KeenJow Napisano 24 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2009 Jestem początkującym bikerem (4000km), ale szczątkowo ulepszam swoj rower. W DALSZEJ przyszłości chciałbym zainwestować w lepsze koła. Rower : MTB, 26" Użytkowanie : ok.60% teren, 40% asfalt (w tym krawężniki) (Cross Country) Rodzaj terenu : 95% szuter, piasek lub lasy ; równiny Waga : 76kg Hamulce : V-ki (tylko i wyłącznie) Granica cenowa : ok.800zł Myślałem o np. takich : http://www.sklep.bikestacja.pl/product_info.php?cPath=38_102_129&products_id=1450 Piasty XT, Mavici i szprychy DT za cenę 717zł. Poradźcie, może są gdzieś jakieś tańsze wystarczające do mojego zastosowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rockrider Napisano 24 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2009 Proponowałbym Mavicki Crossridy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fludi Napisano 24 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2009 No to 800zł jak na lepsze koła to trochę mało... Jak chcesz porządne kółka, które mają być lekkie, wytrzymałe i o małych oporach toczenia, musisz się liczyć z wydaniem kasy ponad tysiaka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...