Mod Team Lookas 46 Napisano 26 Marca 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 26 Marca 2010 jak nie u20 to skyline 23,5g z czasem zmienisz co do recona to na ww same złeee nowiny czytałem :/ No ale nie mówie nie - jak sprawdzisz dasz znać czy nadaje się do śmigania Tak gdybając o kasecie to najlepsze rozwiązanie to XX tylko ta cena :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 26 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Marca 2010 XX 11-32 186g a XG999 11-32 175g, jedna zebatka mniej i jakies £45 taniej Szkoda ze sram nie robi 34, bo XX36 i 208g to troche za duzo: tych zebow i waga za wysoka jak na ta cene, natomiast XG32 waga super ale bedzie brakowac tych 2 zabkow i jest to 9sp. Wiec bardziej sie sklaniam ku kasecie nino/recon 10sp 11-34 180g. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sorcerer Napisano 27 Marca 2010 Udostępnij Napisano 27 Marca 2010 Chris sruby mocowania klamki w R1 oraz zacisku / clampa to sa jakies standardowe sruby? Bo mam do wyboru przy bialych R1, zlote/czerwone sruby i nie wiem czy da sie latwo wymienic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 27 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2010 Sruby mocujace cylinder i klamke do kierownicy to jest torx chyba M4 nie pamietam dlugosci, jak najbardziej standard. Do zaciskow standardowe M6x10-20mm Pytanie co z niestandardowymi srubkami: mocujace sama klamke i srubki zabezpieczajace klocki hamulcowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sorcerer Napisano 27 Marca 2010 Udostępnij Napisano 27 Marca 2010 Dokladnie o te srubki sie rozchodzi, bo reszta to standard. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 27 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2010 Tak jak napisalem nie sa standardowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sorcerer Napisano 27 Marca 2010 Udostępnij Napisano 27 Marca 2010 (edytowane) Tak jak napisalem nie sa standardowe A co w nich niestandardowego ;p wroce z pracy i chyba napisze do formuli. grrr Edytowane 27 Marca 2010 przez Sorcerer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 27 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2010 Sruba mocujaca klocki, zobacz post 25 http://forums.mtbr.com/showthread.php?p=5512091&page=3 Jest jeszcze jedna rzecz 'zamkniecie' zacisku ktore jest rowniez w kolorze, post 44, link powyzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 7 Kwietnia 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2010 http://weightweenies.starbike.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=71350 Price: 69 € - each ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2010 XX 11-32 186g a XG999 11-32 175g, jedna zebatka mniej i jakies £45 taniej Szkoda ze sram nie robi 34, bo XX36 i 208g to troche za duzo: tych zebow i waga za wysoka jak na ta cene, natomiast XG32 waga super ale bedzie brakowac tych 2 zabkow i jest to 9sp. Wiec bardziej sie sklaniam ku kasecie nino/recon 10sp 11-34 180g. czy waga jest wysoka? wynalazki typu recon są zrobione z tytanu, alu itd, sram jest stalowy. jakby nie patrzeć, to chyba najlepszy materiał do produkcji kaset, shimano także w xtr nie idzie na obłęd i najmniejsze koronki są stalowe. jak ktoś napisał na jednym z forów: stal można poddać lepszej obróbce poprawiającej wytrzymałość, oszczędność wagi wypada lepiej przy dużych koronkach niż przy małych. no i wiele osób jest gotowych wydać dużo pieniędzy by dostać bardzo dobrej jakości produkt - nie można tego powiedzieć na sto procent o kasecie xx gdyż dopiero się pojawiła; jednak nadal dwie wiodące firmy produkujące komponenty mtb, czyli sram i shimano, praktycznie pomijają tytan w produkcji elementów napędu. mogłyby przecież zrobic tak jak campagnolo, wypuścić np topowe kasety w wersjach ti/stal i full ti, jednak tego nie robią. nie mam pojęcia czemu sram nie robi kasety 10 sp w trzech opcjach największej koronki, tak samo jak kaseta 9sp xx jest do 32 zębów - gdybam że to się zmieni, z resztą gdzieś była informacja na ten temat że 11-32 będzie w terminie późniejszym rozszerzone o 11-34. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gothic Napisano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2010 Chris, a ja tak z innej beczki: czy Guildford to jest to w Surrey na południowy-zachód od 17 województwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 23 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2010 Tak, ... od 17 wojewodztwa wtf? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gothic Napisano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2010 Jeśli zamieszkiwałeś te tereny między 2005 a 2007, to oznacza, że byliśmy sąsiadami. Miałem przyjemność pomieszkiwać w Tadworth. 