belliash Napisano 5 Grudnia 2009 Napisano 5 Grudnia 2009 Witam, Jestem nowym uzytkownikiem forum, wiec pozwolcie ze sie przedstawie. Nazywam sie Rafal, mieszkam w Legnicy i chcialbym kupic sobie rower (jak to sie kiedys mawialo gorala). Chodzilem po miescie, jednak Legnica to jakby nie patrzec wiocha i znam ledwo 3 sklepy rowerowe. Odwiedzilem 2 i w oko wpadl mi tylko Kross Hexagon v2 z 2009r za 699zl. Co mnie bardzo ucieszylo, nie ma hamulcow tarczowych, jak v2 z ubieglych lat. Poczatkowo na rower chcialem przeznaczyc ok 500zl, jednak w tej kwocie nic nie znalazlem, poza takimi marketowymi pseudo-rowerami. Nie jestem jakims zagorzalym rowerzysta. Powiedzmy sobie szczerze, ze jestem studenten informatyki, ktory sporo czasu spedza przed komputerem i chcialbym zaczerpnac troche ruchu. Pomyslalem o rowerze. Do czego bym go wykorzystywal? Do przejazdzek, czasem szybszych, czasem wolniejszych, jednak zadne wyscigi, czy szalenstwo. Chcialbym nim takze dojezdzac do dziewczyny do chojnowa (~16km w 1 strone). Tutaj marketowka odpada - boje sie ze pojade i juz nie wroce przez jakas awarie. 16km pchania roweru byle dotrzec do miasta a pozniej jeszcze na piekary, wiec praktycznie cale miasto - troche mi sie to nie usmiecha, szczegolnie ze wracalbym pewnie wieczorem. Nie chce kupowac roweru przez internet - uciazliwe i dlugotrwale ew. reklamacje, czas i koszta przesylki, etc... Wole kupic cos na miejscu, spotkac sie twarza w twarz ze sprzedawca, pogadac, pogonic Wiele dobrego slyszalem o marce Kross. Przegladalem nie jedno forum i niejednokrotnie natchnalem sie na pytanie jaki rower kupic do 500zl - zawsze ta sama odpowiedz - doloz 200-300zl i kup np krossa albo jakis inny. Na mysli mam dokladnie ten rower: http://www.ekross.pl/rowery-kross-kolekcja-2009-gorskie-mtb-kross-hexagon-v2-2009-o_l_176_1766.html Co o nim sadzicie? Jakies zalety? Wady? I czy nie lepsze bylyby przezutki tzw kasowniki? Kolejne pytanie, czy mozna zalozyc oslone na tylna przezutke i czy jest w ogole sens? Z