czkier Napisano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2009 Witam, Mam problem po zamontowaniu tarczy aligator 180mm do Juicy 3. Hamulec cały czas ociera i tj może normalne ale dźwięk jest dziwny, jakby głuche uderzenia a nie ciągłe ocieranie. W tarczy Avid 160 tego nie było. Fakt ciut obcierało ale tj standard. Tarcze na grubość wyglądają tak samo, i teraz nie wiem czy ta tarcza "tak ma" ? Czy może mam za mała szczelinę miedzy klockami, bo tarcza ledwo wchodzi - hamulec łapie prawie od razu po naciśnięciu klamki. Klocki cofają się jak trzeba ale czy wystarczająco ? Jaka jest prawidłowa szczelina miedzy klockami ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 31 Grudnia 2009 Mod Team Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2009 Spróbuj wykręcić zacisk, zdemontować klocki, następnie śrubokrętem chwilę przytrzymać tłoczek tak żeby pozostały w pozycji na max. rozchylonej. Teraz zmontuj wszystko jak było i spróbuj ustawić tarczę, może zacisk musi się "ułożyć" do nowej tarczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 31 Grudnia 2009 Mod Team Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2009 Wyreguluj odległość klocków od tarczy imbusem w klamce. Jak tak regulowałem swoje nowe Juicy Three dwa dni temu. Nic nie ociera itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kezcuzj Napisano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2009 Imbus w klamce reguluje odległość klamki do kierownicy. J3 nie ma regulacji odległości klocków od tarczy. Przede wszystkim spróbuj porządnie ustawić zacisk. Poluzuj śruby trzymające zacisk i adapter, zaciśnij hamulec, na zaciśniętym hamulcu trochę "potargaj" zaciskiem i następnie przykręć śruby. Jeżeli to nie pomoże, to musisz "ręcznie" ustawić zacisk. Tarcza nie powinna cały czas ocierać o klocki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek91tsk Napisano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2009 Też mam ten problem. Najpierw z tarczą 160 mm teraz 180 mm wiele razy już kombinowałem i dalej jest to cykanie co jakiś czas zwłaszcza gdy jadę szybko lub gdy tarcza mocno się rozgrzeje. Niektórzy mówią że ten Avid tak po prostu ma Zależy też jakie klocki bo po zmianie na jakieś lepsze trochę się to poprawiło ale w tej chwili nie powiem jakie to klocki. Muszę popróbować tych waszych sposobów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 31 Grudnia 2009 Mod Team Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2009 To ciekawe jak to ustawiłem dwa dni temu. Z każdym obrotem klamka była w tym samym miejscu, klocki zbliżały się do tarczy, a klamka podczas hamowania nie dochodziła już do kierownicy jak po zamontowaniu, no chyba że tak działa regulacja odległości klamki od kierownicy. Choć z tego co wiem to regulacja odległości klamki nie powoduje zmiany położenia punktu rozpoczęcia hamowania. Tak czy inaczej u mnie klamka nie poruszała się i była w tym samym miejscu co na początku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.