mako7 Napisano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2009 Witam. Poniżej wagowa rozpiska roweru, pewnie jeszcze zanim go z powrotem złożę przeważę ponownie. Pierwszy raz tak realnie go ważyłem i wyszło jak wyszło... Brake (Front): (Formula R1 komplet z tarczą, adapterem i śrubami montażowymi) 364g. Brake (Rear): (Formula R1 komplet z tarczą, adapterem i śrubami montażowymi) 350g. Cassette: (Kaseta Shimano XTR CS-M970 11-34T) 248g. Chain: (Rotor Ti) 252g Crankset: Rotor 3D Ti 175mm 682g (czekam na tytanowe kominy więc pewnie około 15g w dół) BB: Hope Ceramic 110g. Derlr (Front): (XTR FD-M970) 148g Derlr (Rear): (XTR RD-M972-SGS) 182g Fork: (DT XMC130) + star nuts i bieżnia 1620g Frame: (Ibis Mojo L Ti upgrade, plus Rear Shock Fox RP23 plus 2 owijki PRO) 2612g. Grips: (Ritchey Wcs plus korki) 30g. Handlebar: (Easton Lite XC) 174g. Headset: (Crank Creek) 57g. Pedals: (Crank Brothers Candy 4Ti) 200g Seat: (WTB Rocket V Ti) 220g. wymiana realna. Seatpost: (Tomson Elite 31,6 367mm) 228g wymiana realna. Seatpost clamp: (Ibis) 17g. Shifters: (XTR SL-M970) plus Nokon upgrade. 318g Skewers: (Amoeba) 78g Spacers: (Amoeba Carbon) 12g Stem: (Thomson Elite X4 100m 31,8plus Ti Upgrade) 148g wymiana pewna. Tire (Front): (Rocket Ron 2,25) 434g. Tire (Rear): (Rocket Ron 2,1) 428g. Top Cap: (Cane Creek + śruba) 16g. Tubes: (Shwalbe XX I XXX) 238g. Wheel Front: (Spinergy Disc) 806g -Hub: (Spinergy) -Rim: (Spinergy) -Spokes: (Spinergy) -Nipples: (Spinergy) -Rim tape: (Spinergy) Wheel Rear: (Spinergy Disc) 920g -Hub: (Spinergy) -Rim: (Spinergy) -Spokes: (Spinergy) -Nipples: (Spinergy) -Rim tape: (Spinergy) Czy będą zmiany, pewnie tak ale już niewielkie..., no chyba że jednak natchnie mnie wymiana FOX na coś innego... Wymiana będzie mostka i może sztycy. I parę drobiazgów w postaci śrub Ti do hamulców i kominów do korby. Ale maks 150g... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
accentinferno Napisano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2009 masz jakies fotki?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2009 Wiem ze rower jest znany ale mozesz dorzucic zdjecia Jakie masz tarcze, ciezko mi jest znalez przyczyne sporej roznicy wagowej, moj zestaw przod/tyl 256/294g. Jaka jest wysokosc podkladek Amoeba dla tych 12g. Znalazlem podkladki z cieniowanego karbonu 50mm i podawanej wadze 13g za spoko kase i nieco lzejsze z alu ale za juz nie tak fajna kase. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
creative1989 Napisano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2009 No, no, leciutki Fullik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mako7 Napisano 5 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2009 (edytowane) Teraz jest w proszku..., ale zdjęcie jeszcze z korbą Race Face. Tracze to Formula 180 i 160 może wymienię na wersje alu. Wysokość podkładek to 27mm. Edytowane 5 Grudnia 2009 przez mako7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość R3surrection Napisano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2009 cudny i jakby z większym pazurem niż ten Tobo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2009 Jesli zmina tarcz na r1 i jest podyktowana waga to nie oczekuj rewelacji mozesz zaoszczedzic doslownie kilka g, np widzialem zwykle 160 w wadze 89g alu 160/180 88/110g Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mako7 Napisano 6 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2009 (edytowane) Ale przyznam, że te moje to jakieś kloce, nie spodziewałem się że aż tyle ważą, szczególnie ta 160! Tyle ważą tarcze z centerlockiem...., czeka mnie tunning "śrubkowy" bo może uda się w przyzwoitych kosztach... nawet na pewno. Jak potwierdzę źródło i jakość to dam info na forum. Za jakieś 3-4 tyg. spodziewam się paczki, a ceny więcej niż atrakcyjne. Realnie to zmiana około 200g w dół pewna, większa to już duużo większy nakłąd finansowy, co prawda środki są ,ale nie uważam by był do końca sens, choć kilka rozwiązań bym sprawdził dla samego "chciejstwa"... Jak by ktoś podał mi rozwiązanie na sztyce... Koszt nie istotny. Tylko muszę pamiętać moja waga przy wzroście 188 cm to jakieś 85 +-...2,3 kilo... Edytowane 6 Grudnia 2009 przez mako7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2009 (edytowane) New ultimate ponizej 150g, ale jak dla mnie to No1 tomasterpiece, bez tuningu 193g, z ok 160g - 350mm Edytowane 6 Grudnia 2009 przez 1415chris Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mako7 Napisano 2 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2010 Małe zmiany.... Brake (Front): (Formula R1 komplet z tarczą, adapterem i śrubami montażowymi) 334g. (zmiana na tarcze "krokodyla") Brake (Rear): (Formula R1 komplet z tarczą, adapterem i śrubami montażowymi) 326g. (zmiana na tarcze "krokodyla") Cassette: (Kaseta Shimano XTR CS-M970 11-34T) 248g. waga po doczyszczeniu :-) 232g... Chain: (Rotor Ti) 252g Crankset: Rotor 3D Ti 175mm 682g (czekam na tytanowe kominy więc pewnie około 15g w dół) BB: Hope Ceramic 110g. Derlr (Front): (XTR FD-M970) 148g Derlr (Rear): (XTR RD-M972-SGS) 182g Fork: (DT XMC130) + star nuts i bieżnia 1620g Frame: (Ibis Mojo L Ti upgrade, plus Rear Shock Fox RP23 plus 2 owijki PRO) 2612g. Grips: (Ritchey Wcs plus korki) 30g. Handlebar: (Easton Lite XC) 174g. Headset: (Crank Creek) 57g. Pedals: (Crank Brothers Candy 4Ti) 200g Seat: (WTB Rocket V Ti) 220g. wymiana realna. Seatpost: (Tomson Elite 31,6 367mm) 228g wymiana realna. Seatpost clamp: (Ibis) 17g. Shifters: (XTR SL-M970) plus Nokon upgrade. 