Skocz do zawartości

[8282,9g] Pronghorn XC SW Race by 1415chris


1415chris

Rekomendowane odpowiedzi

A tylny wideł na karbon to kiedy zmienisz?? Nie odczuwasz braku sztywności na łączeniu kierownicy z mostkiem? Jechałem ostatnio na rowerku z mostkiem i kierą 25,4mm i powiem, szczerze, że różnica między 31,8 jest wyczuwalna. Osobiście wsadziłbym karbonową sztycę i kierę ze splotu 3k żeby ładnie komponowały się z ramą, ramionami korby itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za mile komentarze

 

Z carbonowym widlem jak na razie sa jakies problemy, nie mam zbyt wielkiego cisnienia bo to tylko ok 100g roznicy :whistling:

 

Jezdzilem wczesniej przez 2 sezony na 31.8 i roznicy nie odczuwam, oprocz czasami tej psychicznej...

Ciekawa teoria w tym temacie Extralite

 

Osobiscie bardziej podoba mi sie UD carbon, korbe wolalbym w wersji Gloss (czarna) ale gdy kupowalem nie bylo jeszcze takiej opcji.

 

Sztyca w pierwotnej wersji miala byc NewUltimate ale wybralem sprawdzone i solidne rozwiazanie, plus lekki indywidualizm co jest bardzo istotne dla mnie, poza tym byloby za duzo tego karbonu :icon_wink:

 

na tym chyba trzeba umiec jezdzic zeby nie zepsuc :icon_lol: "lekkie jest piekne"

rower jak kazdy inny dwa kolka, kiera itd, nie wymaga specjalnych umiejetnosci, jezdzi, ma sie dobrze a lekko pode mna nie ma

 

Pytacie jak to jezdzi, jak juz tam gdzies pisalem, nie jezdzilem na innych fulach-scigantach wiec ciezko cos w temacie pisac, a opowiadanie jak to jest wspaniale porownujac do HT chyba nie ma sensu.

 

Ogolnie rzecz ujmujac kultura pracy, komfort, efektywnosc jest zdecydowanie lepsza od ht, niemniej na niektorych trasach XC wolalbym dosiadac sztywniaka ale ze nie walcze o podium wiec nie ma to znaczenia.

 

Jeszcze jedna rzecz, narzekalem na prace manetek i linek. Teraz po ulozeniu sie pancerza i dopasowaniu sie nowego lancucha do kasety system dziala jak powinien.

Chociaz gripy maja spory minus przy szybkich 'nierownych' zjazdach bardzo latwo zrzuca sie samoczynnie biegi (tyl).

Myslalem zeby zmienic system na srama xx ale zostawiam to co jest co najmniej do nastepnego sezonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krotka historia sterow tune Bubu:

 

1. dolna miska za wysoka do mojej glowki ramy

2. gorna miska poleciala bo amor dostawal co chwila min luzow

3. ukrecona sruba top capa poszla na rozwiert, imo za maly ten imbus

 

... i tak krok po kroku BuBu wylecialo z roweru.

 

Nie zdawalem sobie sprawy ze korek Kozaka jest taki cool i 0.7g lzejszy od tune :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, podeslij linka

 

Czemu :yucky: ?

 

Przyznam ze mialem krzywe spojrzenie na jego wyroby (zaciski sztyc, kasety alu) ale top cup jest super :thumbsup:

 

Doskonale wpisuje sie w zestaw czarnych komponentow z jasnymi napisami (rogi, mostek) :)

 

Chyba trzeba bedzie zakupic nowe koleczka przerzutki 6g!

 

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=130423968624&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

 

Nie dosyc ze lzejsze od poprzednikow 10g to jeszcze w czerwieni i zolci :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Faktycznie leciutkie :thumbsup: Może i topcap super się spisuje ale cała reszta asortymentu jakoś mnie nie przekonuje, blee bo jest po prostu brzydki i identyczny jak boplight http://light-bike.com/forum/viewtopic.php?t=12408&highlight=topcap+boplight http://light-bike.com/forum/album_page.php?pic_id=4988

 

TopCap Martina

http://light-bike.com/forum/viewtopic.php?t=2218&start=0

 

W btp mają topcap 1,8g + masa śruby - seryjnie dają alu m6x30 co daje wynik 4,0g ale można zastosować coś lżejszego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te kółeczka są bezsensu... Po pierwsze koszt ich produkcji to grosze a sprzedają z z niebotycznym zyskiem, po drugie znikną po jednej jeździe w błocie ;)

Już gdzieś się ktoś chwalił jak wyglądały carbonowe kółeczka po takiej jeździe. Podejrzewam, że plastik nie wytrzyma dłużej...

