Gothic Napisano 26 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2009 Powitać, powitać. Mój Big Sur zaprojektowany został w taki sposób, że "bez bólu" akceptuje hamulce hydrauliczne, jednak ja upieram się przy mechanikach i mam problem z przelotką pod górną rurą. Nie mogę w niej oprzeć tulejki i-Linka. W związku z czym poszukuje jekiegoś adaptera/tulejki oporowej. Czy ktoś z szanownego grona może podpowiedzieć jaka jest fachowa nazwa i gdzie w necie można to kupić. Znalazłem na forum l-b zdjęcie poglądowe, które bez zgody właściciela podlinkuję. Mam nadzieje, że nie będzie mnie ścigał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 26 Grudnia 2009 Mod Team Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2009 Chyba wiem o co ci chodzi, coś takiego mogło by być Albo coś takiego o ile Cie dobrze zrozumialem, na przyszłość staraj sie aby na zdjeciach był ostry jego temat a nie tło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BuyBike Napisano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2010 Autorowi chyba raczej chodzi o opór pancerza. Ja znam takie , które trzeba dokręcić do ramy (czyli wywiercić w ramie dziury i nagwintować a potem dokręcić opór). Jak chcesz bezinwazyjne opory to poszukaj w necie, może jakieś znajdziesz. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweu Napisano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2010 Chodzi Ci o adapter umożliwiający zamocowanie pancerza do linki w przelotkach do przewodu hydraulicznego. Nie wiem czy ma to nazwę. Popytaj w lokalnych sklepach rowerowych. Od biedy można użyć też śrubki regulującej naprężenie linki z manetki czy innych cantileverów wkręcając ją w przelotkę. Najlepszym pomysłem jak dla mnie byłoby puszczenie pancerzy na całej długości linki. Znika przy okazji problem brudu w pancerzach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BuyBike Napisano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2010 Chodzi Ci o adapter umożliwiający zamocowanie pancerza do linki w przelotkach do przewodu hydraulicznego. Nie wiem czy ma to nazwę. Popytaj w lokalnych sklepach rowerowych. Od biedy można użyć też śrubki regulującej naprężenie linki z manetki czy innych cantileverów wkręcając ją w przelotkę. Najlepszym pomysłem jak dla mnie byłoby puszczenie pancerzy na całej długości linki. Znika przy okazji problem brudu w pancerzach. Puszczenie pancerza w jednym kawałku to chyba nie za dobry pomysł. Cały hamulec będzie ciężej pracował i zacisk może nie odbijać. Lepiej załatwić odpowiednie opory pancerza. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Timon92 Napisano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2010 Puszczanie iLinka przez całą ramę to drogi i bezsensowny pomysł. To jest układ zamknięty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 8 Stycznia 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2010 Puszczanie iLinka przez całą ramę to drogi i bezsensowny pomysł. To jest układ zamknięty. A ja uwazam to za bardzo dobry pomysł. Ja mam cały pancerz do tylnego hamulca tyle ze do vki czyli krotszy troche. Zaletą a nie wadą jest to ze jest pancerz na całej długości linka nie przechodzi po powietrzu w kilku miejscacz wiec jest mniej mozliwości aby sie pancerz zasyfił zatarł itd. To ze linka moze nie odbijąc to niezła bajka. Jak pancerz jest dobry/nowy i linka tez nie ma takiej mozliwości (jest za mało zakretów po drodze i sa one zbyt łągodne aby sie tak działo). Przestała by linka odbijąc jak byś sobie pancerz obkrecił wokoł np kierownicy z 5-6 raazy. Wiem bo widziałem taka technologie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.