Mendoza Napisano 17 Grudnia 2009 Napisano 17 Grudnia 2009 Witam, Czy te opony są warte zainteresowania, teraz jeżdzę na geax barro( sucho)/hutchinson bulldog ( deszcz) Szukam czegoś w miarę uniwersalnego, bo chcę zalać mleczkiem w systemie no tubes stana kaziatka:)
Swider23 Napisano 17 Grudnia 2009 Napisano 17 Grudnia 2009 Dużo osób narzeka na ich cienkie ścianki, a jak przetniesz bok to mleczko nie pomoże. Pomyśl o jakiejś oponie typu Tubuless Ready Hutchinsona lub TNT Geaxa. To są opony przygotowane pod mleczko, a jednocześnie lżejsze od Tubulessów. Ostatni sezon przejeździłem na Geax Saguaro TNT a na przyszły planuję tego Pythona: http://biketires.pl/pl/opona-maraton-hutchinson-python-tubeless-ready-26x2-00-3-lyzki.html
1415chris Napisano 17 Grudnia 2009 Napisano 17 Grudnia 2009 Juz bylo troche o tych oponach. Zapewne zdajesz sobie sprawe skad ta ich waga.... to nie sa opony na wszystkie warunki, nie nadaja sie na kamieniste ostre podloze, fakt scianki sa bardzo cienkie. Ja bylem z nich zadowolony, zeszly sezon przejechalem na nich i na furiosach i co smieszne na RoRo zlapalem wiecej kapci niz na fredach (tylko 2) U mnie ten zestaw zostaje na nowy sezon. Wszystko zalezy czy teren w ktorym sie poruszasz wybaczy Ci te gumy.
Mendoza Napisano 17 Grudnia 2009 Autor Napisano 17 Grudnia 2009 hmmm, może rzeczywiście wezmę coś z Geaxa .... Ale kuszą mnie te rakiety, 2,25 szerokości obiecuje większa wygodę...
tobo Napisano 17 Grudnia 2009 Napisano 17 Grudnia 2009 wersja performance jest ciezsza i ma grubsze scianki - jednak wtedy nie jest to juz waga superlekka. opony są bardzo dobre w suchych warunkach, wg mnie nie ma tragedii na kamieniach - jesli tempo w dół jest sensowne i cisnienie tez. moim zdaniem i tak odporniejsze na urazy mechaniczne niz conti mk a przy tym szersze (rozmiar jest podany dosyc uczciwy).
Mod Team Odi Napisano 17 Grudnia 2009 Mod Team Napisano 17 Grudnia 2009 Przenoszę temat do odpowiedniego działu.
madek Napisano 17 Grudnia 2009 Napisano 17 Grudnia 2009 Przejzdzilem czesc sezonu na zestawie Rocket 2.25 Evo z przodu i Ralph 2.25 Evo z tyłu, generalnie rockety mają bardzo mały balon w porównaniu do racing ralpha, na pierwszy rzut oka wygladaja jak 2.1 (chyba ze to ralphy sa wyjatkowo duze??). W sumie przód to jedyne miejsce gdzie moge zaufać rocketowi i póki co mnie nie zawiódł, zestawik działa swietnie w suchych i umiarkowanie mokrych warunkach. Aha - waga 460 i 545 g
mati199 Napisano 17 Grudnia 2009 Napisano 17 Grudnia 2009 Jeżeli idziesz w wage to bierz FF. Podobno całkiem nieźle się uszczelniają. Na suche dadzą rade
Mendoza Napisano 18 Grudnia 2009 Autor Napisano 18 Grudnia 2009 Hmmm. Jak już mam zalewać to chce żyby było w miarę uniwersalnie a FF to nie za bardzo uniwersalnie wygląda. W stocku mam s-works fast trak 2 bliss (ok 515 gr) bulldogi ( 1,85 - 475 gr) barro race ( ok 405 gr) oraz mountain kingi 2,4. Bo odradzeniu RR zastanawiam się nad fast trakami,nigdy mnie nie zawodły... Tylko ta waga:(
kuczy Napisano 8 Stycznia 2010 Napisano 8 Stycznia 2010 Czy używał ktoś RoRo w wersji performance? Jak z wytrzymałością? (evo odpada - ~400g opon trochę się obawiam... no i cena spora) Miały by służyć głównie do xc/płaski maraton, ewentualnie jakiś trening w terenie, zero gór.
madek Napisano 8 Stycznia 2010 Napisano 8 Stycznia 2010 A czemu w ogole zakladac ze wersja Performance jest bardziej odporna na przebicia? Rozni je sklad mieszanki a nie grubosc scianek... http://www.schwalbe.com/gbl/en/produkte/mtb/produkt/?ID_Produktgruppe=41&ID_Produkt=175 Wystarczy spojrzec nawet na wykresik Protection
mati199 Napisano 8 Stycznia 2010 Napisano 8 Stycznia 2010 Tak a pro po RoRo. Ostatnio na Ebayu pojawiły się dwie sztuki używanych RoRo w kolorze białym. Były całe białe, nie tylko 2 paski po bokach. 3 dni do końca aukcji a cena już oscylowała wokół 120 Euro. Teraz pytanie ? Ktoś z zawodowego teamu sprzedawał czy jak ?
