Xanagaz Napisano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2010 Próbował ktoś takiej kombinacji, działa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrew Napisano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2010 Ja próbowałem - działa. Mam wprawdzie tylko największy tryb z SLX, ale porównywałem go z XT i niczym się nie różni oprócz kształtu wycięć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TocaS Napisano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2010 Ciekawe jak wagowo wyglądają, ale chyba też podobnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xanagaz Napisano 3 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2010 Wiem, że pod średni tryb trzeba dać podkładkę i spiłować trochę pająka korby, o reszcie chciałbym się dowiedzieć od użytkowników. Tylko konkretnie mówimy o modelu korby 760, 770 to już inna bajka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xanagaz Napisano 10 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2010 Zębatki pasują po lekkiej ingerencji pilnikiem w pająk korby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2010 Wiem, że pod średni tryb trzeba dać podkładkę i spiłować trochę pająka korby, o reszcie chciałbym się dowiedzieć od użytkowników. Tylko konkretnie mówimy o modelu korby 760, 770 to już inna bajka. środkowy tryb od slx i xt (kompozytowo-stalowy) nie pasuje i nie wejdzie do tej korby. Do truvativa tez nie pasuje (sprawdzone) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xanagaz Napisano 11 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2010 To co powiesz na to? Zębatki SLX Korba M760 Sprawdzone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2010 Bez pilnika się nie dało? No widzisz. Nie podawaj złych przykładów tylko dobre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xanagaz Napisano 11 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2010 Bez pilnika by się dało kładąc podkładki pod tarczę... Wypustki na korbie nie spełniają znaczącej roli, jeżeli w ogóle jakąś więc mozna się ich pozbyć w kilkadziesiąt sekund. Wersja dla bardziej wytrwałych to zrobienie podkładek pod tarcze które będę grubością odpowiadać wysokości wypustek. DA SIĘ !!! ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2010 oczywiście nie ma to jak kupić blat za min 70-100 i go piłować. pomyśle o tym next time oczywiście możemy wiele rzeczy przerobić. producent nie przewidział kompatybilności tych dwóch części musisz piłować aby włożyć aby do Truvativa weszła to trzeba obciąć ten plastyk, bocznie go odchudzić, ale też się da. NIE PODAWAJ ZŁYCH PRZYKŁADÓW TYLKO DOBRE ps. na zdjęciu też jest przeróbka. chyba tez pilnika używali, masakra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2010 To co ma usiąść i płakać, bo Shimano nie zapewnia części do swoich starych korb? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2010 oczywiścienie ma to jak kupić blat za min 70-100 i go piłować. pomyśle o tym next time oczywiście możemy wiele rzeczy przerobić. producent nie przewidział kompatybilności tych dwóch części musisz piłować aby włożyć aby do Truvativa weszła to trzeba obciąć ten plastyk, bocznie go odchudzić, ale też się da. NIE PODAWAJ ZŁYCH PRZYKŁADÓW TYLKO DOBRE ps. na zdjęciu też jest przeróbka. chyba tez pilnika używali, masakra Chłopie, ale ty głupoty piszesz !!! To co myślisz, że jak ktoś chce zębatki lżejsze od standardowych to nie używa pilnika czy podobnych narzędzi ? Chyba, że się po prostu boisz zepsuć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Odi Napisano 12 Stycznia 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2010 Dla mnie to jest w ogóle chore, że pozornie taka sama zębatka (rozstaw śrub) nie jest do końca kompatybilna z innymi korbami i to tego samego producenta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2010 Dobra tak samo można rozumować, dlaczego części z Audi A4 nie pasują do A6 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2010 ty przerobisz z a4 do a6 dlatego dalej ta dyskusja dla mnie nie ma sensu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2010 ty przerobisz z a4 do a6 Tak, brawo dla ciebie Lepiej mieć 2 lewe ręce i kupować wszystko na gotowo nie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xanagaz Napisano 12 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2010 Czegoś nie rozumiem. Nie ingerowałem w zębatki. I nawet bez ingerencji w cokolwiek by się obyło za sprawą podkładek. Spiłowałem tylko wystające wypustki z pająka korby które w żaden sposób nie upośledzają jej pracy. Napisałem maila do producenta i odpisali mi, że te rzeczy mają pasować do siebie, wyszło jak wyszło. Ale w sumię masz rację, te zębatki nie pasują do tej korby ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2010 Tak, brawo dla ciebie Lepiej mieć 2 lewe ręce i kupować wszystko na gotowo nie ? dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Odi Napisano 13 Stycznia 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2010 Dobra tak samo można rozumować, dlaczego części z Audi A4 nie pasują do A6 ? Nie zgodzę się. Wiele aut z grupy VAG ma wspólnych mnóstwo części np. silnik 1,9 TDI, który był montowany w Golfie, Passacie, Octavii, A4, Ibizie, Cordobie (i pewnie wielu innych). I podając kod silnika kupujesz do niego część. W przypadku zębatek nie mamy do czynienia z czymś dziwnym, nowym tylko ze stosowanym od wielu lat standardem (rozstaw śrub, ilość zębów). I głupim działaniem marketingowym jest utrudnianie życia klientom w taki sposób, żeby coś co jest standardowe i pozornie takie samo nie pasowało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2010 masz racje, mądrego to przyjemnie posłuchać ale myślę, że wiesz o co mi chodzi i w jakim kontekście było to mówione. jestem nawet przekonany, że wiesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.