TaZ Napisano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2010 Witam wszystkich forumowiczów jeżdżących po płaskim i płaskim Mazowszu (i z szarej, obecnie biało-szarej, Warszawy), Szukam nowego zestawu opon na nadchodzący sezon na mazowieckie warunki (65% asfalt 35% "teren"). Co polecicie na podstawie swoich doświadczeń? Dodam jeszcze, że zastanawiałem się nad oponami -Kenda Karma -Conti Race King -Spece Fast track -Maxxis Larsen i Crossmark -może któraś z tych na przód i semi slick na tył... Priorytetem zestawu jest kompromis między oporami toczenia a zachowaniem w terenie (i sporą wytrzymałością) Jak koszt zamknie się w 100zł będę zachwycony. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eloo Napisano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2010 ja bym polecił schwalbe RR ale w budżecie sie nie zmieścisz. Poza tym kendy sbe też sie świetnie sprawują. Opory toczenia maja stosunkowo małe, bardzo dobrze trzymaja sie w suchych warunkach w terenie i z waga nie jest najgorzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Niedzwiedz1 Napisano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2010 Również polecam Kendy SBE, ale w komplecie ze slickami na asfalt bo długo nie pożyją. Przyczepność na suchym bardzo dobra, waga około 500g w rozmiarze 1,95. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelsystem Napisano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2010 tez jezdze na sbe i sa ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
flubi Napisano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2010 Ja mam te Continentale RK (z tym ze UST) - Polecam! A wersja z detka bedzie lzejsza od moich. Moje wczesniejsze (Piranha, Michelin XC Dry2, Mezcale) mialy swoje zalety ale te sa wyraznie bardziej uniwersalne. Rozumiem ze nie szukasz opon na zawody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TocaS Napisano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2010 Używam Kendy Karmy jej stosunek jakości do ceny jest naprawdę dobry. Na asfalcie i ubitym terenie moim zdaniem bardzo ładnie się rozpędzają, na zakrętach jest ok, może gorzej na tych szutrowych, w błocie nie najgorzej, zależy też w jakim się jeździ. No i kiepsko na np. mokrych "ruchomych kamieniach" bo nie wiem jak to nazwać, nie mniej zaliczyłem glebę. Co do śniegu to na świeżym czy ubitym nie ma problemu, gorzej jak przymarznie gdzie jest twardy, wysoki i wówczas kieruje nam oponą ale to chyba nie tylko problem karm. Co do reszty to znam tylko z opinii więc nie opisuję, choć brakuje mi tu jeszcze jednej oponki, o której przeczytałem dosyć sporo dobrych opinii, a mianowicie chodzi mi o Continentala Leader Pro. ja bym polecił schwalbe RR ale w budżecie sie nie zmieścisz. Tyle, że te znów szybko znikają na asfalcie, choć też zbierają dobre opinie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2010 Ja od siebie dodam Scotty Manxy. W miarę lekkie opony za niewielkie pieniądze a bardzo dobrze sprawują się na kampinoskich trasach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spons92 Napisano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2010 A ja jak zwykle polecam Maxxis Ignitor. Małe opory toczenia, wytrzymałe, lekkie, dobrze się sprawują w terenie. Cieszę się, że tak polecacie Kende SBE, mam zamiar je kupić na ten sezon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TaZ Napisano 13 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2010 Tak, opony będą używane do zwykłych treningów. Na placu boju zostają SBE, Conti RK i Manxy. O karmie też dużo się dobrego naczytałem ale wygląda na bardziej terenową (agresywniejszy bieżnik)... Jak wygląda odporność na ścieranie SBE? Dzięki za odzew Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelsystem Napisano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2010 Jak wygląda odporność na ścieranie SBE? Dzięki za odzew najgorzej nie jest ale przebiegu ci nie podam bo straciłem rachube Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
premier2 Napisano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2010 Skoro będziesz używał tych opon w większości na asfalcie, to chyba najlepiej spisze się Conti Race King, lub Leader Pro. Bardzo szybkie, Leader świetnie radzi sobie na szutrach. Do tego wersje Pro mają sporą odporność na przebicia. Z opon, które wymieniłeś, Maxxis Crossmark będzie też dawał radę, ale jest trochę szerszy(lub raczej Conti węższe), Kenda Karma jest już bardziej terenowa i szkoda jej na asfalt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelsystem Napisano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2010 Skoro będziesz używał tych opon w większości na asfalcie, to chyba najlepiej spisze się Conti Race King, lub Leader Pro. Bardzo szybkie, Leader świetnie radzi sobie na szutrach. Do tego wersje Pro mają sporą odporność na przebicia. Z opon, które wymieniłeś, Maxxis Crossmark będzie też dawał radę, ale jest trochę szerszy(lub raczej Conti węższe), Kenda Karma jest już bardziej terenowa i szkoda jej na asfalt. jak miałem popsuta szose to przez ponad miesiac jezdziłem na babke na mtb i jakos dawalem rade na sbe (pierwszym razem nie dojechalem do konca bo sie zgaliplem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hheniek1987 Napisano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2010 Ja jeżdżę głównie na Geaxach Mezcalach i jak dla mnie są wyśmienite. Boczne klocki bieżnika są wystarczająco agresywne żeby poradzić sobie z piachem, waga w porządku, odporność na asfalt na naprawdę dobrym poziomie a opory toczenia najpierw mnie zaskoczyły, później przywykłem do szybkich opon:). Jedynie w głębszym błocie bywają kłopoty, opona niestety oblepia się i jedynie boczne klocki wystają, a podczas oczyszczania się z błotka Mezcal wyrzuca wszystko jak najmocniej może, zazwyczaj na moją gębę. Ale i tak je lubię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TaZ Napisano 14 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2010 Dobra, dzięki za odpowiedź. Coś wybiorę. W grę wchodziły jeszcze Miche Country Dry2 ale widzę, że niewiele osób na takich śmiga więc raczej pójdą w zapomnienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ktone Napisano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2010 Tyle, że te znów szybko znikają na asfalcie, choć też zbierają dobre opinie. Pozdrawiam Nie jest tak źle, przejechałem na wersji Evo ponad 5kkm, większość po asfalcie, w tym ponad 600 z sakwami i dały radę. Tylna zużyta, ale przedni jeszcze da rade:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TocaS Napisano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2010 do kosza pomyliłem tematy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swisstack Napisano 4 Marca 2010 Udostępnij Napisano 4 Marca 2010 A nie wie ktoś z was czy można gdzieś w Warszawie dostać Crossmarki? bo napaliłem się na nie, a jeśli można kupić stacjonarnie to tylko się cieszyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam9502 Napisano 27 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2010 Ktoś wie gdzie moge dostać Conti Race King w Wawie lub okolicach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.