tomeks Napisano 30 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2009 Oto mój nowy rower na którym będę się scigał w sezonie 2010. Jest parę komponentów które ciążą ale chwilowo nie miałem nic lepszego więc założyłem to co było. W najbliższym czasie poleci sztyca, mostek oraz pancerze. Wiem, że ta piasta nie wygląda zbyt ciekawie, ale na razie nie mam za co i nie wiem na co ją wymienić tak, żeby nie zmieniać szprych... Bar ends (rogi) - tune rh1 - 64g Brake (Front): (Hamulec przedni) incl. Brake (Rear): (Hamulec tylny) incl. Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) Magura marta w/ dartmoor nano w/ bolts - 663g Cables: (Pancerze i linki) Shimano - 98g Cassette: (Kaseta) Shimano XT 11-34 - 290g Chain: (łanńuch) SHimano xtr - 270g Crankset: (Korby) Crank Arms: xtr M950 tuned - 420g -Bottom Bracket: dura ace 7700 ( w/bolts 20g ) - 196g -Outer Ring: Race Face - 102g -Middle Ring: Stronglight 29t - 26g -Crank Bolts: Alu - 9g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Dura Ace 7800 tuned - 79g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano XTR m970 - 196g Fork: (Widelec) Headshock fatty ultra DLR w/o lockout - 1246g Frame: (Rama) Cannondale scalpel w/headseat w/ fox rp3 - 2304g Grips: (Gripy) Accent lite - 23g Handlebar: (Kierownica) Truvativ team - 143g Pedals: (Pedały) Shimano xtr - 324g Seat: (Siodło) Tune speedneedle - 96g Seatpost: (Sztyca) Ritchey logic - 340g !!! Shifters: (Manetki) Shimano XTR - 220g Skewers: (Zaciski koł) Shimano XT - 124g Stem: (Mostek) Cannondale 120x31.8mm - 199g Tire (Front): (Opona przednia) Geax gato - 560g Tire (Rear): (Opona tylna) Geax gato - 565g Tubes: (Dętki) Joe's w/ stans valve's - 120g Wheel Front: (Koło przednie) - 656g Hub: (Piasta) - Rival carbon Rim: (Obrecz)- ZTR 355 Spokes: (Szprychy) - Dt revolution Nipples: (Nyple) - Alu wheel smith Rim tape: (Opaska)- yellow tape Wheel Rear: (Koło tylne) - 774g Hub: (Piasta) - Dt 240s Rim: (Obrecz)- ZTR 355 Spokes: (Szprychy) - dt revolution Nipples: (Nyple) - Alu dartmoor Rim tape: (Opaska)- yellow tape TOTAL - 10109g Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gromosmok Napisano 30 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2009 Bardzo fajny sprzet. Tylko pozazdroscic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mlodyasg Napisano 30 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2009 To co chłopaki z US and A od cannona potrafili wyczyniać z aluminium zawsze wprawiało mnie w osłupienie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2009 Świętny sprzęt, może kolory trochę bez fajerwerków ale za to baza do odchudzania i potencjał bdb. 9,3 do 9,2 spokojnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2009 Heh, to juz o kultowosc zahacza Jak sobie radzi damper, podobnie umieszczony jest w orbea oiz ale tam jest dodatkowa oslona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomeks Napisano 21 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2009 (edytowane) Prawde mowiac przejechalem na tym rowerze jakies 50km dwa miesiace temu, ale jak na razie jestem zadowolony Dalsza czesc testow rozpocznie sie jakos w kwietniu. Jak dla mnie zawiecha razem z tym damperem dziala bardzo przyjemnie. Bdb wybiera male i srednie nierownosci, nieradzi sobie natomiast z wiekszymi dziurami, ale w zasadzie nie o to mi chodzilo. Nawet 100mm w cube'ie czasem nie dawało rady. Niestety nawet z wlaczonym propedalem troche buja, ale mi to nie przeszkadza Aktualnie rama jest bez naklejek. W sobote zostala rama, amor i rogi zostaly wypolerowane, czas pracy jakieś 6h, wraz z usunięciem niektórych rys, ale było warto Tylko teraz nie wiem jakiego koloru naklejki dac? Mendoza - możesz mi powiedzieć jak zejść chociaz do 9.3kg nie wydajac masy pieniedzy? Moim zdaniem mniej niz 9.6kg to nie da rady - opon nie zmienie za nic ;] Edytowane 21 Grudnia 2009 przez tomeks Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość R3surrection Napisano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2009 ciekawe jak z żywotnością tego carbonowego elementu :) jak się tarcze spisują? szarpie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2009 Masz jakieś porównanie do nowszego Scalpela, z nowym mocowaniem dampera ? Do wymiany: Sztyca - jakieś 130 gram Zaciski - spokojnie 60 gram Dalej zmiana śrub na alu, tu znikomy zysk, ale wygląd dużo lepszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olek123 Napisano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2009 Zaciski na imbus? Niesadze, zeby takie byly najlepszym wyborem przy zalozeniach wykozystywania tego roweru. W Szczawnicy mialem szczescie w nieszczesciu, ze dzien wczesniej zalozylem zwykle "wajhy". