kasini Napisano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2009 Witam posiadam rame ns bitch z mufa 73mm i korbe primo powerbite, gdy zlozylem wszystko w kupe, bylo malo miejsca nie wiem czy zebatka sie zmiesci... czy jest to mozliwe ? prosze o pomoc bo nie wiem co robic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kllnTToOn Napisano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2009 http://allegro.pl/item834828804_suport_shimano_alivio_bb_un26_113mm_68mm_xtrabike.html Może masz taki suport ? Może on mieć 68mm to by chyba tłumaczyło sprawę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kasini Napisano 9 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2009 nic nie tlumaczy, przeciez pisze ze mam mufe 73 mm... i korbe trzyczesciowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kllnTToOn Napisano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2009 Nie wiem. Nie znam się na tym dobrze, ale Masz mufę 73mm a suport może mieć 68mm i jest wtedy o 5mm za krótki, przynajmniej tak mi się wydaje, że to zły suport [Podkreślam nie znam się na tym dobrze ale tak mi się wydaje] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kasini Napisano 9 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2009 hmm sorki nie chce byc zlosliwy ani nic, ale nie pisz glupot mam korbe trzy czesciowa nie ma roznicy czy 68 czy 73 ale to jest korba typowo bmx'owa i stad moje watpliwosci ze os moze byc za krotka(bmx i mtb; wszystko inne wymiary) nie widzialem nikogo kto smiga na powerbitach i to w rowererze mtb dlatego nie wiem czy wszystko spasuje, jest strasznie malo miejsca nie mam jeszcze zebatki, moze byc albo idealnie albo wogole nie spasi. Wiec sie teraz pytam czy to jest mozliwe zeby nie spasilo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...