ~420-430g Continental Speed King - wersja w rozmiarze 2.1 więc poszła by na przód Na 10 opinii, 9 jest negatywnych - odpuściłbym sobie, bo podobno poza wagą opona jest bardzo słabiutka (a wersję 2.3" okrzyknięto najmniej amortyzującą oponą mtb, nawet NN 1.8" w tej kwestii jest lepszy) Continental Race King 2.0 - też w wygląda ciekawie. Bardzo fajny kandydat na tył, i cena też w porządku. Ciekawe tylko, czy waga mocno odbiega od deklarowanej. Kenda Karma 2.0 - chyba nie jest produkowana mniejsza niż 2.0 (albo nie jest sprzedawana na allegro aktualnie) Karma jest tylko 2.0/2.2. Dużo użytkowników na niej śmiga, sam byłem nią zainteresowany ale w końcu wybór padł na mezcala. Kenda Komodo 1.95 - chociaż to opona chyba bardziej na luźniejsze i błotniste trasy Dokładnie, ze względu na wysokie opory toczenia nie warta zachodu na łatwiejsze trasy. Na Twoim miejscu wybrałbym Rk 2.0 - bardzo szybka, a na asfalcie ze względu na niskie i gęsto rozmieszczone klocki powinna umiarkowanie się zużywać.
Lextalionis Napisano 28 Stycznia 2010 Napisano 28 Stycznia 2010 Bardzo ok opona na przód, oczywiście jeżeli nie ma jakiegoś hiper błota. Niestety w tym roku nie ma co liczyć na egz. na poziomie ~420-430g A to dlaczego? Zaczęli je cięższe produkować? Bardzo fajny kandydat na tył, i cena też w porządku. Ciekawe tylko, czy waga mocno odbiega od deklarowanej. No niby waży te 550g (lub około) jak czytałem. W sumie to w porównaniu do SS to jest minimalnie lżejsza.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.