17-te województwo - tak Londyn zwie się w mych stronach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 23 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2010 No to bylismy sasiadami zza 20 milowej miedzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gothic Napisano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2010 Ależ ten internet mały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 23 Kwietnia 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2010 Chris w sygnaturze 8284g.. co podmieniłeś pochwal się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 23 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2010 Lookas nie sledzisz wydarzen Miesiac temu wrzucilem alu sruby do zaciskow i adaptera i zrobilo sie 6g lzej i duuuzo ladniej. Myslalem ze bede jeszcze cos zmienial ale jak sie zaczely starty to jakos to lajtowanie stalo sie mniej wazne Czekam na karbonowe dolne widly, powinny byc lada chwila, tutaj moze byc spadek wagi 100-130g. Kaseta jak xtr sie zajedzie na recon/nino 9 lub 10-tka ok 60g i tak niebezpiecznie zrobi sie blisko 7xxx. Caly czas mowie o najlzejszej wersji, chociaz przy furiosach ktorych tez bede uzywal na zawodach, waga startowa nie jest tak wiele wyzsza: rogi kcnc, korki kiery, gumowe manetki to ok 60g roznicy. Opony z tylu race king ss 2.2, przod jak na razie spec fast track opcjonalnie roro 2.25. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 24 Kwietnia 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2010 Śledzę zmiany, jednak cały czas miałem przekonanie, że to masa już z tymi aluminiowymi śrubami(ta po wyminie mostka). My bad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gothic Napisano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2010 Chris, czy po tych kilku miesiącach jazdy, możesz zarekomendować gripy HiTemp'a? Jak tam z komfortem jazdy i użytkowania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 25 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2010 Szczerze mowiac to zalozylem je dopiero ostatnio. Porownujac do bonti xxx lite maja wieksza objetosc, sa grubsze. Komfort moze nieco lepszy niz bonti. Tak poza tym to jak kazde pianki w tej wadze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwyex Napisano 13 Maja 2010 Udostępnij Napisano 13 Maja 2010 A oto moja rama testowa;p Dostałem na testy i musze sprawdzić czy jest godne uwagi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nawrotek Napisano 13 Maja 2010 Udostępnij Napisano 13 Maja 2010 : OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO MEGA ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 13 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 13 Maja 2010 Chociaz to blaszak ze spora nadwaga to jestem ciekaw twoich wrazen. Bo jak rama/zawieszenie pracuja tak samo jak karbonowa wersja to..... daj znac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwyex Napisano 14 Maja 2010 Udostępnij Napisano 14 Maja 2010 No rama z damperem to 2526g, więc 1200g cięższa od mojego sztywnego, ale na razie zrobiłem może 5km po szosie bo na więcej czas nie pozwolił i wiem tylko tyle że ta blokada skoku działa znakomicie...podjeżdżając czuję się jak po prostu na cięższym HT. Mogę mieć porównanie do carbonowej, ale takiej już mi Rafał nie da:P Powiedział żebym sobie najpierw pośmigał na tym, a jak mi się spodoba to może wezmę;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 15 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 15 Maja 2010 Po ok 1k km i paru wysciagach wrazenia: Zaczne od najslabszej strony, zestaw mini i-link raczej nie bedzie 'hitem', budowa pancerzy jest mikrusienka co niestety wplywa na ich 'kurczliwosc', sa tak cienkie ze pod wplywem obciazenia po prostu sie kurcza. Naped trzeba czesto regulowac, co jest lekko frustrujace szczegolnie podczas wyscigu. Jak sie nie 'ulozy' w najblizszym czasie trzeba bedzie pomyslec o alternatywie. I to tyle co do minusow, no oprocz faktu ze 2 dni temu dupnal mi bebenek piasty Dobra wiadomosc to ze Tune wymienia ten wynalazek od reki. Moze trzeba sie bedzie zastanowic nad Ti. Rama, jednym slowem zaista Co do dampera sie nie wypowiadam bo nie mam porownania. Zawieszenie pracuje ok 3mm na damperze na plaskim, na podjazdach ugiecie jest mniejsze. Podjazdy sa duzo plynniejsze niz na ht, nie wybija z rytmu nie ma potrzeby podnoszenia dupska, jedyne to na czym sie trzeba skupic to pedalowanie. Sama rama jest 'bardzo ostra' w prowadzeniu, to chyba ze wzgledu na katy, co mi bardzo pasuje. Durin SL, jak dla mnie i moich potrzeb jest dobrym wyborem. Nie ma nic wspolnego z plynnoscia i miekkoscia foxa, bo nie do komfortowego podrozowania zostal stworzony, typowy race amor. Co mi sie podoba, poza waga, to praca w calym zakresie, i platforma, szczegolnie na podjazdach zupelnie nie buja, w zaleznosci jak przeniesie sie srodek ciezkosci odpowiednio ugina sie i tak pozostaje. I jest sztywny! Na foxie rlc bez wlaczonej blokady byla bujanka. Korba jak na razie bez wiekszych problemow, bardzo sztywna, i mniejszy qfaktor jak w poprzedniej xtr. Patent sztycy z karbonowa lodeczka sprawdza sie znakomicie, i nie skrzypi jak to bylo nagminnym wnerwiajacym problemem przy standardowym mocowaniu. Kiera 83g i mostek rotora 89g sa nadal cale, a i zestaw co mnie pozytywnie zaskoczylo jest sztywny. Reszta sprzetu jest mi znana wiec nie ma niespodzianek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.