flubi Napisano 28 Listopada 2009 Napisano 28 Listopada 2009 Szybkie jezdzenie po mazowieckich lasach i miescie. ( 40/60%). Na tyle bedzie: Conti Race King 2.2 więc po duzym blocie i po sniegu nie zamierzam jezdzic. Opona ma zapewniac w terenie pewne kierowanie i nie slizgac sie (no a w miescie to ma "pasowac" do tylnej.) (Moglbym na przod tez dac Race Kinga ale producent zaleca ja na tyl.) Rozwazam na razie: Continental Vertical PRO UST - ta mi sie podoba, ale nie uzywalem. Continental Vapor UST Schwalbe Nobby Nic EVO UST Specialized Fact Trak LK Grid UST 2.0 Jesli ktos ma lepsze pomysly to moimi wyborami prosze sie nie sugerowac. Musi byc UST i cena niewazna. I piszcie o tych na ktorych jezdziliscie bo TEORIE to ja juz poznalem
rockrider Napisano 28 Listopada 2009 Napisano 28 Listopada 2009 A może Rocket Ron`a dobra przyczepnośc itp.
bartoszmtb Napisano 2 Grudnia 2009 Napisano 2 Grudnia 2009 Szybkie jezdzenie po mazowieckich lasach i miescie. ( 40/60%). Schwalbe Nobby Nic EVO UST do szybkiej jazdy mo miescie i sasach najlepsze dobrze trzymaja przyczepnosc na kostce i asfalcie i sa bardzo dobre na maraton w błoto pozdrawiam bartoszmtb:)
Rulez Napisano 2 Grudnia 2009 Napisano 2 Grudnia 2009 No przepraszam, ale NN to nie jest opona do szybkiego jeżdżenia, w dodatku na mokrym słabo trzyma
bartoszmtb Napisano 2 Grudnia 2009 Napisano 2 Grudnia 2009 przejezdziłem na nich cały sezon za zjazdach rzuca ale po miescie idealne!!
Rulez Napisano 2 Grudnia 2009 Napisano 2 Grudnia 2009 NN jest stosunkowo ciężka i ma dosyć spore opory toczenia, więc średnio nadaje się do szybkiej jazdy
bartoszmtb Napisano 2 Grudnia 2009 Napisano 2 Grudnia 2009 no tez racja waga przeraza....;/ ja teraz zakładam RoRo lub RaRa podobno lepsze od nobby nic... ale kolega flubi nie wymienił RoRo ani RaRa wiec poleciłem NN pozdrawiam:)
Rulez Napisano 2 Grudnia 2009 Napisano 2 Grudnia 2009 Jak dla mnie to Spece Fast Track spisały by się nieźle (tzn, małe opory toczenia, niezłe trzymanie) ,tylko, że ich faktyczna waga 670 gr : http://www.specialized.com/es/en/bc/SBCEqProduct.jsp?spid=47952
flubi Napisano 3 Grudnia 2009 Autor Napisano 3 Grudnia 2009 Chlopaki, przyznam ze na razie zalozylem na przod rowniez Race King (bo tylko takie mam) no i teraz testuje. WAGA tych opon jest o dziwo dokladnie taka jak Specow o ktorych wspomnial powyzej Rulez. W porownaniu ze znanymi mi roznymi (glownie) semislickami to one ciezko sie tocza po asfalcie. Szczegolnie, ze jak kazdy swiezonawrocony na UST nie pompuje ich za mocno i nie moge sie nadziwic jak jest miekko, i PRZYCZEPNIE, i... ciezko
Rulez Napisano 3 Grudnia 2009 Napisano 3 Grudnia 2009 Nie wiem , dla mnie w wersji Race King 2.2 z dętką (wychodzi 630 gr.)toczą się bardzo lekko przy 2.5 atm. Jednak wjechać nimi na mokry korzeń to hardcore
flubi Napisano 5 Grudnia 2009 Autor Napisano 5 Grudnia 2009 ... wjechać nimi na mokry korzeń to hardcore ... Musze zmoczyc jakis korzen i sprawdzic Licze na to, ze jednak w wersji UST i detkowej, ten sam typ opony rozni nie tylko waga i cena - tak pisza w gazetach - ale nie wiem czy sami to sprawdzali Na razie, na wszelki wypadek, trenuje bunnyhopki. Efekty widzac na avatarze
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.