fotomich Napisano 17 Grudnia 2009 Napisano 17 Grudnia 2009 Witam! To mój pierwszy post na tym forum więc bądźcie wyrozumiali jak dam ciała Mam okazje kupić mongoose sabrosa za 1500PLN http://www.t-bike.pl/p/pl/108/mongoose+sabrosa+3x9.html i tutaj pytanie czy to nie będzie dla mnie rower za dobry, jak na początek. Potrzebuje roweru do jazdy po szosach lesie i leśno-górskich ścieżkach nie za bardzo skomplikowanych... Wybór padł na kellysa ale pojawiła się okazja nabyć mongoose. Co mam robić? Pozdrawiam
exocet Napisano 17 Grudnia 2009 Napisano 17 Grudnia 2009 witaj, no jak mozesz go dostać za 1500 zł to jest dobra okazja, do jazdy jaką preferujesz powinno byc ok, przyzwoity osptrzęt, zreszta jak ci nie przypasuje zawsze w tej cenie mozesz sprzedać.., a juz będziesz wiedział więcej co potrzebujesz, mozesz sie na nim próbnie przejechać ? pzdr
fotomich Napisano 17 Grudnia 2009 Autor Napisano 17 Grudnia 2009 witaj, no jak mozesz go dostać za 1500 zł to jest dobra okazja, do jazdy jaką preferujesz powinno byc ok, przyzwoity osptrzęt, zreszta jak ci nie przypasuje zawsze w tej cenie mozesz sprzedać.., a juz będziesz wiedział więcej co potrzebujesz, mozesz sie na nim próbnie przejechać ? pzdr Kurcze właśnie nie mogę go wypróbować i w tym sęk Znalazłem go w jednym sklepie internetowym za taką kwotę i się właśnie zastanawiam. Pozdrawiam
Sentry Napisano 17 Grudnia 2009 Napisano 17 Grudnia 2009 Sabrosa to miejski ścigant, cały sztywny włącznie z aluminiowym widelcem i z oponkami na asfalt. Świetna sprawa do poruszania się po mieście. I koniec. Jeżeli chcesz środka transportu "na co dzień" to bierz i się ciesz (bo moim zdaniem jest piękny), ale wypady w teren będą męczące. Druga sprawa - jeżeli przeceniony na 1500 (z 2900 bodajże orginalnie?) to zapewne został jeden rozmiar na stanie. Upewnij się, że to Twój, bo może w ogóle nie ma o czym gadać.
dasilva Napisano 17 Grudnia 2009 Napisano 17 Grudnia 2009 Ta cena jest podejrzanie niska !! Lepiej sprawdź czy nie jest uszkodzony lub ew czy nie jest zmieniona specyfikacja. To jest duuuużo taniej niż cena hurtowa u dystrybutora więc albo przekręt albo sprzedawca z nożem na gardle
fotomich Napisano 17 Grudnia 2009 Autor Napisano 17 Grudnia 2009 Sabrosa to miejski ścigant, cały sztywny włącznie z aluminiowym widelcem i z oponkami na asfalt. Świetna sprawa do poruszania się po mieście. I koniec. Jeżeli chcesz środka transportu "na co dzień" to bierz i się ciesz (bo moim zdaniem jest piękny), ale wypady w teren będą męczące. Druga sprawa - jeżeli przeceniony na 1500 (z 2900 bodajże orginalnie?) to zapewne został jeden rozmiar na stanie. Upewnij się, że to Twój, bo może w ogóle nie ma o czym gadać. To co przez widelec brać kellysa? pozdro
gdy Napisano 17 Grudnia 2009 Napisano 17 Grudnia 2009 jak w tej cenie maja rozmiar któy ci psuje to nie ma co sie zastanawiac tylko trzeba brać . tylko si eupewnij że jest dokładnie taka konfiguracja jak w linku żeby sie nie okazało że to jakaś wasna konstrukcja sprzedawcy na częściach wymiecionych z pod półki w magazynie. jak nie to daj mi namiar na priv to ja go łykne heheheheeh
exocet Napisano 17 Grudnia 2009 Napisano 17 Grudnia 2009 jeżeli wszystko sie zgadza jak w specyfikacji to go bierz - do takiej jazdy jak chcesz sprawdzi sie bdb.. pzdr
fotomich Napisano 18 Grudnia 2009 Autor Napisano 18 Grudnia 2009 jeżeli wszystko sie zgadza jak w specyfikacji to go bierz - do takiej jazdy jak chcesz sprawdzi sie bdb.. pzdr to jest dokładnie jego specyfikacja : KOLOR: Szary matowy ROZMIAR: S, M, L, XL RAMA: Heat treated alloy 700C commuter WIDELEC: Saso 7075 alloy legs damper: N/D KORBA: Shimano 4438 cold forged SUPORT: Shimano BB-ES25 Octalink PEDAŁY: Mongoose Alloy Platform PRZERZUTKA PRZÓD: Shimano Deore PRZERZUTKA TYŁ: Shimano Deore XT MANETKI: Shimano Deore Rapidfire (dual release) KASETA: Shimano CS-HG50-9 ŁAŃCUCH: KMC Z-9200 OBRĘCZE: Alex TD-17 OPONY: Continental 700x47C City Contact with Safety System PRZEDNIA PIASTA: Shimano HB-RM65 Centerlock Disc 32° TYLNA PIASTA: Shimano FH-RM65 Centerlock Disc 32° SZPRYCHY: Nierdzewna stal, czarne NIPLE: Brass UCP PRZEDNI HAMULEC: Shimano BR-M485 hydraulic disc TYLNY HAMULEC: Shimano BR-M485 hydraulic disc KLAMKI HAMULCOWE: Shimano BR-M485 hydraulic KIEROWNICA: Mongoose alloy flat bar WSPORNIK KIEROWNICY: Mongoose alloy UCHWYTY: Ergo comfort dual density STERY: Ritchey Logic Zero SIODŁO: Mongoose / Velo WSPORNIK SIODŁA: M-logo alloy ZACISK W SZTYCY PODSIODŁOWEJ: Alloy QR jedynie co zauważyłem to na zdjęciu jest na obręczach ALEX TD 24 a w opisie 17... pozdro
Artro Napisano 18 Grudnia 2009 Napisano 18 Grudnia 2009 A moze pokaz nam tego Kellysa, żeby mieć do czego przyrównać co?
fotomich Napisano 18 Grudnia 2009 Autor Napisano 18 Grudnia 2009 A moze pokaz nam tego Kellysa, żeby mieć do czego przyrównać co? Proszę: http://www.kellys-bicycles.com/index.php?module=catalog&cPath=1_225_232&pID=17949
Mod Team Puklus Napisano 18 Grudnia 2009 Mod Team Napisano 18 Grudnia 2009 Tak IMHO tego kelysa nawet bym obok nie stawiał z tym co on tam ma zamontowane. Nawet jesli ma amora ... Taki amor to nie warty kupowania gorszego sprzetu a alumiowy zawsze mozna z czase jakim uginaczem zastapić.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.