Skocz do zawartości

[korba] Zębatki SLX do XT FC-M760


Xanagaz

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ja próbowałem - działa. Mam wprawdzie tylko największy tryb z SLX, ale porównywałem go z XT i niczym się nie różni oprócz kształtu wycięć.

Napisano

Wiem, że pod średni tryb trzeba dać podkładkę i spiłować trochę pająka korby, o reszcie chciałbym się dowiedzieć od użytkowników. Tylko konkretnie mówimy o modelu korby 760, 770 to już inna bajka.

Napisano

Wiem, że pod średni tryb trzeba dać podkładkę i spiłować trochę pająka korby, o reszcie chciałbym się dowiedzieć od użytkowników. Tylko konkretnie mówimy o modelu korby 760, 770 to już inna bajka.

 

środkowy tryb od slx i xt (kompozytowo-stalowy) nie pasuje i nie wejdzie do tej korby. Do truvativa tez nie pasuje (sprawdzone)

Napisano

Bez pilnika się nie dało? No widzisz. Nie podawaj złych przykładów tylko dobre.

Napisano

Bez pilnika by się dało kładąc podkładki pod tarczę... Wypustki na korbie nie spełniają znaczącej roli, jeżeli w ogóle jakąś więc mozna się ich pozbyć w kilkadziesiąt sekund. Wersja dla bardziej wytrwałych to zrobienie podkładek pod tarcze które będę grubością odpowiadać wysokości wypustek. DA SIĘ !!! ;]

Napisano

oczywiście

nie ma to jak kupić blat za min 70-100 i go piłować. pomyśle o tym next time

oczywiście możemy wiele rzeczy przerobić.

producent nie przewidział kompatybilności tych dwóch części

musisz piłować aby włożyć

aby do Truvativa weszła to trzeba obciąć ten plastyk, bocznie go odchudzić, ale też się da.

NIE PODAWAJ ZŁYCH PRZYKŁADÓW TYLKO DOBRE

 

ps. na zdjęciu też jest przeróbka. chyba tez pilnika używali, masakra

Napisano
oczywiście

nie ma to jak kupić blat za min 70-100 i go piłować. pomyśle o tym next time

oczywiście możemy wiele rzeczy przerobić.

producent nie przewidział kompatybilności tych dwóch części

musisz piłować aby włożyć

aby do Truvativa weszła to trzeba obciąć ten plastyk, bocznie go odchudzić, ale też się da.

NIE PODAWAJ ZŁYCH PRZYKŁADÓW TYLKO DOBRE

 

ps. na zdjęciu też jest przeróbka. chyba tez pilnika używali, masakra

 

Chłopie, ale ty głupoty piszesz !!!

 

To co myślisz, że jak ktoś chce zębatki lżejsze od standardowych to nie używa pilnika czy podobnych narzędzi ?

Chyba, że się po prostu boisz zepsuć :D

  • Mod Team
Napisano

Dla mnie to jest w ogóle chore, że pozornie taka sama zębatka (rozstaw śrub) nie jest do końca kompatybilna z innymi korbami i to tego samego producenta.

Napisano

ty przerobisz z a4 do a6 :wallbash:

 

dlatego dalej ta dyskusja dla mnie nie ma sensu

Napisano

Czegoś nie rozumiem. Nie ingerowałem w zębatki. I nawet bez ingerencji w cokolwiek by się obyło za sprawą podkładek. Spiłowałem tylko wystające wypustki z pająka korby które w żaden sposób nie upośledzają jej pracy. Napisałem maila do producenta i odpisali mi, że te rzeczy mają pasować do siebie, wyszło jak wyszło. Ale w sumię masz rację, te zębatki nie pasują do tej korby ;]

Napisano

Tak, brawo dla ciebie ;)

 

Lepiej mieć 2 lewe ręce i kupować wszystko na gotowo nie ?

 

dokładnie ;)

  • Mod Team
Napisano

Dobra tak samo można rozumować, dlaczego części z Audi A4 nie pasują do A6 ? :)

Nie zgodzę się. Wiele aut z grupy VAG ma wspólnych mnóstwo części np. silnik 1,9 TDI, który był montowany w Golfie, Passacie, Octavii, A4, Ibizie, Cordobie (i pewnie wielu innych). I podając kod silnika kupujesz do niego część. W przypadku zębatek nie mamy do czynienia z czymś dziwnym, nowym tylko ze stosowanym od wielu lat standardem (rozstaw śrub, ilość zębów). I głupim działaniem marketingowym jest utrudnianie życia klientom w taki sposób, żeby coś co jest standardowe i pozornie takie samo nie pasowało.

Napisano

masz racje, mądrego to przyjemnie posłuchać

:thumbsup:

 

ale myślę, że wiesz o co mi chodzi i w jakim kontekście było to mówione. jestem nawet przekonany, że wiesz.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...