Skocz do zawartości

[koła] składane do xc za 700- 900 pod v brake


kajstan

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Wydaje mi sie, ze zakup sprzetu po zimie (czyli krotko przed sezonem) jest lekko nierozsadnym posunieciem. Jak zacznie slonko mocniej swiecic to ceny podskocza.

 

Ja pare dni temu dalem do zlozenia taki zestaw (tyl)

 

http://www.centrumrowerowe.pl/06603083013/Novatec-D142_SBT_piasta_tylna_czarna_36otw_/Produkt.aspx

http://www.centrumrowerowe.pl/002816/Mavic-XM317_V-BRAKE_czarna/Produkt.aspx (jest tez wersja disc)

 

sporo ofert gotowych kol przegladalem, ale jakos nic mnie bardziej nie zainteresowalo.

 

aha,

moja waga to +-85, wiec Tobie pewnie wystarcza 32 szprychy (piasta i obrecz sa dostepne w obydu wersjach)

Napisano

No tak, ale tu chyba chodzi także o wagę :yes:

Osobiście wybrałbym Ten drugi zestaw :) Łożyska maszynowe, są lepsze od shimanowskich kulek :D Ale z drugiej strony, nie wiem jak tam z obręczą... Wolałbym Mavica chociaż tak naprawdę nie wiem jak tam z sunringlem :D

  • 4 tygodnie później...
Napisano

pozwolę podpiąć się pod temat ;)

 

Planuję złożyć nowe koła, w kwocie do 1000zł(koła pod tarcze i pod V). Na obecną chwilę mam wybraną następującą konfigurację:

 

Piasta przód: Novatec NT-D711 (waga 191g) cena 154zł

Piasta tył: Novatec NT-D712 (waga 335g) cena 266zł

Obręcze: 2x Mavic XM 317 (waga 880g) cena 198zł

Szprychy/Nyple: DT Competition/DT Alu Prolock (waga ~400g)cena 224zł

 

Koła wagowo powinny wyjść w granicach 1800g(więc szału nie ma, ale tragedii też;)). Cenowo cały komplet ze złożeniem wychodzi około 900zł. Planowałem wcześniej piasty DT 370CL, ale mam wątpliwość, czy jest sens płacenia za znaczek DT, skoro naprawdę dobre piasty od DT kosztują 2 x tyle...

Napisano

Hm,

 

kolega zaproponował mi złożenie kół na piastach CHOSEN AC8076B i AC8077B , wychodzi trochę taniej niż Novatec, a konstrukcja i waga wydaje się podobna. Ktoś używa tych piast dłużej i jest w stanie powiedzieć coś o pracy bębenka? Ważę ok 80kg i nie chciałbym zmieniać łożysk i bębenka 2 x w sezonie :laugh:.

Napisano

280zł + 130zł = 410zł + przesyłka, a Novateci są na allegro za 429zł z przesyłką :) Czyli cena praktycznie ta sama. Konstrukcja jest niemalże identyczna, ciekawe tylko jak z użytymi materiałami i uszczelnieniami? Waga tysz zbliżona, moje D711/712 ważą 141/281g bez zacisków.

 

Nie chcę wywyższać swojego, ale wybrałbym Novateca z jednego prostego powodu - części są dosyć tanie i łatwo dostępne, w dodatku zamiast alu bębenka możesz kupić stalowy. Choć z drugiej strony kup Chosena, zobaczymy która szybciej padnie :)

Napisano

Napisałem, że taniej, bo mogę je mieć sporo taniej niż Novatec :). Ale jak mam zaoszczędzić, a potem ładować kasę w bębenek i łożyska, to dziękuję. Wcześniej myślałem o DT 370, ale jakoś nie mam przekonania, że będą znacząco lepsze od Novateca...

Napisano

Miałem to i to, nie ma co ukrywać - DT ma lepsze uszczelnienia i są lepiej wykonane niż Novatec. Przed sprzedażą kół wyjąłem bębenek aby zobaczyć w jakim to to jest stanie, po 4tyś km zero syfu a zapadki przynajmniej w stanie bdb. Ale są także minusy, po pierwsze 370'tka ma tylko 2 łożyska z tyłu a po drugie 100g to już spora różnica. Jak chcesz mogę Ci podesłać foty 370'tki i aluminiowego bębenka Novateca po 1000km.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...