318g Skewers: (Amoeba) 78g Spacers: (Amoeba Carbon) 12g Stem: (Thomson Elite X4 100m 31,8plus Ti Upgrade) 148g wymiana pewna. Tire (Front): (Rocket Ron 2,25) 434g. Tire (Rear): (Rocket Ron 2,1) 428g. Top Cap: (Cane Creek + śruba) 16g. Tubes: (Shwalbe XX I XXX) 238g. Wheel Front: (Spinergy Disc) 806g -Hub: (Spinergy) -Rim: (Spinergy) -Spokes: (Spinergy) -Nipples: (Spinergy) -Rim tape: (Spinergy) Wheel Rear: (Spinergy Disc) 920g -Hub: (Spinergy) -Rim: (Spinergy) -Spokes: (Spinergy) -Nipples: (Spinergy) -Rim tape: (Spinergy) Waga po minimalnych zmianach na plus 10 812g...., czekam na śruby Ti, mostek i sztycę...., co dalej zobaczy się... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mako7 Napisano 8 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2010 (edytowane) No to koła zamówione..., powinno być około 500g w dół. Będzie "ogniście"..., za jakieś 2 miechy... Edytowane 8 Stycznia 2010 przez mako7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mako7 Napisano 15 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2010 Zmiany, zmiany... Koła Tune Fire Brigade Super... Zamiast Dętek system Eclips... Nowe Tarcze ScrubRotors... I pełen Ti upgrade... Ponizej 10kg pewne... a jak dojdzie sztyca i mostek.. To jakie 9900??? Się zobaczy..., opaaski na koła Stan's Carbon plus nowe zaciski Tune... I chyba będzie finał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2010 Jaka wage kol planujesz i co to za opaski? Scrub hmm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mako7 Napisano 16 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2010 Waga kół 1218 g... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2010 Na czym sa one zbudowane bo nie bardzo rozumiem tej wagi ze strony tuna i podanych komponentow. Przy tym zestawieniu zakladajac min wage obreczy jak podaje bor 318g to w najbardziej 'szczesliwym' zestawiemiu bedzie 1286g, a praktycznie stawialbym na w okolicach 1300g, to i tak super waga. Ale ciekawi mnie skad te 1218g? moze patrze nie na te felgi, jesli tak to mowimy o obreczach w granicach 285g. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2010 Mako ile Ty ważysz? sorki za tak bezpardonowe pytanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mako7 Napisano 16 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2010 (edytowane) Koła są w dwóch wariantach. Fire Brigade Fire Brigade Super. Te pierwsze faktycznie ważą ponad 1300g. Te drugie według Tune nie więcej niż 1220g. Zapewniali mnie emailowo, że tak na 100% jest. Waże maksymalnie 85 kg. (górna waga jeźdca według Tuna to właśnie 85kg). Ale ostatnio "sporo" się ruszam więc coś około 80kg.+-2 kg. Do tego "mendoza" bezsenność też swoje robi :-). Tych kół w oficjalnym katalogu na rok 2010 nie ma choć na stronce Tuna są dostępne... A co do opasek, to nie Stans tylko ROX, za dużo czarnego jaśka w nocy Edytowane 16 Stycznia 2010 przez mako7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2010 (edytowane) Elooooo:) Eclipse zamówiony? Jeśli już masz to rzuć jakieś pierwsze wrażenia. Edytowane 28 Stycznia 2010 przez Mendoza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ProKreator Napisano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2010 Nie wiem czy to rower czy dzieło sztuki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mako7 Napisano 29 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2010 Eclipse zamówiony, dzieło sztuki hmm... Ibis jest dziełem sztuki nowoczesnej :-)..., Ale najgorsze jest to, że się połamałem... naprawdę mocno..., niestety własnie mam przerwę z powodu (zabawy, efektów) moje drugiej słabości... kontuzja poważna... na razie gips... co dalej zobaczymy... o rowerze pewnie zapomnę przez moment...choć mam nadzieję, że tylko do momentu kiedy znikną śniegi... Ech... Mama mówiła, że sporty motorowe są nie dla mnie... Ale cóż próbowałem się oduczyć nie skutecznie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2010 Ups, a to przykro, zycze zeby cie tam dobrze poskladali i szybkiego powrotu na dwa kolka (tych napedzanych sila miesni) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2010 No Mamy często mają racje... Ja sie łamie z eclipsem bo mam jeszcze ochotę na ust...pewnie z pomocą mleczka. Życzę zdrowia i powrotu do pełni sił bardzo szybko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.