kuczy Napisano 8 Stycznia 2010 Napisano 8 Stycznia 2010 Madek wiesz... wykresy wykresami - tak samo jak z danymi od producenta, mogą się różnić i to bardzo. Gdyby im wierzyć to połowa opon by była idealna od asfaltu po błoto i ważyła mniej niż nic. Dlatego interesuje mnie czy ktoś używał i może się na jej temat wypowiedzieć, bo w necie za wiele nie ma... A te wykresy to mi powiedzą tyle co cyganka na ulicy...
wojtekkrakow Napisano 8 Stycznia 2010 Napisano 8 Stycznia 2010 Kuczy myślę, że masz sporo racji, to tylko wykresy, ale sam popatrz, że samo Schwalbe opisuje tak samo tymi wykresami odporność na przebicia każdą z wersji Rocketów, więc bez względu na to jak bardzo są miarodajne, czy prawdziwe czy fałszywe, dla każdej wersji są takie same. (mowa oczywiście o przebiciach, bo przyczepność czy szybkość są lepsze na korzyść Evo, wiec by się zgadzało, bo to cechy lepszej mieszanki gumy Triple Nano) To już daje do myślenia, że różnice mogą być kosmetyczne. Zaznaczam nie miałem okazji porównywać osobiście, ale logicznie myśląc tak bym ocenił obie wersje, patrząc na stronę.
madek Napisano 8 Stycznia 2010 Napisano 8 Stycznia 2010 Sam jezdze na RoRo Evo 2.25 z przodu i nie narzekam (0 kapci póki co), znajomi jezdza wlasnie na wersji Performance i tez nie narzekają, ale jeden na maratonie złapał kiedys 3 kapcie. Tylko ze to tak naprawde nic nie mówi...
Cuberider Napisano 8 Stycznia 2010 Napisano 8 Stycznia 2010 Jeżeli idziesz w wage to bierz FF. Podobno całkiem nieźle się uszczelniają. Na suche dadzą rade zgadza się na sychym FF dają radę ale w terenie już nie bardzo Są to opony wyścigowe i najlepiej radzą sobie na asfalcie Osobiście śmigam na FF 2,25 z wkładką Race Guard Co do Ro Ro też chwilkę śmigałem znacznie lepiej się spisują w terenie, ale nie można przesadzać z ciśnieniem W mokrym terenie hm... może to mój pech, ale szkła itp wchodzą w opony niczym nóż w masło ;/
1415chris Napisano 8 Stycznia 2010 Napisano 8 Stycznia 2010 Ta to w terenie na pewno na FF jezdziles.... i rzeczywiscie sa do scigania na asfalcie
Cuberider Napisano 8 Stycznia 2010 Napisano 8 Stycznia 2010 Śmigam od kwietnia na FF w różnych warunkach i coś tam już wiem gdzie i jak się sprawują ;/
Adish Napisano 12 Stycznia 2010 Napisano 12 Stycznia 2010 Tak a pro po RoRo. Ostatnio na Ebayu pojawiły się dwie sztuki używanych RoRo w kolorze białym. Były całe białe, nie tylko 2 paski po bokach. 3 dni do końca aukcji a cena już oscylowała wokół 120 Euro. Teraz pytanie ? Ktoś z zawodowego teamu sprzedawał czy jak ? do nowych scottow RC z 2010 daja biale RoRo moze ktos juz postanowil sobie wymienic
miskov17 Napisano 12 Stycznia 2010 Napisano 12 Stycznia 2010 Czy używał ktoś RoRo w wersji performance? Jak z wytrzymałością? (evo odpada - ~400g opon trochę się obawiam... no i cena spora)Miały by służyć głównie do xc/płaski maraton, ewentualnie jakiś trening w terenie, zero gór. Miałem Rocket Rony perf. 2.1, waga 407g i 415g także bardzo lekkie. Od opon oczekuję przede wszystkim niezawodności i dlatego RoRo poszły w świat, laczek średnio raz na 200km to trochę przesada. Z przodu zrobiłem na niej bo ja wiem, z jakieś 2500km i na suchym były bardzo ok, na mokrym także nie było problemu. Z tyłu zaś po 1000km dałem sobie spokój, po pierwsze jak wyżej czyli zawodność, po drugie szybkie zużycie, po trzecie jedynie średnie opory toczenia. Także z przodu może być, na tył polecam Race Kinga 2.2, baaardzo fajna oponka Co do ew. różnic w przyczepności między Perf. a triple nano, nie przesadzajmy, podejrzewam, że są to różnice praktycznie nie wyczuwalne...a przynajmniej nie na tyle, by dopłacać 50zł do Evo.
piotrulek84 Napisano 15 Stycznia 2011 Napisano 15 Stycznia 2011 Mimo niskiej trwałości ro ro skusiłem się kupić 2.10 evo na przód, z tyłu rr 2.10 evo i zalewam mleczkiem. Jak złapię pierwszego laczka to dam znać
miskov17 Napisano 15 Stycznia 2011 Napisano 15 Stycznia 2011 W zeszłym sezonie przejeździłem praktycznie cały sezon na takim zestawieniu, ani jednego laczka Na nasze wielkopolskie warunki idealny zestaw. Jedyny minus to tak jak wspomniałeś, wytrzymałość, po 3-4tyś należałoby kupić kolejny komplet.
@lek Napisano 15 Stycznia 2011 Napisano 15 Stycznia 2011 Ja przejeździłem cały zeszły sezon z RoRo 2.1 na przodzie i ani jednego laczka. Oponka fajnie trzymała, ale w tym sezonie przechodzę na szerokość 2.25". U Golonki przejechałem Karpacz, Złoty Stok i Istebną na tej oponce, ale wole mieć szerszą na te kamcory
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.