showtime Napisano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2009 Witam serdecznie Kiedys jezdzilem sporo na rowerku, pozniej przyszla pora na motocykl, a teraz znow powrot do sportu i ruszania sie na rowerku. Otrzymalem wspanialy prezent Gwiazdkowy. To rowerek Bianchi. Mam ogromną prosbe o pomoc w rozszyfrowaniu coz to za model i jego wycenę. Jaki to mniej wiecej rok itp. Zdjecia oczywiscie wysylam. Widze tam Shimano 105 i tyle potrafie o nim powiedziec Pozdrawiam i licze na pomoc, Tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elberet Napisano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2009 sporo o tym z którego to roku dowiesz sie po osprzęcie, zakładając że jest oryginalny (oprócz opon i owijki może) poszperaj na www.velobase.com szosowe kompendium. a pedały możesz spróbować sprzedać bo są dość rzadkie i poszukiwane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
showtime Napisano 24 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2009 Wydaje mi sie ze rower jest w 100% seryjny. Wiadomo ze oponki byly wymieniane, obie są różnych firm. Tylna HUTCHINSON Kevlarowa a przednia inna. Na jakie można zamienic te pedały? Ile są warte te ktore mam? i ile kosztują butki do nich? I tak wogole to co mozna sadzic o tym rowerku? Przerzutki, hamulce, korby - wszystko Shimano 105 Rama jest COLUMBUS Ile to warte ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elo78 Napisano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2009 CZemu chcesz sprzedać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elberet Napisano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2009 jak sobie połamiesz te noski to nowych nie dostaniesz. http://www.allegro.pl/item790288007_szosa_pedaly_shimano_rx100_wawa_noski_ostre.html a po 8 dych nawet schodziły.dopisz w tytule jak będziesz wystawiał "ostre koło" i sie sprzedadzą. i kupisz se spdki jeśli masz już buty.bo do nosków to jakiekolwiek, trampki, kościołowe, co masz na nodze podpasuje. jeśli rama to faktycznie columbus to nieźle. nie jest czasem za duża na ciebie? (sądząc po tym jak opuszczone siodło) co do osprzętu.hample są dwuosiowe, jeśli twierdzisz, że to 105 to pewnie początek lat '90. potwierdzają to też klasyczne stery i widelec (wcześniej widelce były na mufach) http://velobase.com/ViewSingleGroup.aspx?GroupID=40b34e2c-ab82-4628-9a91-8c1cabc9f04b tu masz te grupę o której mowa.pasuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
showtime Napisano 24 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2009 Kolego rowerek to chyba czysta seria, na ramie naklejka COLUMBUSA, oryginalne naklejki BIANCHI. Caly osprzet pasuje z tej grupy, ktorej linka wyslales Napisalem juz do Wloch z numerem seryjnym roweru czy jest mozliwosc podania mi info o nim, co to za model i rok, bo bardzo chcialbym wiedziec Mam 179 cm wzrostu a siodelka nie zmienialem, bo rowerek dostalem dopiero dzisiaj rano Zastanawia mnie jeszcze czemu on jest rozowy, skoro wszystkie BIANCHI są celeste turkusowe Powiedzcie prosze czy to jest dobry sprzet? Jestem jeszcze świeżak w temacie i nie za bardzo sie orientuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
accentinferno Napisano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2009 Dobry:) Klasyczny bianchol musi być dobry.To jak mercedes gulwing nie jest szczytem techniki i do najpiękniejszych też już nie należy, ale wszystko nadrabia swoim stylem i klasyką Nie wiem dokładnie ile teraz jest wart taki rower ale myśle że ok 2000:) Jeżeli napęd jest w dobrym stanie to na twoim miejscu bym go nie sprzedawał tylko lansował się po mieście na masie krytycznej:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
showtime Napisano 25 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2009 Rowerek zostaje u mnie, nie ma mowy o zadnej sprzedazy Teraz tylko wymienie owijke na białą, zmieniam oponki na micheliny z błękitną otoczką wszystko musi byc tip-top bede ganiał po Krakowie Musi wygladac tak jak ten Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skjaatel Napisano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2009 Ja bym dał oponki z białą otoczką - tyle, że ja nie lubie zbyt wielu kolorów na rowerze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
showtime Napisano 25 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2009 Kwestia upodobań Mi ogromnie spodobal sie ten ktorego fotke wyslalem w poniedzialek wszystko rozbieram i robie serwis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
netta1987 Napisano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2009 Rzadki widok szosa z crankami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elo78 Napisano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2009 Bedziesz robił konwersje na ostre koło czy tylko wzorowac sie na tym ze zdjecia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Biera Napisano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2009 Dobry:) Klasyczny bianchol musi być dobry.To jak mercedes gulwing nie jest szczytem techniki i do najpiękniejszych też już nie należy, ale wszystko nadrabia swoim stylem i klasyką Nie wiem dokładnie ile teraz jest wart taki rower ale myśle że ok 2000:) Jeżeli napęd jest w dobrym stanie to na twoim miejscu bym go nie sprzedawał tylko lansował się po mieście na masie krytycznej:) 2000 za starą szosę?! chyba żartujesz! nawet bianchi, które prywatnie uwielbiam nie jest warte choćby połowy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
