Nehre Napisano 14 Grudnia 2009 Napisano 14 Grudnia 2009 Witam, Specyfikacje: A4, cena 1500zł + serwis gwarancyjny gratis. Widelec Rock Shock Dart 2 Lock Out z kierownicy 100mm Biegi 27 Przerzutka przód Shimano Alivio Przerzutka tył Shimano Deore SGS Hamulec przód Tektro Auriga Comp, 160 mm Hamulec tył Tektro Auriga Comp, 160 mm Manetki Shimano Deore Korba Trvativ X-FLOW Suport Cartridge VP-BC73 Łańcuch Shimano CN-HG53 Kaseta Sram PG-950 9-speed Piasty Joy Industrial Opony Schwalbe Black Jack 26 x 2.1 Obręcze Mach 1 EXE Damper - Kierownica Aluminium Wspornik kierownicy Trvativ XR Wspornik siodła HL Corp aluminium Stery Super Express H-142 Siodło Selle San Marco BLAZE Pedały NATTY CS-90KA A6, cena 2000zł kupowany na allegro. Widelec ROCK SHOX TORA SL Biegi 27 Przerzutka przód Shimano Deore LX Przerzutka tył Shimano LX Hamulec przód Avid Single Digit 7 Hamulec tył Avid Single Digit 7 Manetki Shimano Deore LX Dual Control Korba Truvativ Firex 3.3 Suport Truvativ Łańcuch KMC Z 9900 Kaseta SRAM PG-950 Piasty Novatec Opony Schwalbe Racing Ralph 26x2.1 Obręcze AlexRims G2000 Damper - Kierownica Truvativ Team Wspornik kierownicy Truvativ Team Wspornik siodła Zoom Alu Stery VP-AC41 Siodło Active Pedały VP 519 Opłaca sie dopłacić te 500zł? Roweru będę używał dopiero od wiosny, wypady jak czas pozwoli dwa razy w tygodniu, głownie las. Większość osprzętu się różni ale moje wiadomości nie pozwalają ocenić jak bardzo i na czyją korzyść..tak czy siak, chyba w obu przypadkach rowery powinny spełnić moje wymagania i pozwolić na bezawaryjną jazdę przez jakiś czas? Dzięki za pomoc, pozdrawiam!
Schwefel Napisano 14 Grudnia 2009 Napisano 14 Grudnia 2009 Brak [] w nazwie tematu. Tym razem poprawiłem ale następnym razem będą punkty karne.
arroyo Napisano 14 Grudnia 2009 Napisano 14 Grudnia 2009 A4: kiepski system zmiany biegów, miękka korba (mało sztywna, zębatki potrafią się odkształcić), kiepskie koła, kiepskie opony oraz okropnie twardy amortyzator. Z modelu A6 będziesz bardziej zadowolony, jednak do amortyzatora będziesz musiał dokupić pompkę (wydatek ok. 100pln) albo prosić o napompowanie w serwisie.
soliner Napisano 14 Grudnia 2009 Napisano 14 Grudnia 2009 Jak dla mnie A4 jest tylko żeby był, a A6 jest już solidnym sprzetem i wyborem na lata
rastatajm Napisano 14 Grudnia 2009 Napisano 14 Grudnia 2009 A6, nowy czy stary zawsze będzie lepszy od A4.
Nehre Napisano 14 Grudnia 2009 Autor Napisano 14 Grudnia 2009 Przepraszam za błąd w temacie, to się więcej nie powtórzy. A co do rowerów, to wiadomo, że A6 jest lepszy; ) tylko czy ta lepszość będzie dla mnie tak odczuwalna i czy warta jest wydania 500zł więcej.. Miałem okazję jeździć na tych rowerach, jak dla mnie DART 2 jest miękki, prawie jak niedopompowana tora na której tez jeździłem (chwilkę). Manetki w A6 są jak dla mnie troche denerwujące, czyt. system dual control, który to w rowerze jedno letnim złapał duże luzy. Pan Fludi poleca model A6 2009, co jak dla mnie jest już kompletnym nieporozumieniem patrząc na stosunek osprzętu do ceny - cena ok. 2100 z V-brakeami. (oczywiscie ciągłe porównanie do A4).
