belonek12 Napisano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2009 Witam Chcę złożyć rower tak do 600 zł do dirtu jestem początkującym. Pomóżcie wybrać części. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twix09 Napisano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2009 Niestety, ale za 600 zł nic nie złożysz. Za taką kwotę najlepiej poszukać używki na allegro, bron boże jakiegoś makrokeszowego dirtowego szajsu typu http://www.allegro.pl/item842156429_gtix_dual_dirt_alu_rama_shimano_26.html pozdrower Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bobek Napisano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2009 ja bym sie tym bał jeździć taka dziwna ta rama a o amortyzatorze nie wspominam ;0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spons92 Napisano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2009 Jeśli masz tyle lat ile sugeruje Twój nick, to masz jeszcze troche czasu więc postaraj się powiększyć nieco swój budżet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kllnTToOn Napisano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2009 Witam nowego użytkownika za 600zł nic nie złożysz oczywiście kupując nowe cześci poszukaj na allegro lub popyta kolegó może mają coś do sprzedania... do 600zł za używkę na pewno coś znajdziesz Albo jest taka opcja, żeby kupić dobrą używaną ramę i amortyzator... a resztę osprzętu to wsadzic jakieś śmieci z makrokesza, jezdźić na tym przez chwilę i doiero potem dokupic resztę Ale to takie moje sugestie Pozdrower Klnton Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
belonek12 Napisano 13 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2009 Dziękuję wszystkim za odpowiedzi moim nickiem się nie sugeruj bo tak naprawdę to mam 14 lat. Czy rama leader fox cocaine jest w miarę dobra?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...