bartoszmtb Napisano 25 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2009 Rower na sezon 2010 Scott scale 10 Bar Plugs: (Korki do kierownicy) Bontrager - 4g Bottle Cage: (Koszyk na bidon) Scott Team Issue Carbon - 25g Brake (Front): (Hamulec przedni) Shimano XTR BR-M975 Disc 160mm CL - 217g Brake (Rear): (Hamulec tylny) Shimano XTR BR-M975 Disc 140mm CL - 217g Cables: (Pancerze i linki) Aligator i-link - 60g Cassette: (Kaseta) Shimano XTR CS-M970 11-32 T - 224g Chain: (Łańcuch) Shimano CN 7701 XTR - 304g Crankset: (Korby) Shimano XTR FC-M970 170 hollowtech 2 44-28 T - 620g Bottom Bracket: (Suport) Shimano XTR FC-M970 - 90g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano XTR FD-M970E E-Type - 136g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano XTR RD-M972 SGS Shadow Type - 178g Fork: (Widelec) FOX 32 F100RLC - 1510g Frame: (Rama) Scott Scale Carbon CR1 technology włókna HMF NET - 980g Grips: (Gripy) Bontager x lite - 18g Handlebar: (Kierownica) Ritchey wcs carbon - 135g Headset: (Stery) Ritchey WCS Press Fit - 112g Pedals: (Pedaly) Crank Bros/Brothers Egg Beater SL - 266g Shields: (Tarcze) Shimano XTR SM-RT97 CL p. 160mm- 135g t. 140mm 111g Seat: (Siodło) Selle italia -135g Seatpost: (Sztyca) Ritchey wcs carbon 34.9mm - 195g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Lire carbon -11g Shifters: (Manetki) Shimano XTR ST-M975 Dualcontrol - 442g Skewers: (Zaciski kol) Tune DC 16/17 - 30g Spacers: (Podkładki) Ritchey carbon - 7g kapsel, gwiazdka i śruba= 25g Stem: (Mostek) Ritchey WCS 4-AXIS Carbon 100mm - 100g Tire (Front): (Opona przednia) Schwalbe Rocket Ron UST 2.10 - 530g Tire (Rear): (Opona tylna) Schwalbe Rocket Ron UST 2.10 - 530g Wheel Front: (Kolo przednie) 551g -Hub: (Piasta) DT SWISS 190 Ceramic - 105g -Rim: (Obręcz) NoTubes ZTR Race - 295g -Spokes: (Szprychy) DT SWISS Rewolution - 141g -Spokes: (Nyple) DT SWISS alu - 10g Wheel Rear: (Kolo tylne) 654g -Hub: (Piasta) DT SWISS 190 Ceramic - 190g -Rim: (Obrecz) NoTubes ZTR Race - 295g -Spokes: (Szprychy) DT SWISS Super Comp - 159g -Spokes: (Nyple) DT SWISS alu - 10g waga ogólna to: 8552g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rockrider Napisano 25 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2009 No teraz gra Rower git - powodzenia w przyszłym sezonie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miskov17 Napisano 25 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2009 Rower fajny, ale waga z rzeczywistością ma mało wspólnego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
creative1989 Napisano 25 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2009 Rowerek ultra lekki, kółka marzenia... tylko full XTR, co już się robi trochę nudne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość R3surrection Napisano 25 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2009 piękny ten rower szkoda że nie XX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rockrider Napisano 25 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2009 Chłopaki nie zdziwcie się, ale na przyszły sezon(kwiecień-maj) Bartek chce Sida XX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartoszmtb Napisano 25 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 25 Listopada 2009 zdjec na razie nie mam bo jeszcze pary komponentów mi brakuje odrazu jak bede miał to robie zdj i wklejam:) to bedzie gdzies styczen:) tak mateusz mysle nad sidem wc xx 2010 ale zobaczymy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 25 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2009 Shifters: (Manetki) Shimano XTR ST-M975 Dualcontrol - 442g Brake (Front): (Hamulec przedni) Shimano XTR BR-M975 Disc 160mm CL - 217gBrake (Rear): (Hamulec tylny) Shimano XTR BR-M975 Disc 140mm CL - 217g WTF ?! Rotors, a nie shields jak coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartoszmtb Napisano 25 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 25 Listopada 2009 mati199 nie rozumiem Twojej wypowiedzi shields to sa tarcze a rotors tłumaczone bardziej jako wirniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 25 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2009 Mylisz się. Może nie mam doktoratu z angielskiego, ale shields to bardziej coś na kształt tarcz używanych w średniowieczu. Większość w rozpiskach podaje Rotors Popatrz na projekty na l-b. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nawrotek Napisano 25 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2009 Shield to taka tarcza jak miał rycerz albo taka jak w gim dają na klatę do przypięcia ;D Rotor bardziej ale też nie to Wystarczy DISC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 25 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2009 I kup wagę kuchenną/jubilerską bo widać że z katalogiem siedziałeś... . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 25 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2009 Według mnie realna waga to około 8,9 kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartoszmtb Napisano 25 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 25 Listopada 2009 dzieki za wypowiedzi co do tłumaczenia słowa tarczy a jesli chodzi wage to posiadam te komponenty co mogłem zważyć to zwazyłem reszta z internety badz z katalogu... jak przyjda wszystkie komponenty to bedzie dokładna waga wiadoma ale wyjdzie nie wiecej niz 8700g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 25 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2009 Ważne, że jest < 9 kg. Po opisie maszyna za######ista, ale jakieś fotki mile widziane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kllnTToOn Napisano 25 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2009 A mi się wydaje że hamulce są za ciężkie bo jakoś tak dual control + hample za dużo dają razem, ale mogę się mylić 876g ! Liczyłem sobie, że Avidy trójki 535g + manetki 280g daje 815g i to jest to samo może policzyłeś wagi hamulców z klamkami i jeszcze dodałeś dual controle... nie wiem sam, ale coś mi tu nie pasuję P.S. Rower marzenie ale koła trochę ci ciężkie wyszły nie są przypadkiem z mleczkiem opaskami i nakrętką mocującą tarcze ? xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 25 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2009 Fajna maszynka. Byloby dobrze urealnic wagi ale to juz ktos powiedzial. Czemu revolution a nie aerolite w takich kolach? Tasme i wentyle wliczone w...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 25 Listopada 2009 Mod Team Udostępnij Napisano 25 Listopada 2009 Rotor http://fairwheelbikes.com/kcnc-rotor-by-ashima-p-1716.html Rotors http://fairwheelbikes.com/scrub-rotors-p-1394.html Disc Brake Rotors http://www.chainreactioncycles.com/Categories.aspx?CategoryID=565 curent rotors http://www.hopegb.com/mes_r_typ_s_rayoncherche_Current%20Rotors_tricherche_1.html brakes - disc rotors http://www.wiggle.co.uk/c/cycle/7/Brakes_-_Disc_Rotors/ mógłbym tak długo... Skąd wyczesałeś te shields ? Faktycznie przedmówcy mają rację wiele wspólnego z realną masą ta rozpiska to nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 26 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2009 A mi się wydaje że hamulce są za ciężkie bo jakoś tak dual control + hample za dużo dają razem, ale mogę się mylić 876g ! Liczyłem sobie, że Avidy trójki 535g + manetki 280g daje 815g i to jest to samo może policzyłeś wagi hamulców z klamkami i jeszcze dodałeś dual controle... nie wiem sam, ale coś mi tu nie pasuję Waga jest podana za duża. Ale proszę cię nie porównuj do J3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rockrider Napisano 26 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2009 Skąd wyczesałeś te shields ? Faktycznie przedmówcy mają rację wiele wspólnego z realną masą ta rozpiska to nie ma. Skąd teraz wiecie? Wszystko wyjdzie z wagą na jaw jak rower złoży do kupy, a wcześniej poważy wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 26 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2009 Bo np waga foxa to czysty katalog, ktory ma niewiele wspolnego z rzeczywistoscia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 26 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2009 Nie tylko Fox'a, ale 3/4 części w tej rozpisce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kllnTToOn Napisano 26 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2009 porównałem do juicy 3 które są cięższe od xtr-ów + manetki slx-a i wyszło lżej @_@ mimo dużo niższej klasy sprzętów Wax a skąd wiesz, ze 3/4 z tych części ? może nie ma tylko amortyzatora i np. kół i mówisz że 3/4 części... Skąd znasz wagę realną ? ważyłeś te części ? z nimi jest różnie... opona może ważyć 350g i 450g a to ta sama @_@ i jest 100g różnicy więc nie mów co jest źle a co dobrze, bo tak naprawdę nie wiesz, chociaż pewnie masz rację xD Dasz macnąć rower jak zrobisz go ? pozdro Klinton Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rockrider Napisano 26 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2009 Foxa ma! Nie ma bodajże kół, korby... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rockrider Napisano 27 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2009 A pancerze Nokony nie będą lżejsze od Aligatorów? Jeśli tak to jeszcze z wagi zejdziesz PS. Możesz się też pobawic z przewodami od hydraulików Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.