showtime Napisano 25 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2009 Elo78, tylko zmiana oponek na te ze zdjecia i owijki na srebrną. Reszta zostaje serią Na ostre koło nie przerabiam, bo rowerek ma sluzyc na wypady w gorskie dróżki w okolice Tatr takze na ostrym kole bym nie wydolił... brak formy jeszcze Biera, co do ceny to pojecie wzgledne. Mysle ze ten rower jest spokojnie wart 2000 zl to rower ROWER, a nie rower PAPIER Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Biera Napisano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2009 dla Ciebie to on może byc wart 10000 tylko przejrzyj allegro i e-baya, udaj się na bazar wystawkowiczów i sam sobie odpowiedz czy kupiłbyś go za 2000. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
showtime Napisano 25 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2009 Najwazniejsze zeby byl niezawodny i zeby przynosil wspomnienia po zrobionych trasach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrzejgsi Napisano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2009 Witam fajny rower ale co z kontrola ''jej ''jego'' podczas ostrego hamowania??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
showtime Napisano 25 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2009 Jeszcze takowego nie przerabiałem w tygodniu wezme go w Krakowie i przegonie jak bedzie sucho Nie moge znalezc na oponie rozmiaru, musze jeszcze raz poszukac zeby dopasowac Michelinki. Mysle caly czas o tych pedałach, bo noski niby kultowe, ale SPD-ki z butami byly by chyba lepsze. Jak to jest w praktyce? Co jest w praktyce lepsze? Szytka czy opona z dętką? Felgi do szytki i opony sie jakos roznią czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elberet Napisano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2009 bzwaz opony 27 cali które były większe niż 28 cali (sic!) ale to w holendrach.ruskie mieli jeszcze jakieś cuda i romety nasze też. ale cywilizowany świat szosowy trzyma sie standardu czyli opona 700c (albo 622 inaczej).Mówi się opona szosowa po prostu. co do szytek a opon z dętką - zależy w jakiej praktyce. jak sie nie ścigasz, nie zależy ci na paru gramach, chcesz mieć spokojne sumienie podczas jazdy i nie szkoda ci pieniendzów - zostań przy oponach. szytki lepiej sie prowadzą, zestaw obręcz pod szytke i sama szytka jest lżejszy niż obręcz+opona+dętka.trudniej je przebić, to fakt ale są droższe.możesz sobie wlać uszczelniacz do szytki i działa on na małe dziury, ale jak coś sie stanie to gróbmogiła.no i musiałbyś nowe kółka poskładać (zakładam, że w tej chwili jeździsz na oponach). łatwiej wozić łatki czy choćby zapasową dętke niż zapasową szytke jak co. chociaż ja mam na przedzie szytke i mam w dupie. a co do ceny.ja za pińcet kupiłem oryginalne prawie nówke sztuke motobecane na złotych mavicach i campie record z końca lat '70. ale mi nie przypasował.i co? i sprzedałem za 900. wszystko jest warte tyle, ile ktoś jest w stanie za to zapłacić. a dwóch kafli bym nie dał za bianczi z początku lat '90 na szimanosach co to, to nie.nawet jakbym miał dwa kafle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
showtime Napisano 25 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2009 Czy obrecz pod szytke rozni sie od obreczy pod opone? W tej chwili sprawdzilem i mam obie szytki, ale obie są w innych kolorach i srednio mi to pasuje, dlatego chce je wymienic na to: http://www.allegro.pl/item862663280_opona_szosowa_michelin_lithion_23x622_25x622.html Wlasnie w kolorze czarno-blekitnym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elberet Napisano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2009 jak to mawiają za granicą use the f**king search http://karbonkrieg.com/tubvscl.html na pewno masz szytki? spuść powietrze i spróbuj zdjąć gume z obręczy.to ci powie wszystko.mi to wygląda na opony (tył z wyraźnym bieżnikiem). ale najpierw przeczytaj artykuł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
showtime Napisano 25 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2009 No tak, google wiedzą wszystko poczytam dzieki Miałeś racje, jednak obie oponki 700x22C, 22-622 Na allegro tylko 3 opony w tych wymiarach niestety. Ten michelin nie wystepuje w tym rozmiarze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelsystem Napisano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2009 700 i 622 to mozna powiedziec co do opony to jeden pies z tym ze 622 to jest rozniar obreczy a 700 to wraz z opona np przy 700x23c to 23c oznacza szerokosc opony samych miskow mam jedna strone pare vitorii widzialem tez i pewnie sporo innych jest tez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elberet Napisano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2009 ten drugi wymiar to szerokość opony wyrażona w milimetrach. zazwyczaj w szosach są w przedziale 20-23mm. możesz spróbować założyć szersze, ale są też one wyższe i mogą się nie zmieścić w widełki albo pomiędzy szczęki hamulca. więc jeśli na tych obręczach są oponki 22mm to możesz i dwudziestki i dwajściatrzy założyć pewnie też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elo78 Napisano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2009 Sa różnice , obręcz pod szytke jak ja przetniesz to będziesz miał "korytko", w obręczy po opone masz kołnierze między którymi układa się detka i obręcz. Tu masz przerkój obręczy pod opone , jak porównasz ze swoja to od razu obczaisz róznice: http://shimano-polska.com/publish/content/global_cycle/pl/pl/index/merken/continental.image.-Par70parsys-0008-image.dash.181.200.gif Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.