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomeks Napisano 21 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2009 Zaciski zmienie, ale na pewno nie na imbus. Prawdopodobnie tune/kcnc. W pierwszej kolejności sztyca, aczkolwiek jeszcze nie wiem na co, zobaczymy co się trafi. Tak jak mowi olek nie bede zakladal czesci, ktore moglyby mi przeszkodzic w dojechaniu do mety lub znacznie to utrudnic. Na tym rowerze bede startowal prawie tylko i wylacznie na maratonach i nie moge sobie pozwolic na takie rzeczy, tutaj wszystko musi działac idealnie. Co do tarcz to caly sezon przejezdzilem na nich bez zadnych problemow, w tym troche maratonow w gorach A co do tego carbonowego "wahacza" to sam jestem ciekaw, ale mysle, ze da rade Ramka w zasadzie wczesniej miala dosc lekko, a teraz moze byc nieco inaczej, wiec zobaczymy jak to bedzie Mati199 - tak się sklada, ze mam, a co cie dokladnie interesuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2009 Wcale nie miałem na myśli zacisków na imbus. Chyba oczywiste, że istnieją 60 gramowe zaciski na imbus Generalnie interesuje mnie porównanie pracy, bujania, tłumienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomeks Napisano 21 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2009 Na nowym scalpelu jezdzilem niewiele i w dodatku z damperem dt bez zadnej platformy, co wplywa na bardziej wyczuwalne zjawisko bujania. W zasadzie pracuje bardzo porownywalnie do mojej ramy, dobrze radzi sobie z malymi i srednimi nierownosciami, te wieksze juz tak srednio. Ma tez problem z wykorzystaniem calego skoku. Ciezko bylo wyciagnac wiecej niz 80% calosci. A tak ogolnie rama bardzo przyjemnie sie prowadzi, ma fajna geometrie i jest bardzo sztywna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość R3surrection Napisano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2009 tylko ten carbon xD ktoś wie jaka jest średnia żywotność i koszt tego elementu? i jak z dostępnością damperów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomeks Napisano 22 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2009 Jak Cie to interesuje, to moja rama jest z 2002 roku A co do damperow to z tych co ja znam to wlasciwie jest tylko fox. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2009 o ile pamiętam to scalpelowy fox posiada korpus tej samej długości co standartowy tłumik 165 mm, jednak jego skok jest zredukowany. gdybam, że do potrzeb scalpela wewnatrz standartowego foxa montowana jest jakaś tuleja dystansowa zamocowana na komorze tłumienia, która powoduje że tłok nie wysuwa się całkowicie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2009 Hej, Jak nie zmienisz oponek to rzeczywiście nie będzie tak lekko bez wydawania fortuny. Bez zmiany oponek to tak jak mati pisze. Ale wiesz zawsze masz możliwość zrobić te 550 gram w dół jak przejdziesz na FF.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomeks Napisano 22 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2009 Nie raczej podziękuje, szkoda 200zł na takie zabawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mlodyasg Napisano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2009 Ale wiesz zawsze masz możliwość zrobić te 550 gram w dół jak przejdziesz na FF.... Też miałem kiedyś taki plan ale jakoś montowanie tego papieru tylko po to żeby umieścić je w rozpisce i zejść o 0,5kg jakoś do mnie nie przemawia, przecież i tak bym ich nie używał, wolę kupić drugi komplet normalnych opon, który wykorzystam na maratonie i będę miał pewność, że mnie nie zawiodą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2009 Też miałem kiedyś taki plan ale jakoś montowanie tego papieru tylko po to żeby umieścić je w rozpisce i zejść o 0,5kg jakoś do mnie nie przemawia, przecież i tak bym ich nie używał, wolę kupić drugi komplet normalnych opon, który wykorzystam na maratonie i będę miał pewność, że mnie nie zawiodą. myślałem ze takiego kretynizmu to nikt nie robi kupic cos tylko po to zeby zmienic statystyke i polozyc na półkę - to lepiej wpisać fikcję i mieć pieniądze w kieszeni. na szczęście oświeciło cie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2009 myślałem ze takiego kretynizmu to nikt nie robi Hmmm 90 % "lekkiego" forum ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.