Skocz do zawartości

[rower]szybki środek transportu w mieście

twintip

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich forumowiczów. Jestem Adrian, w temacie rowerów jestem zielony, dlatego piszę i proszę doświadczonych o poradę:) Szukam roweru do jazdy w mieście(Warszawa). W sezonie będzie mi służył m.in do jazdy na uczelnie(ok 10-13 km w jedną stronę). Chcę by można nim było jeździc po jakichś kocich łbach czy nierównych chodnikach. Słowem by był jak najbardziej elastyczny i szybki w jeździe miejskiej.

Zastanawiałem się między szosowym, a CX(tu chciałbym poznac różnice między jednym a drugim) albo jeszcze jakimś szosowo-krosowym z przewagą szosy.

Wiem, że np kurierzy rowerowi w ogóle nie używają przerzutek, co daje takie rozwiązanie?

Na sprzęt mogę wydac 2K-2500(z rezerwą ok 200zeta gdyby trafiła się jakaś super okazja którą szkoda by było zmarnowac). Przy czym jest styczeń i wiem że warto jeszcze teraz poszukac jakichś posezonowych okazji. Ważę ok 82-3kg, 193cm i raczej to się nie zmieni:)

Pozdrawiam

Napisano

Witam wszystkich forumowiczów. Jestem Adrian, w temacie rowerów jestem zielony, dlatego piszę i proszę doświadczonych o poradę;) Szukam roweru do jazdy w mieście(Warszawa). W sezonie będzie mi służył m.in do jazdy na uczelnie(ok 10-13 km w jedną stronę). Chcę by można nim było jeździc po jakichś kocich łbach czy nierównych chodnikach. Słowem by był jak najbardziej elastyczny i szybki w jeździe miejskiej.

Zastanawiałem się między szosowym, a CX(tu chciałbym poznac różnice między jednym a drugim) albo jeszcze jakimś szosowo-krosowym z przewagą szosy.

Wiem, że np kurierzy rowerowi w ogóle nie używają przerzutek, co daje takie rozwiązanie?

Na sprzęt mogę wydac 2K-2500(z rezerwą ok 200zeta gdyby trafiła się jakaś super okazja którą szkoda by było zmarnowac). Przy czym jest styczeń i wiem że warto jeszcze teraz poszukac jakichś posezonowych okazji. Ważę ok 82-3kg, 193cm i raczej to się nie zmieni:)

Pozdrawiam