okim Napisano 7 Stycznia 2010 Napisano 7 Stycznia 2010 Mam jedno pytanie czy amortyzator Rock shox Tora 318 u-turn to amortyzator powietrzny, wiem że solo air to powietrzny ale jak wygląda sprawa z tym. Jestem w tym zielony.
MichalK Napisano 7 Stycznia 2010 Napisano 7 Stycznia 2010 Jeżeli jest z u-turn to sprężyna. Powietrzny to u-turn air, ale tora w takiej wersji nie występuje.
wojtekkrakow Napisano 7 Stycznia 2010 Napisano 7 Stycznia 2010 Air U-Turn na 99% występuje dopiero od modelu RS Revelation. Poniżej to sprężyny stalowe.
Grondag Napisano 7 Stycznia 2010 Napisano 7 Stycznia 2010 ja mam przy okazji pytanie: Widzę na allegro czasem aukcje Rock Shox Tora SL i w opisie jest amortyzacja- sprężyna stalowa, na amorze pisze SL. Co jest zgrane?
okim Napisano 7 Stycznia 2010 Autor Napisano 7 Stycznia 2010 Ważę 60 kg jak będzie mi się na nim jeździło będzie wybierał małe nie równości. Czy jest możliwość zmiany twardości tego amora
MichalK Napisano 7 Stycznia 2010 Napisano 7 Stycznia 2010 Tora SL to model. Mamy 3 modele: XC,SL,Race. Różnią się tłumikami i wagą. Powietrzny ma zawsze dopisek solo air.
tobo Napisano 7 Stycznia 2010 Napisano 7 Stycznia 2010 troche nieczytelne jest to co napisałeś ale w odpowiedzi powiem że przy 60 kilogramach amortyzator będzie raczej za twardy, standartowa spręzyna jest (nie pamiętam dokładnie) dla użytkownika od 75 kilogramów. zmiana twardości nastąpi tylko przez zmianę spręzyny, pytanie czy takowa jest dostępna u dystrybutora. a co do zapytania o wersję sl - nie jest to równoznaczne ze spręzyną powietrzną ani "lekką" wersją widelca.
sivydym Napisano 8 Stycznia 2010 Napisano 8 Stycznia 2010 Ważę 60 kg jak będzie mi się na nim jeździło będzie wybierał małe nie równości. Czy jest możliwość zmiany twardości tego amora Będzie jeżdziło się mało komfortowo - 60 kg to za mało na ten amor. Tu nawet 75 kg o których wspomina Tobo to moze być za mało. Pozostaje wymiana spręzyny, zakup innego amortyzatora z spreżyną ( szczeczólnie że przy wadze piórkowej nie potrzebujesz 2,2 kg na przodzie) lub co moim zdaniem jest sensowne zakup wersji solo air i dopasowanie ciśnienia pod swoja wagę.
Gość Napisano 11 Stycznia 2010 Napisano 11 Stycznia 2010 troche nieczytelne jest to co napisałeś ale w odpowiedzi powiem że przy 60 kilogramach amortyzator będzie raczej za twardy, standartowa spręzyna jest (nie pamiętam dokładnie) dla użytkownika od 75 kilogramów. zmiana twardości nastąpi tylko przez zmianę spręzyny, pytanie czy takowa jest dostępna u dystrybutora. a co do zapytania o wersję sl - nie jest to równoznaczne ze spręzyną powietrzną ani "lekką" wersją widelca. jest dostępna w harfie. tylko musisz podać im dokładnie amortyzator. najlepiej do nich wysłać, zmienia ci i odeślą. oczywiście nic za darmo
arting Napisano 22 Stycznia 2010 Napisano 22 Stycznia 2010 mam nadzieje że pomoże opis tory obrazek pobrany z http://rower.f4u.com.pl/viewtopic.php?f=3&t=3 pozdrawiam : ) jeszcze jedno... ja jestem z niego bardzo zadowolony (mam go w krossie A6) warze 90kg mam napompowany prawie na maxa i jest twardawy (jak chciałem) w ubiegłym roku przejechałem z 4000km i nie mam do niego zastrzeżeń.
Vieri Napisano 22 Stycznia 2010 Napisano 22 Stycznia 2010 Śmigam na Torze 318 Solo Air, ciśnienie jak do mojej wagi 60 kg malutkie. Oprócz wagi samego kowadełka nie mam kompletnie żadnych zastrzeżeń! Kulturalna praca, dobra sztywność. Na pewno można o Torze powiedzieć, że to amortyzator ze średniej-wyższej półki, gdzie Darty to niestety tylko średnia półka. Pozdrówek
Timon92 Napisano 22 Stycznia 2010 Napisano 22 Stycznia 2010 Ciekawi mnie opis Harfy - moja Tora (z Krossa A6) miała alu sterówkę. Jaką mają wasze i z jakiego źródła pochodzą?
okim Napisano 9 Lutego 2010 Autor Napisano 9 Lutego 2010 Problem rozwiązany. Można zamknąć temat. Dziękuje wszystkim za odpowiedzi.
kudlatty Napisano 1 Lutego 2011 Napisano 1 Lutego 2011 Sorry, że odkopuje ten temat i to dużo , ale ciekawi mnie jak działa ten U-Turn, np. w Torze. Jest tak jak w Revelationie, że golenie chowają się przy zmianie skoku, czy po prostu, gdy amorek się ugina golenie nie chowają się do końca? thx za odpowiedź
nax Napisano 1 Lutego 2011 Napisano 1 Lutego 2011 Lepiej pisać tu niż zakładać nowy u-turn skróci amor, obniży przód - czyli golenie chowają się do środka z każdym obrotem pokrętłem
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.