plechu500 Napisano 25 Listopada 2009 Napisano 25 Listopada 2009 witam Mam zamiar kupić krossa A6 tylko nie moge się zdecydować czy wystarczą hamulce V-brake czy dołożyć i kupić disc. Na dzień dzisiejszy jestem laikiem odnośnie wiedzy na ten temat słyszałem tylko , że v-ki są bardzo tanie w eksploatacji, ale jak to sie ma do żuzycia, konieczności regulacji i obsługiwań. Jak częto i ile to kosztuje dotyczy konkretnych hamulców tych rowerów A6
netta1987 Napisano 25 Listopada 2009 Napisano 25 Listopada 2009 to zależy w jakich warunkach Błotno pogodowych chcesz je użytkować
gdy Napisano 25 Listopada 2009 Napisano 25 Listopada 2009 jak zamierzasz jeździć duzo po błocku to tylko tarczówki
netta1987 Napisano 25 Listopada 2009 Napisano 25 Listopada 2009 v-ki ja uznaje tylko dla tego iż są tanie no może jeszcze temu że nie piszczą przy deszczu ale i tak wole tarcze
afly Napisano 25 Listopada 2009 Napisano 25 Listopada 2009 v-ki ... nie piszczą przy deszczu A to już zależy od okładzin, moje piszczały
mati199 Napisano 25 Listopada 2009 Napisano 25 Listopada 2009 Zdecydowanie Vki. Chyba, że zostawisz koła (mówię o wersji disc) i zmienisz standardowe hamulce na coś lepszego. Bo Tektro Auriga Comp to nie są najwyższych lotów
rastatajm Napisano 25 Listopada 2009 Napisano 25 Listopada 2009 Bierz z tarczówkami. To prawda, że może akurat te nie są jakieś najwyższej jakości ale dają radę w sensie przyzwoitej modulacji i wystarczającej siły hamowania. Ja złapiesz zajawkę to se najwyżej zmienisz na jakieś Avid lub inne... Przy tarczówkach nie myślisz tak często o problemach z biciem na kołach, masz lepszą kontrolę na wymgających trasach czy też na błocie itd
Fludi Napisano 25 Listopada 2009 Napisano 25 Listopada 2009 W sensie tego roweru, bardziej opłacalny jest zakup A6 z V-kami Avida SD7, niż spora dopłata do tarczy Tektro.