okim Napisano 7 Stycznia 2010 Napisano 7 Stycznia 2010 Mam jedno pytanie czy amortyzator Rock shox Tora 318 u-turn to amortyzator powietrzny, wiem że solo air to powietrzny ale jak wygląda sprawa z tym. Jestem w tym zielony.
MichalK Napisano 7 Stycznia 2010 Napisano 7 Stycznia 2010 Jeżeli jest z u-turn to sprężyna. Powietrzny to u-turn air, ale tora w takiej wersji nie występuje.
wojtekkrakow Napisano 7 Stycznia 2010 Napisano 7 Stycznia 2010 Air U-Turn na 99% występuje dopiero od modelu RS Revelation. Poniżej to sprężyny stalowe.
Grondag Napisano 7 Stycznia 2010 Napisano 7 Stycznia 2010 ja mam przy okazji pytanie: Widzę na allegro czasem aukcje Rock Shox Tora SL i w opisie jest amortyzacja- sprężyna stalowa, na amorze pisze SL. Co jest zgrane?
okim Napisano 7 Stycznia 2010 Autor Napisano 7 Stycznia 2010 Ważę 60 kg jak będzie mi się na nim jeździło będzie wybierał małe nie równości. Czy jest możliwość zmiany twardości tego amora
MichalK Napisano 7 Stycznia 2010 Napisano 7 Stycznia 2010 Tora SL to model. Mamy 3 modele: XC,SL,Race. Różnią się tłumikami i wagą. Powietrzny ma zawsze dopisek solo air.
tobo Napisano 7 Stycznia 2010 Napisano 7 Stycznia 2010 troche nieczytelne jest to co napisałeś ale w odpowiedzi powiem że przy 60 kilogramach amortyzator będzie raczej za twardy, standartowa spręzyna jest (nie pamiętam dokładnie) dla użytkownika od 75 kilogramów. zmiana twardości nastąpi tylko przez zmianę spręzyny, pytanie czy takowa jest dostępna u dystrybutora. a co do zapytania o wersję sl - nie jest to równoznaczne ze spręzyną powietrzną ani "lekką" wersją widelca.