rastatajm Napisano 14 Grudnia 2009 Napisano 14 Grudnia 2009 A6 2009 ma dużo lepszą ramę o tego z 2008 - potrójnie cieniowana, hydroformowana...a cena jest niższa niż piszesz, bo za 2169 można mieć właśnie disc http://www.mudserwis.com/kross-level-a6-disc-2009-p-56.html
Nehre Napisano 14 Grudnia 2009 Autor Napisano 14 Grudnia 2009 A6 2009 ma dużo lepszą ramę o tego z 2008 - potrójnie cieniowana, hydroformowana...a cena jest niższa niż piszesz, bo za 2169 można mieć właśnie disc http://www.mudserwis.com/kross-level-a6-disc-2009-p-56.html Sądzisz, że dla ramy warto zrezygnować z amortyzacji TORY na rzecz DART'a 3, który to prawie nie różni się od DART'a 2? bo jeśli tak to A4 ma taką samą ramę, a wyrażna róznica jest tylko w przerzutkach i korbie, prawda?
Fludi Napisano 14 Grudnia 2009 Napisano 14 Grudnia 2009 W nowej A6, przede wszystkim masz o wiele lepszy napęd i komponenty typu mostek, kierownica, hamulce, no i nie ma choćby tych nie podobających Ci się manetek. A jak chcesz jeździć na maratony to tak czy inaczej, będziesz musiał wywalić tego klocka z przodu niezależnie od tego czy to będzie Dart 3, czy o wiele lepsza od niego Tora. Nowa A6 jest dobrą bazą do dalszej modyfikacji roweru i jego odchudzania, chociaż sama rama najlżejsza też nie jest, zresztą jak i stara...
soliner Napisano 14 Grudnia 2009 Napisano 14 Grudnia 2009 Ale v-brake w A6 to porządny sprzęt, a hydrauliki w A4 to jest bardzo skromny hamulec
rastatajm Napisano 14 Grudnia 2009 Napisano 14 Grudnia 2009 Mam takie samo zdanie jak Fludi w tym temacie.
Nehre Napisano 14 Grudnia 2009 Autor Napisano 14 Grudnia 2009 Dzięki za odpowiedzi! Z waszych rozważań rozumiem, że powinienem przestac zastanawiać się nad modelem A6 2008 a zacząć nad wersją z 2009r. A ta z kolei od A4 różni się tylko korbą (suportem) i przerzutkami? Warto za to dawać ok 500 - 600zł? Skłaniam się ku zostawieniu tej kasy na SPD'ki i co tam jeszcze wyjdzie w praniu..
huba Napisano 15 Grudnia 2009 Napisano 15 Grudnia 2009 Mam takie samo zdanie jak Fludi w tym temacie. ja rowniez mam takie samo zdanie /posiadacz a6 2009 na v-brakach !
zion Napisano 15 Grudnia 2009 Napisano 15 Grudnia 2009 na pewno Level z 2099, rama jest całkiem inna, polerowane spawy, hydrogorming, wiec masz odpowiedz
dasilva Napisano 16 Grudnia 2009 Napisano 16 Grudnia 2009 Level A6 2009 ma bardzo dobrą ramę jak na cenę za jaką można go kupić. Rama jest o 35% sztywniejsza od modelu 2008 do tego hydroformowana potrójnie cieniowana ze szlifowanymi spawami. Nie jest to rama produkowana przez Krossa. Tą jaki większość innych ram Kross kupuje w firmie Kinesis. Polecam A6 2009 w wersji z ham tarczowymi zamiast A4 2009. A gdzie znaleźć? w internecie
lukaRZ Napisano 2 Stycznia 2010 Napisano 2 Stycznia 2010 Kupuje rower górski. Też zastanawiam się pomiędzy level a4 i a6 2009. Chciałbym zadać pytanie. Czy rama w a4 i a6 2009 różni się geometrią albo jakością? Ponieważ i tak będę wymieniał na dużo lepsze komponenty, a nie chce mi się dokładać 500zł. Wolę to wydać na akcesoria na wyprawy.
afly Napisano 2 Stycznia 2010 Napisano 2 Stycznia 2010 Rama w modelu A4 2009 i A6 2009 to ta sama konstrukcja
arting Napisano 22 Stycznia 2010 Napisano 22 Stycznia 2010 a ja załączę linka do opisu części w krossie a6 z 2008r może się komuś przyda bo mam nadzieje że jest dokładne http://rower.f4u.com.pl/viewtopic.php?f=3&t=3
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.