Skocz do zawartości

[Amortyzator] Rock shox tora 318 u-turn

okim

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam jedno pytanie czy amortyzator Rock shox Tora 318 u-turn to amortyzator powietrzny, wiem że solo air to powietrzny ale jak wygląda sprawa z tym. Jestem w tym zielony.

Napisano

ja mam przy okazji pytanie: Widzę na allegro czasem aukcje Rock Shox Tora SL i w opisie jest amortyzacja- sprężyna stalowa, na amorze pisze SL. Co jest zgrane?

Napisano

Ważę 60 kg jak będzie mi się na nim jeździło będzie wybierał małe nie równości. Czy jest możliwość zmiany twardości tego amora

Napisano

troche nieczytelne jest to co napisałeś ale w odpowiedzi powiem że przy 60 kilogramach amortyzator będzie raczej za twardy, standartowa spręzyna jest (nie pamiętam dokładnie) dla użytkownika od 75 kilogramów.

zmiana twardości nastąpi tylko przez zmianę spręzyny, pytanie czy takowa jest dostępna u dystrybutora.

a co do zapytania o wersję sl - nie jest to równoznaczne ze spręzyną powietrzną ani "lekką" wersją widelca.

Napisano

Ważę 60 kg jak będzie mi się na nim jeździło będzie wybierał małe nie równości. Czy jest możliwość zmiany twardości tego amora

Będzie jeżdziło się mało komfortowo - 60 kg to za mało na ten amor. Tu nawet 75 kg o których wspomina Tobo to moze być za mało. Pozostaje wymiana spręzyny, zakup innego amortyzatora z spreżyną ( szczeczólnie że przy wadze piórkowej nie potrzebujesz 2,2 kg na przodzie) lub co moim zdaniem jest sensowne zakup wersji solo air i dopasowanie ciśnienia pod swoja wagę.

Napisano

troche nieczytelne jest to co napisałeś ale w odpowiedzi powiem że przy 60 kilogramach amortyzator będzie raczej za twardy, standartowa spręzyna jest (nie pamiętam dokładnie) dla użytkownika od 75 kilogramów.

zmiana twardości nastąpi tylko przez zmianę spręzyny, pytanie czy takowa jest dostępna u dystrybutora.

a co do zapytania o wersję sl - nie jest to równoznaczne ze spręzyną powietrzną ani "lekką" wersją widelca.