 

Jak dla mnie szkoda pieniędzy... Race-day ale i końca tego Race'u mogą nie dotrwać... Ale wypróbuj i zdaj nam relacje :sick:

 

BTW ich aluminiowe ośki do Cranków też miały być solidne i...

rider 74kg, pekły po 130km, druga już ma mikro pęknięcia w tym samym miejscu w którym pękła pierwsza.
Edytowane przez Artro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te kółeczka są bezsensu... Po pierwsze koszt ich produkcji to grosze a sprzedają z z niebotycznym zyskiem, po drugie znikną po jednej jeździe w błocie

Artro nie wrzucaj wszystkiego do jednego wiadra, bo troche namieszales.

 

Po pierwsze kto ile zarabia na danych komponentach mnie nie interesuje dopoki cena produktu mnie zadowala, a co do ceny AFC jest duzo nizsza niz te same kolka wykonane przez Extralite.

Po drugie skad ta opinia o tak beznadziejnej trwalosci, chyba poplatalo ci sie z lightowywi kolkami z karbonu.

Tu jest mowa o materiale derlin.

 

Ja i nie tylko, jezdze na tych koleczkach od poczatku tego sezonu i nie widac zadnego zuzycia.

Sa duzo trwalsze niz np. kolka aluminiowe, bardzo ciche no i lekkie i wcale bym sie nie zdziwil ze ich trwalosc bedzie taka jak oryginalnych lub wieksza.

 

A porownanie do alu osiek chyba nie jest na miejscu, bo czemu to mialo sluzyc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Artro ja osobiscie bardzo nie lubie takich dyskusji typu ze cos jest za drogie, rozumiem ze moze kogos nie stac na wydawanie $X na takie gadzety ale po co dorabiac do tego te teorie 'warte/niewarte'.

Jak twierdzisz ze ich ceny sa za wysokie to zobacz ile kosztuja te same kolka od Extralite.

 

Poza tym co do kolek AFC troche wysilku i znajdziesz spore grono ludzi z powodzeniem ich uzywajacych (inne fora).

 

Przyklad alu oski jest jak najbardziej nie na miejscu, bo niemalze kazdy chocby lekko oswiecony w tym temacie nie postawilby na takie rozwiazanie zlamanego grosza.

 

Nie zapominaj ze AFC to jest butikowa firma starajaca sie wychodzic poza ogolnie przyjete granice, niektore rzeczy wychodza im super i spokojnie mozna je uzywac na co dzien (koleczka) inne jak alu oski nie za bardzo.

Sorcerer nie, mam je od vincere, z tego co sie orientuje sruby AFC nie sa do shadowa, alu mozesz dostac TU

Mialem ja wymieniac ale roznica w wadze to cos ok 1g, wiec zostala Ti.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Power cordz

 

Jak juz wspominalem gdzies w okolicach kwiecien/maj przednia linka poszla do wymiany, w sumie ciezko jednoznacznie powiedziec ze to PC zawiod, poluzowala sie krzywka w DA i przy zmianie biegow (ok 100m od lini startu co kosztowalo mnie ok 10min :wallbash: ) zostal zdarty oplot z linki.

Dzisiaj zywota dokonala tylnia linka tu ewidetnie zawiodl PC, urwala sie tuz za barylka mocujaca w manetce.

Obydwie nie dotrzymaly jednego pelnego sezonu i to przy w miare niewielkich przebiegach.

 

Zatem IMO jest to patent dla milosnikow niskiej wagi i tych co chca sprobowac czegos innego i tych ktorzy moga pozwolic sobie na odrobine ryzyka :whistling:

Nie polecalbym tego patentu do roweru startowego.

 

Teraz mam pelny zestaw mini I-linka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...