blnd Napisano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2010 Cześć, czy ktoś z was może się wypowiedzieć na temat tych hamulców? Zastanawiam się nad kupnem i nie bardzo wiem które będą lepsze... Z góry dziękuje za informację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arth Napisano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2010 Nie posiadam co prawda J3, lecz J5. Brat ma u siebie Deore XT i osobiscie nie widze roznicy miedzy tymi ukladami, zarowno pod wzgledem modulacji jak i sily hamowania. Nie wiem jak to sie ma do J3 bo nie jezdzilem z tymi hamulcami. Jedyna zauwazalna z zew, roznica jest to, ze jego sa czarne a moje białe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blair7 Napisano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2010 lepiej doskladaj do j5 lub slx, masz juz jakies hydrauliki, czy to beda twoje piwerwsz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blnd Napisano 3 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2010 Dzięki arth. Jeszcze jedno pytanie (ponieważ wszystko o to się rozchodzi). Obecnie jeżdżę na BB7 czy warto kupić tej klasy hydrauliki co w temacie czy lepiej zacisnąć pasa i kupić np. avid ultimate ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blair7 Napisano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2010 z doswiadczenia wiem, ze jesli kupisz deore lub j3, to nie zauwazysz wielkiej roznicy w dzialaniu, a nawet zadnej. Nadal obstawiam na tym abys kupil cos od j5 lub slx w gore Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel1315 Napisano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2010 z doswiadczenia wiem, ze jesli kupisz deore lub j3, to nie zauwazysz wielkiej roznicy w dzialaniu, a nawet zadnej. Nadal obstawiam na tym abys kupil cos od j5 lub slx w gore Dokładnie. Po za tym przejechałbyś się strasznie na tych hydraulikach. Są to najbardziej awaryjne hydrauliki. W końcu to najniższe modele. Więc lepiej zostań przy BB7. Siłą się nie różnią, a raczej nie ma z nimi problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blnd Napisano 3 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2010 Świetnie, dzięki za informację. Teraz w takim razie trzeba poczekać na lepsze czasy w portfelu Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtekkrakow Napisano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2010 Jeśli brakuje Ci mocy w BB7 to spróbuj innych klocków. Tu masz wiele modeli szczegółowo opisanych przez użytkowników. http://www.forumrowerowe.org/topic/53311-klocki-do-tarczowek-polecane-i-niepolecane-zamienniki/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blair7 Napisano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2010 lub zamontuj wieksze tarcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2010 Cześć, czy ktoś z was może się wypowiedzieć na temat tych hamulców? Zastanawiam się nad kupnem i nie bardzo wiem które będą lepsze... Z góry dziękuje za informację. na temat J3 wypowiedzi są jednoznaczne dobre na temat deore ciągle słyszę różne opinie, a to za słabe, a to coś. )choć ładne są. przód 180 tył 160 avidy jeśli shimano to min. XT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blair7 Napisano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2010 rakers, przeczytaj jeszcze raz swoj post i zastanow sie co chciales w nim przekazac, bo to co napisales jest zupelnie nie zrozumiale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtekkrakow Napisano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2010 na temat J3 wypowiedzi są jednoznaczne dobre ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość R3surrection Napisano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2010 a ja miałem j5 i j3 i nadal upieram się że różnicy brak na tych samych klockach. przynajmniej są to niuanse Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtekkrakow Napisano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2010 Jeśli chodzi o jakość hamowania, nie sposób się z Tobą nie zgodzić, pomijając budowę tłoczka, klamki, hamują podobnie. Ja natomiast miałem na myśli awaryjność i problematyczność J3, a ta jest wyraźna i pod tym względem opinie nie są jednoznacznie dobre, co widać również na forum. Sam kiedyś broniłem J3, ale swoje przeszedłem zanim zaczęły hamować jak trzeba, a i z powrotem problemy wracają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2010 rakers, przeczytaj jeszcze raz swoj post i zastanow sie co chciales w nim przekazac, bo to co napisales jest zupelnie nie zrozumiale właśnie siedziałem na beznadziejnie nudnym spotkaniu, ktoś mi pytanie zadawał, a ja coś chciałem napisać i wyszła bzdura hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.