Skocz do zawartości

[detki] najlzejsze i najmocniejsze. ktore wybrac?


Lajcik

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

Czy ma moze dane na temat realnych wag detek:

a)Michelin C4

b)Continental Race 26 Supersonic

c)Schwalbe Ultralight

To sa chyba najlzejsze modele tych producentow, ale nie mam pewnosci. Jezeli ktos ma wieksza wiedze na ten temat, prosze o podzielenie sie na forum :)

Prosze rowniez o opinie na ich temat.

Chodzi mi o porownanie najlzejszych modeli.

Napisano

Najlżejsze i najmocniejsze ta ? Takie rzeczy to tylko w erze :)

 

Najlżejsze to będzie Maxxis FlyWeight i Schwalbe XXLite

 

Najlepszy stosunek wagi do wytrzymałości będzie miał Maxxis Ultra Light. Waga około 130 gram :)

Napisano

Może trochę nie na temat, ale które dętki są najmocniejsze(bez względu na wagę)?

 

w zasadzie jedne z najmocniejszych dętek do XC to Continentale.

Jedne z lekkiech , ale łączące cechy - waga/cena /jakosć - to Maxxis.

  • 7 miesięcy temu...
Napisano

Trochę chciałbym odchudzić maszynę. Wyliczyłem, że na dętkach i oponach mogę urwać prawie kilogram!

 

Kto jeździł na dętkach super light?

 

Ekstremalnych zjazdów nie praktykuję, jeżdżę głównie po szutrach, asfalcie i polnych drogach. Jak myslicie, jak często takie cudo się będzie przebijać?

Napisano

No wieeem, że nie ma tu wróżek, ale myślałem, że moze ktoś na czymś takim jeździł i wie jak to jest.

Napisano

ja używam Maxisów - nie pamiętam nazw surer/ultra light . Jedne ważą 130 drugie 95g . Te 130 można kleić , 95-tki jeszcze nie przebiłem . Maja dobrą cenę .

Napisano

ja mam 2x Schwalbe XXLight waga 95g sztuka, pierwszą przebiłem jakieś 10 sekund po zalożeniu ;D bo remont miałem i jazda testowa po ogrodzie skończyła się przebiciem jakąś ostrą cegłą. Dobrze że zamówiłem 3 sztuki.

Założyłem tą trzecią i jeżdżę na nich do dzisiaj. 0 przebić przez 2 miesiące. Zauważalnie lepiej się na nich jeździ, polecam.

Napisano

Używałem w połączeniu z Karmami dętek Schwalbe Extra Light realna waga 136 gram jedna. Wymieniałem raz bo złapałem snake'a. Przebieg na pewno ponad 3 tyś km.

Napisano

podłączę się do tematu. Mianowicie wszystko fajnie i ok ale czy można coś zrobić z tym, że mam felgi, które są przystosowane do wentyla samochodowego a wszystkie te lekkie dętki mają presto. Jakiś element zmniejszający rozmiar otworu???

Napisano

Schwalbe XXLight czy Extra Light posiadają zawór autor. Co do otworu w obręczy np. mavic sprzedaję swoje obręcze z taką plastikową przelotką. Choć powiem Tobie, że używałem dętek z zaworem presta pod otwór na zawór auto i jakoś nic się nie działo.

Napisano

ja dzisiaj załozylem komplet maxxisow ultralightow po 128g, oponki continentale twistery i przez 3 godziny jazdy zlapalem 4 kapcie - po 2 razy przod i tyl. cisnienie 3,5atm wiec wcale nie takie male. zadnych szkiel, uszkodzen obreczy itd bo sprawdzalem chyba z 10razy. z poprzednimi oponami (ciezszymi) nie ma problemow.

Napisano

a taką przelotkę da się kupić ??

jakie masz te obręcze wyślij fotki jak możesz :thanks:

dzięki za pomoc TocaS

 

W jakim sensie ?? Te pod które w otwór auto montowałem dętkę z zaworkiem presty ??

 

Już ich nie mam, obręcze kbixa kellysowskie.

 

 

sirSanczo - a ile ważysz ??? Wydaje mi się, że prędzej będzie to wina lightowej opony niż tych dętek.

Napisano

Ja ważyłem podobnie i na karmach dało radę. Prędzej złapałbym np. snake'a na 2 barach niż powiedzmy na 4,5 bara. Max karmy to 5 bar.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...