wikrap1 Napisano 9 Grudnia 2009 Napisano 9 Grudnia 2009 Witam. Blokada nie odbija, ale to nie problem, można to łatwo naprawić a i pomagać ręką, więc olałem to:thumbsup: Ostatnio Przestała mi nagle działać blokada skoku. Nie dostawał na blokadzie, nic wyczynowego się nie działo. Blokada działa dopiero na ostatnich centymetrach skoku. tzn. jak wginam na blokadzie, to wchodzi nie aż tak daleko jak bez. Regulacja tłumienia powrotu nie daje się normalnie przekręcić, siłować się nie chcę, bo to i tak chyba nie pomoże. Co z tym można zrobić? Jeżeli można to samemu naprawić, to nie chciałbym się pozbawiać amora na 2 miesiące wysyłając na gwarancję Co może być przyczyną takiego "działania" tłumika? I ewentualnie co mogłem robić nie tak, czego mógłbym uniknąć na przyszłość. Jedynym grzechem był krótki zjazd na blokadzie, bo mi kolega zaciągnął, czego nie zauważyłem, ale prędkość nieznaczna i szybko się zorientowałem. Ale to było dawno temu, więc nie sądzę, by miało bezpośredni wpływ na upośledzenie tłumika. Nigdy go nie dobiłem. Bez blokady trochę lipnie:( Mam nadzieję, że coś jeszcze da się zrobić.
Housik Napisano 10 Grudnia 2009 Napisano 10 Grudnia 2009 poszedł oring i częściowo olej zleciał to dolnych goleni. Serwisowałem juz paręnaście RS'ow ale dukea nie więc nie wiem jaki tam musi być oring...
tobo Napisano 10 Grudnia 2009 Napisano 10 Grudnia 2009 nie rozumiem twoich obaw skoro temat tyka rs judy 4 a nie duke.
wikrap1 Napisano 10 Grudnia 2009 Autor Napisano 10 Grudnia 2009 Ok. Jaki oring będzie potrzebny i mniej więcej za ile? Rozumiem, że z gwarancją ewentualnie nie powinno być problemów?
Schwefel Napisano 10 Grudnia 2009 Napisano 10 Grudnia 2009 Oring najlepiej jak wyjmiesz i dopasujesz taki sam w sklepie z uszczelkami. Koszt ~1-2zł
egpaulus Napisano 11 Grudnia 2009 Napisano 11 Grudnia 2009 Kiedyś próbowałem chałupniczo to naprawić, ale się poddałem z dopasowaniem odpowiedniego oringa u pana Jacka za rogiem nie wyszło:p
amoniak Napisano 12 Grudnia 2009 Napisano 12 Grudnia 2009 J4 - oring bez problemu do dobrania jak będziesz miał problem z jalimkolwiek artykułem gumowym to sie odezwij tu http://www.tinyurl.pl?p4q3wshg
wikrap1 Napisano 20 Grudnia 2009 Autor Napisano 20 Grudnia 2009 Dzieki, spróbuję na razie gwarancji jednak, a jak nie, no to się pomyśli:thumbsup:
wikrap1 Napisano 19 Stycznia 2010 Autor Napisano 19 Stycznia 2010 Jeszcze jedno pytanko, jaki olej, gdzie i ile do niego wlać?
WojtasGCE Napisano 19 Stycznia 2010 Napisano 19 Stycznia 2010 http://www.sram.com/_media/techdocs/95.4310.955.000%2006%20Judy%20Service%20Guide%20Rev_A.pdf Strona 9. Tam jest wszystko.
wikrap1 Napisano 29 Stycznia 2010 Autor Napisano 29 Stycznia 2010 Dzięki wszystkim za pomoc. Okazało się, że uszczelki są całe. Brakowało oleju w tłumiku, dla tego nie działał i nie wiem, jak się wydostał, może korek był słabo przykręcony. A z tłumieniem powrotu- imbusowe pokrętło było osadzone w plastikowym elemencie tłumika- to nie miało prawa działać, wyrobiło się po prostu i jak patrzyłem w necie, to innym judy też się to masowo działo, więc ustawiłem tłumik jak chciałem, kombinerkami i nie kupowałem nowego, skoro i tak by się popsuł. Także kryzys zażegnany, amor chodzi, jak złoto( i takowe kolory zaczynają się ujawniać na goleniach:icon_mrgreen:) A regulacja powrotu teraz jest wewnętrzna... Jeszcze raz dzięki.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.