Skocz do zawartości

[8282,9g] Pronghorn XC SW Race by 1415chris


1415chris

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

Drobne zmiany

 

Nowy mostek Rotor SL 89g, zdjecie w galerii, (Wax dzieki za pomysl :( )

Myslalem ze system mocowania bedzie problematyczny a tu mile zdziwienie, swietny patent.

 

180320101142.jpg

 

Wywalilem ekspander tuna GumGum, jednym slowem badziew, luzowal sie co chwila, zawitala gwiazdka 1.6g ciezej.

 

Lekko docieta rura amora, tu plus tam minus, waga w sumie lekko w dol o 8g, zaczyna sie.... :)

Suma 8290.5g

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Emorider, w Rotorze są śruby które mają dwa gwinty, jeden lewy drugi prawy i sa one jeśli się nie mylę stalowe. W S2 takie przynajmniej są.

 

Chris, nie ma za co ! :) Swoją drogą która to już porada :(. Jakieś pomysły do mojego projektu ? <_<

Edytowane przez Wax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wax pomyslow jest sporo tylko powiedz jaki masz budzet :huh: ale to juz w twoim temacie

 

Komin chyba zostaje, podoba mi sie... no chyba ze bedzie mi brakowac tych paru gram B)

 

Pytalem w 'bidonowym' temacie ale zapytam i tu, budowa ramy wyklucza normalny koszyk i bidon 700ml, zastanawiam sie nad opcja TAKIEGOkoszyka.

 

Moze 700ml wejdzie a jak nie to 600 powinna dac rade ale w takiej sytuacji raczej wolalbym 500ml i np koszyk Smuda.

 

Czy moze ktos podac mi wymiar bidonu tacxa 500ml, jego wysokosc do gornej krawedzi nakretki, bez ustnika;

i jak ktos posiada camelbacka PODIUM 600ml i 610ml

 

dzieki :laugh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drobna zmiana, alu sruby w zaciskach i adapterze 6g lzej w porownaniu z ti srubami.

 

Do miesiaca waga drgnie nieco bardziej, rzeklbym powaznie ale nie az na tyle....

 

Jak na razie:

Total 8284.3g

 

Miejsce dość kontrowersyjne. Nie masz pietra!?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Właśnie miałem pisać, że w tarczach też mixa możesz zrobić, niby 2g ale gdybyś przyciął po 2g na każdej części to robi się prawie 100g :icon_wink:

 

100g też możesz przyciąć zmieniając opony na 285 ...

zaciski > tune 39g lub na skyline U20 (19g) 4,6g lub 24,6

do kasety można dokupić upgrade yumeya ~12-15 g w dol

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wax jakies przykre doswiadczenia?

 

Doświadczeń przykrych nie mam, bo tarcz nie używam/łem, ale dużo ciekawych historii słyszałem z nieodległego Wałbrzycha, gdzie znajomy ma sklep.

Chłopakom pościnało z tyłu śruby i co tu dużo mówić...kiepsko było :whistling:

Rób jak chcesz, ale nie wiem czy to warte jest zabawy, zwłaszcza, że chyba nie jest light'bikerem (no offense oczywiście).

Powodzonka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do kasety - niedługo stanę się szczęśliwym (?) posiadaczem kasety recon w wersji ti. zobaczymy co to warte, wagowo na poziomie 11-32 srama xx, cenowo - połowa jego ceny. co do wytrzymałości to chyba wariant pośredni między stalą a aluminium. kupiłem wersję z najmniejszą zębatką ti. sprawdzian praktyczny od (być może) kwietnia tego roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dużo ciekawych historii słyszałem

Jak na tych historiach mialbym budowac rower to 12kg a i moze lepiej by wyszlo :whistling:

 

Do tarcz raczej nie bede wstawial alu. Zaciski/adapter na moj gust powinno byc ok ale o tym na pewno sam sie przekonam...

 

Lookas, z pozostalych mozliwosci to gumy maxxisa sa najtanszymi gramami ale nie jestem zupelnie w ich temacie a i lekkie opony juz mam.

 

U20 £7.5!!! za gram zysku, never, poza tym nie sa do MTB. W cenie tych zaciskow (180euro!) mam Ti kasete i oszczednosc ok 64g, czyli ponizej £3g za oszczedzony gram.

 

Zamiast yumeya wolalbym wymienic na ti zebatki recona/nino.

 

Tak wogole to bym kupil cala kasete ti 10sp ale poczekam az xtr sie zajedzie.

I do tego 80g manetki nobu, moze pod shrama... :)

 

Edit:

A to zaczekam az tobo pojezdzi na niej ;)

W koncu brales u nino czy z innego zrodla?

Jak od szwajcara to jak mniemam z plastikowymi podkladkami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale dużo ciekawych historii słyszałem z nieodległego Wałbrzycha, gdzie znajomy ma sklep.

Chłopakom pościnało z tyłu śruby i co tu dużo mówić...kiepsko było

Im mocniejsze heble i większe tarcze to większe siły działają, więc w ciężkich zastosowaniach na pewno trzeba unikać alu. A te ich rowerki to do XC z tarczami 160mm to były?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chopy, ja napisałem to co mi opowiedział kolega ze sklepu, przypadek nie był odosobniony i nie były rowerki do DH. Śruby ścięło przy główkach i tyle.

To podobna sprawa jest z piwotami alu, czy z trzpieniami do V-ek - jedni jeżdżą rok i nic, a innym strzeli po 100km.

 

Ja Ci Chris nie mówię, że na tych historiach masz budować sprzęt, napisałem tylko co sądzę.

Edytowane przez Wax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam probolty jesli to jakas roznica.

 

W kazdym badz razie ti srub nie sprzedaje :)

 

I szczerze mowiac bardziej robie to z ciekawosci jak takie rozwiazanie ma sie do tego co ludzie mowia, niz zbijania wagi, choc przyznam ze juz dawno 1g nie kosztowal mnie tak niewiele :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...